Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

CJ058

Citaat van: speculeter op november 25, 2014, 13:43:49
Om zijn God te bedanken...
Laat een ieder dat voor zichzelf weten!
Nienhuis en Mo nog nooit gezien zeker?
Nienhuis is voor z'n moeder natuurlijk, maargoed. Zou een geweldige versterking zijn, maar totaal niet haalbaar nee..

Treb

Goede speler uiteraard, maar heb wel het idee dat Tiga vooral voetbalt voor Tiga zelf. Heeft wat maniertjes gekregen laatste tijd wat me niet helemaal aanstaat.. dat baardje, op de knieƫn gaan en Allah uitgebreid bedanken voor een goal.. moet je zelf weten natuurlijk, maar niet helemaal mijn kopje thee.

Voorstopper

Ik vraag me af of het echt wel een versterking zou zijn. Qua voetbal denk ik het zeker, maar hoe zit het met de sfeer in de ploeg. Die is nu opperbest, zou de komst van tiga dat niet verstieren? Meneer wil uiteraard wel voetballen want voor op de bank komt ie niet. Kijk nu maar wat er bij NAC gebeurt. Uit het team gezet om disciplinaire redenen. Dat zint hem niks en gelijk op zijn teentjes getrapt. Lijkt me niet zo best voor de sfeer en laten we eerlijk zijn als de sfeer goed is wil men voor elkaar door het vuur gaan bankzitter of basisspeler. Dus ik zeg laat hem lekker in Breda blijven, wilde hier vorig jaar ook niet heen en koos toen ook voor NAC...Nu lekker op de blaren zitten, had ie destijds maar voor ons mooie clubke moeten kiezen.

Marc S

Gaat lekker in Breda, ze betalen Schalk en Kwakman nog steeds.

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op november 25, 2014, 15:07:39
Ik vraag me af of het echt wel een versterking zou zijn. Qua voetbal denk ik het zeker, maar hoe zit het met de sfeer in de ploeg. Die is nu opperbest, zou de komst van tiga dat niet verstieren? Meneer wil uiteraard wel voetballen want voor op de bank komt ie niet. Kijk nu maar wat er bij NAC gebeurt. Uit het team gezet om disciplinaire redenen. Dat zint hem niks en gelijk op zijn teentjes getrapt. Lijkt me niet zo best voor de sfeer en laten we eerlijk zijn als de sfeer goed is wil men voor elkaar door het vuur gaan bankzitter of basisspeler. Dus ik zeg laat hem lekker in Breda blijven, wilde hier vorig jaar ook niet heen en koos toen ook voor NAC...Nu lekker op de blaren zitten, had ie destijds maar voor ons mooie clubke moeten kiezen.
Als we iemand voor de ploegsfeer moeten halen is Rodje Ubbergen de allereerste optie :devil

Bascambuur

Die trainer van NAC kan je in ieder geval niet serieus nemen. Eiste ook dat spelers hun baard gingen afscheren. Lachwekkend.

HilversumOnTour

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 15:58:41
Als we iemand voor de ploegsfeer moeten halen is Rodje Ubbergen de allereerste optie :devil

Die draait een bolus als Reijnen onder de douche staat. En maakt dan een #SELFIEEEEEEEEEEE ohnee, dat was Kim Feenstra  w:)

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 15:58:41
Als we iemand voor de ploegsfeer moeten halen is Rodje Ubbergen de allereerste optie :devil
Kan ook even slecht keepen als Wouda.

speculeter

Snap er soms niks meer van.
Lodeweges opnieuw op het matje omdat hij kritiek had op scheidsrechter blom...Ja vind je het gek?
Dus nog meer wedstrijden schorsing.
En die Blom??
Word die ook nog geschorst??
El Ahmed van feijeNoord ging in de wedstrijd tegen Dordrecht op voet van tegenstander staan.
Was bewuste actie.
Vooronderzoek gestart en jawel hoor de zaak is geseponeerd.
Als het onze Mo was geweest had hij 3 wedstrijden schorsing gekregen wat ik je brom!

