Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7


AL

Heracles gewonnen en Ado  een punt. Slecht weekend dus.
Verschil van 6 en 8 punten lijkt veel, maar is het niet.
De laatste 3 wedstrijden moeten 6 punten worden, ook gezien het loodzware programma na de winterstop.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Deze ronde halen de thuisteams 2 punten uit 8 wedstrijden met een doelgemiddelde van 5-22  8P 8P
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2014, 20:00:41
Deze ronde halen de thuisteams 2 punten uit 8 wedstrijden met een doelgemiddelde van 5-22  8P 8P

Dat is toch wel aardig bijzonder.


Galdiano

Dit was het weekend waar al je "concurrenten" punten verspelen en je had kunnen uitlopen.
Maar goed, gelukkig loopt niemand in  :|

Heb nog steeds de P in!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Gunstige uitslagen verder gelukkig.
De komende 2 wedstrijden moeten we zeker 3 punten halen.
Na de winterstop een loodzware reeks.
Gelukkig kunnen we geen laatste worden,  maar we moeren alle zeilen bijzetten om de nacompetitie te ontlopen.

Galdiano

Vd Laan in de basis bij Groningen als linksback.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 14:18:28
Dit was het weekend waar al je "concurrenten" punten verspelen en je had kunnen uitlopen.
Maar goed, gelukkig loopt niemand in  :|

Heb nog steeds de P in!
Je had nu een gat van 13 punten kunnen slaan met NAC en de degradatiezone en had je de komende wedstrijden nog wat kunnen laten liggen. Nu zijn het er "maar" 7 en als het nog meer tegenzit maar 6. En als je dan een onderlinge pot tegen zo'n team ook nog eens zou verliezen kom je wel heel dicht bij elkaar.

Maar niet doomdenken en met vertrouwen de wedstrijden tegen GAE en PEC tegemoet zien. Tegenstanders gaan ons nu juist onderschatten  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 14:18:28
Dit was het weekend waar al je "concurrenten" punten verspelen en je had kunnen uitlopen.
Maar goed, gelukkig loopt niemand in  :|

Heb nog steeds de P in!
Ik niet alleen de P. Werkelijk het hele alfabet  ;(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Vd Laan was niet de slankste, maar is nu toch echt te zwaar.
5min en had al een kop als een tomaat zo rood.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 14:47:00
Vd Laan was niet de slankste, maar is nu toch echt te zwaar.
5min en had al een kop als een tomaat zo rood.

Ik zag het ook...  Iets teveel met Zeefbuik opgetrokken denk ik
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Heracles wint weer. Verschil is nu nog minimaal.
Met het zware programma na de winterstop vrees ik dat we dan op plaats 16/17 staan.
Komende 2 wedstrijden moeten minimaal 4 punten worden!

Treb

Citaat van: AL op december 07, 2014, 16:07:23
Heracles wint weer. Verschil is nu nog minimaal.
Met het zware programma na de winterstop vrees ik dat we dan op plaats 16/17 staan.
Komende 2 wedstrijden moeten minimaal 4 punten worden!

We stijgen gewoon een plekje hoor.. plaats 8 nu, goed voor playoffs Europees voetbal  _O_

Marc S

Citaat van: Treb op december 07, 2014, 16:15:07
We stijgen gewoon een plekje hoor.. plaats 8 nu, goed voor playoffs Europees voetbal  _O_

nee hoor alleen als een club die een CL ticket pakt de beker wint andera 4-7