Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Tukker op december 07, 2014, 14:34:28
Je had nu een gat van 13 punten kunnen slaan met NAC en de degradatiezone en had je de komende wedstrijden nog wat kunnen laten liggen. Nu zijn het er "maar" 7 en als het nog meer tegenzit maar 6. En als je dan een onderlinge pot tegen zo'n team ook nog eens zou verliezen kom je wel heel dicht bij elkaar.

Maar niet doomdenken en met vertrouwen de wedstrijden tegen GAE en PEC tegemoet zien. Tegenstanders gaan ons nu juist onderschatten  :thumbsup

Zo kan je het bekijken. Maar......... Ik nummer 16 haalt al jaren gemiddeld 1 punt uit 1 wedstrijd en dan staan wij dus nog 6 wedstrijden voor op nacompetitie!

dizzhead

7e en positief doelsaldo. Volgende week hopen op 3 puntjes in eigen huis. Maar hoe dan ook een fantastische eerste seizoenshelft.  |:)

Dokkumer

Volgende week winnen en we zijn NOG STEEDS de TVHN!!

Uiteraard zijn we dat al jaren, maar dan ook nog in de stand :devil

Treb

Is goed leeg daar in dat incestdorp, heerlijk.

Tukker

Wij gaan boven dkv de winter in  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

OuweSkeve

 l8l  l8l voor de meelezers van die arrogante strontbeffers

Dokkumer


speculeter

Wat een armoedig zooitje.
Val naar beneden is ingezet!

Treb

Citaat van: speculeter op december 19, 2014, 21:59:01
Wat een armoedig zooitje.
Val naar beneden is ingezet!

Zowel op het veld, op de tribunes en de vele miljoenen verlies per jaar.  _O_

Spine

Citaat van: Treb op december 19, 2014, 22:11:16
Zowel op het veld, op de tribunes en de vele miljoenen verlies per jaar.  _O_
En dan Rusnak willen halen, er staat daar niemand op het veld die hem begrijpt.....

drg

Voor mij kan deze winter in ieder geval al niet meer stuk, wij staan boven dat omhooggevallen armoedige rotzooi daar!  |:)

Tukker

#3551
Nog 5 minuten en dan staat dkv in het rechter rijtje  |:) :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Prima uitslagen/tussenstanden vandaag. Met een flink aantal punten voorsprong op een groot aantal ploegen denk ik dat we ons al redelijk safe hebben gespeeld. Toch zeg ik; Makrini, Bijker en Droste NIET verkopen!!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 16:15:16
Prima uitslagen/tussenstanden vandaag. Met een flink aantal punten voorsprong op een groot aantal ploegen denk ik dat we ons al redelijk safe hebben gespeeld. Toch zeg ik; Makrini, Bijker en Droste NIET verkopen!!!!

Natuurlijk niet! Met hen de beker winnen! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 16:15:16
Prima uitslagen/tussenstanden vandaag. Met een flink aantal punten voorsprong op een groot aantal ploegen denk ik dat we ons al redelijk safe hebben gespeeld. Toch zeg ik; Makrini, Bijker en Droste NIET verkopen!!!!

Prima uitslagen inderdaad en Makrini, Blijker en droste allen verkopen. Voor dat geld kunnen wij het geraamte voor volgend seizoen neerzetten!