Collingwood

Citaat van: speculeter op november 25, 2014, 17:53:28
Snap er soms niks meer van.
Lodeweges opnieuw op het matje omdat hij kritiek had op scheidsrechter blom...Ja vind je het gek?
Dus nog meer wedstrijden schorsing.
En die Blom??
Word die ook nog geschorst??
El Ahmed van feijeNoord ging in de wedstrijd tegen Dordrecht op voet van tegenstander staan.
Was bewuste actie.
Vooronderzoek gestart en jawel hoor de zaak is geseponeerd.
Als het onze Mo was geweest had hij 3 wedstrijden schorsing gekregen wat ik je brom!

Wel apart ja, Hemmen werd ook meteen geschorst.
Kalmte alleen kan u redden.

Shar

Citaat van: speculeter op november 25, 2014, 17:53:28
Snap er soms niks meer van.
Lodeweges opnieuw op het matje omdat hij kritiek had op scheidsrechter blom...Ja vind je het gek?
Dus nog meer wedstrijden schorsing.
En die Blom??
Word die ook nog geschorst??
El Ahmed van feijeNoord ging in de wedstrijd tegen Dordrecht op voet van tegenstander staan.
Was bewuste actie.
Vooronderzoek gestart en jawel hoor de zaak is geseponeerd.
Als het onze Mo was geweest had hij 3 wedstrijden schorsing gekregen wat ik je brom!

Is ook bekend wat Lodeweges gezegd zou hebben? Ik heb wel gelezen wat Lodeweges zelf aangeeft gezegd te hebben, maar is er ook een verklaring van de scheidsrechter? Wellicht dat ik dat over het hoofd gezien heb, maar ben het in ieder geval nergens tegengekomen. Gezien hoe Lodeweges op mij overkomt heb ik trouwens weinig reden om aan zijn verklaring te twijfelen en lijkt mij dat vooronderzoek flauwekul.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Marc S op november 25, 2014, 15:19:30
Gaat lekker in Breda, ze betalen Schalk en kwakman nog steeds.

mochten jullie vanavond nog een uurtje vrij hebben of je vrouw zit gtst te kijken. bij deze de gtst voor mannen: http://www.bsiderats.nl/.
wat daar in breda gebeurd is werkelijk niet te geloven. over 1.5 week in leeuwarden maar compleet gekkenhuis van maken want die club staat al op instorten en een snelle 1-0 en dan is t wel met ze gedaan.

als je dat zo leest mogen wij tocj wel blij zijn hoe alles in leeuwarden gaat. ze kunnen daar inmiddels amper drie aanvallers opstellen en wij zitten te zeuren dat ogbeche geschorst is en we nog maar 2 andere spitsen over hebben.

Tukker

Ik denk dat Lodeweges zijn uitspraken over het feit dat de grote clubs altijd bevoordeeld worden niet in dank worden afgenomen. En dat hij wellicht daarom nog wat extra wedstrijden erbij krijgt.

En als dan een Feyenoorder dan na een vooronderzoek niet gestraft wordt, bevestigt dat nog een keer.

Ik heb dit weekend ook wel meer elleboogjes alla Hemmen gezien die ongestraft bleven. En ook gelijke of ergere schwalbes dan die van Ogbeche die ongestraft bleven.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 25, 2014, 18:29:36
mochten jullie vanavond nog een uurtje vrij hebben of je vrouw zit gtst te kijken. bij deze de gtst voor mannen: http://www.bsiderats.nl/.
wat daar in breda gebeurd is werkelijk niet te geloven. over 1.5 week in leeuwarden maar compleet gekkenhuis van maken want die club staat al op instorten en een snelle 1-0 en dan is t wel met ze gedaan.

als je dat zo leest mogen wij tocj wel blij zijn hoe alles in leeuwarden gaat. ze kunnen daar inmiddels amper drie aanvallers opstellen en wij zitten te zeuren dat ogbeche geschorst is en we nog maar 2 andere spitsen over hebben.

Het is echt een dikke teringzooi daar in Breda, maakt me maar al te blij dat het hier eens een keer goed gaat.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op november 25, 2014, 19:39:09
Het is echt een dikke teringzooi daar in Breda, maakt me maar al te blij dat het hier eens een keer goed gaat.
Serieus, intern is het nog verder verrot dan het beton van het stadion. Aan de ene kant diep triest, want NAC is in mijn ogen de enige mooie club uit het Zuiden (na Eindhoven dan en de gereedschapsdonaties van 1992 na).