Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

Voor diegenen die eventueel nog vermaak zoeken tot maandag avond moet je voor de lol die dkv berichten eens lezen op hun forum

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5070

Die lui schijten zeven kleuren, bang dat ze de aandacht, sponsoren en toeschouwers kwijtraken en lachen om ons fanatieke aanhang, brandende jaloezie.

Diep van binnen heb ik wel te doen met die lui, dat ze niet beter weten. Je zou maar je hele leven als een kudde klapvee die stal elke keer moeten betreden en vervolgens grazend achter de steunhekken weg kwijnen..

thankyou

STAKKERS 1 VOOR 1
Cambuur, Beer & Loyal Mates

marrumer

Citaat van: drg op april 19, 2013, 19:31:12
Voor diegenen die eventueel nog vermaak zoeken tot maandag avond moet je voor de lol die dkv berichten eens lezen op hun forum

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5070

Die lui schijten zeven kleuren, bang dat ze de aandacht, sponsoren en toeschouwers kwijtraken en lachen om ons fanatieke aanhang, brandende jaloezie.

Diep van binnen heb ik wel te doen met die lui, dat ze niet beter weten. Je zou maar je hele leven als een kudde klapvee die stal elke keer moeten betreden en vervolgens grazend achter de steunhekken weg kwijnen..
die reacties frustreren me meer. wat een belachelijke reacties  :zucht

Yellow Army

sneu volk... met hun thermoskannetje en broodtrommeltje op de tribune...  :_schater
Area 58

RotterdamLeeuwarden

Ik heb ook even de link van medeforummer DRG bekeken en moet wel lachen,
Ze lijken inderdaad wel bang voor de Cambuuraanhang en duimen dus massaal voor Volendam.

Ook lees ik dat ze bang zijn voor de stoeptegels die de aanhang van Rotterdam-Zuid verzameld en blijkbaar gooien naar die andere aanhang.

Ja, ze zijn niet de dappersten, dat is duidelijk  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Laat ze maar lekker aanmodderen hahaha

Zo, nu eerst een bakje  :koffie

Fijne zaterdag !


De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op april 19, 2013, 19:47:40
die reacties frustreren me meer. wat een belachelijke reacties  :zucht

Wees es eerlijk, wat voor topic heeft Cambuuronline hier ?

"de ondergang van hoerenveen"  :D

Met dezelfde reacties over leedvermaak in dat hok daar verderop :)

Wedden dat zij hetzelfde zeggen over dat topic hier op Cambuuronline ?  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: marrumer op april 19, 2013, 19:47:40
die reacties frustreren me meer. wat een belachelijke reacties  :zucht

Dat jullie er überhaupt aandacht aan schenken.  Dom volk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

vialli

Citaat van: Yellow Army op april 19, 2013, 20:01:06
sneu volk... met hun thermoskannetje en broodtrommeltje op de tribune...  :_schater

Dat stelletje onsportieve subsidievretende ROTZAKKEN  moeten hun muil dicht houden :R

drg

Citaat van: Destroyer op april 20, 2013, 10:10:32
Dat jullie er überhaupt aandacht aan schenken.  Dom volk.

Ach joh, het is fijn om af en toe eens wat op de hoogte te blijven.

Dan weten we in ieder geval dat ons sjaaltje voldoet als wapen zijnde.

Cambuur Liwwadden

Er zijn meer supp. die hun spelers opwachten.  bron: Voetbalzone.nl

Supporters Roda wachten spelersbus op en maken ongenoegen bekend

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186265

Mochten we niet rechtsreeks mogen, komen we ze misschien tegen in de playoffs en hebben we nog een appeltje met ze te schillen.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Y3LLOW ARMY

Citaat van: drg op april 19, 2013, 19:31:12
Voor diegenen die eventueel nog vermaak zoeken tot maandag avond moet je voor de lol die dkv berichten eens lezen op hun forum

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5070

Die lui schijten zeven kleuren, bang dat ze de aandacht, sponsoren en toeschouwers kwijtraken en lachen om ons fanatieke aanhang, brandende jaloezie.

Diep van binnen heb ik wel te doen met die lui, dat ze niet beter weten. Je zou maar je hele leven als een kudde klapvee die stal elke keer moeten betreden en vervolgens grazend achter de steunhekken weg kwijnen..

Haha geweldig. Su te lezen leven, die boeren daar al jaaaaaren in angst voor ons.

RotterdamLeeuwarden

YES !!

RRRRRRRRRotterdam 2-0  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

GerardFraneker

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 21, 2013, 17:52:52
YES !!

RRRRRRRRRotterdam 2-0  :thumbsup

Mooi hoor! Maar de 1-0 vond ik echt verschrikkelijk!
Wij hebben ook ervaring met de heer Nijhuis... :rodekaart

RotterdamLeeuwarden

Jep, das waar, het was geen strafschop.
Theo Janssen zei dat het wederom aan De Kuip lag dat ie zo snel floot.

Belangrijke overwinning dacht ik zo  :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Als we niet promoveren rechtstreeks maar eens  revanche nemen op Roda  :devil het lijkt er aardig op dat ze  nacompetitie gaan spelen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22