Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

nou die twee tegen zwolle, waren echt heel smerig.. rood en vier wedstrijden in mijn ogen, beide waren dat wel waard... wel lullig dat ie nu voor zoiets gepakt wordt

okkele

otman bakkal nog altijd clubloos.
misschien iets voor nac ?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Nac wou de Zeeuw hebben maar dat schijnt niet door te gaan.
Verder hebben ze een speler opgesteld die officieel nog niet mee mocht doen.
Nu kunnen ze dus puntenaftrek krijgen!!

Keira

NAC zal er wel k smoes uitkomen en KNVB zal het wel weer accepteren.. Roepen teveel KNVB maar actie ondernemen ho maar!

drg

Citaat van: Keira op februari 10, 2015, 16:07:56
NAC zal er wel k smoes uitkomen en KNVB zal het wel weer accepteren.. Roepen teveel KNVB maar actie ondernemen ho maar!

Sssh, anders krijgt Ogbeche weer een rode kaart!

Dokkumer

Citaat van: drg op februari 10, 2015, 16:12:38
Sssh, anders krijgt Ogbeche weer een rode kaart!
Ja zondag wegens overmatig juichen op de tribune  :zweep

Dokkumer

Maar even zonder gekheid, ook al vind ik NAC de mooiste club uit het zuiden (of de minst belabberde, tis maar hoe je het wilt zien). Hier kunnen ze niet straffeloos mee wegkomen.

Bernardo

Rutjes TD van NAC per direct op non-actief. Kon ook niet anders.

Marc S

Citaat van: Bernardo op februari 10, 2015, 23:12:13
Rutjes TD van NAC per direct op non-actief. Kon ook niet anders.

Voor de geintereseerden:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236976&#reactie13

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2015, 20:35:09
Maar even zonder gekheid, ook al vind ik NAC de mooiste club uit het zuiden (of de minst belabberde, tis maar hoe je het wilt zien). Hier kunnen ze niet straffeloos mee wegkomen.

Inderdaad. Ben heel erg benieuwd hoe de KNVB dit oplost. Zij kunnen niet Barendrecht zwaar straffen en da nu niets doen. Sterker nog er zijn veel argumenten om de staf zwaarder te laten uitvallen:

- NAC is een profclub en dus mag je meer professionaliteit verwachten (In een rechtbank wordt een advocaat zwaarder aangerekend als hij iets buiten de wet doet)
- Barendrecht had die spelers slechts 1 wedstrijd opgesteld, NAC 4

Maar ja het blijft de KNVB

scc-aaron

Citaat van: Lore op februari 11, 2015, 11:09:13
Inderdaad. Ben heel erg benieuwd hoe de KNVB dit oplost. Zij kunnen niet Barendrecht zwaar straffen en da nu niets doen. Sterker nog er zijn veel argumenten om de staf zwaarder te laten uitvallen:

- NAC is een profclub en dus mag je meer professionaliteit verwachten (In een rechtbank wordt een advocaat zwaarder aangerekend als hij iets buiten de wet doet)
- Barendrecht had die spelers slechts 1 wedstrijd opgesteld, NAC 4

Maar ja het blijft de KNVB

Wat in het voordeel spreekt voor NAC is dat de KNVB heeft gezegd dat alles in orde was met betrekking tot de speler.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 11, 2015, 11:09:13
- Barendrecht had die spelers slechts 1 wedstrijd opgesteld, NAC 4

Wat kreeg Barendrecht?
Henk, held, bedankt

scc-aaron

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2015, 11:48:20
Wat kreeg Barendrecht?
De KNVB beboette de club in 2011 met tien punten in mindering en 950 euro boete. Voor het meedoen aan drie competitie wedstrijden en de beker.

Gasgeve

Als je nu als KNVB zijnde een waarschuwing geeft, ben je voorgoed niet meer serieus te nemen.

scc-aaron

Citaat van: Gasgeve op februari 11, 2015, 12:43:53
Als je nu als KNVB zijnde een waarschuwing geeft, ben je voorgoed niet meer serieus te nemen.

Ben ik het niet met je eens. Het is immers de fout van de KNVB. Hoe graag ik NAC ook een straf gun.