Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Keizer technisch manager

Gestart door AL, april 24, 2014, 17:04:03

Vorige topic - Volgende topic

AL

Marcel Keizer voor 2 seizoenen Technisch Manager.
Lijkt mij een geschikte man.
Kent de club, is rustig, heeft connecties bij Ajax en kent de jupiler league goed.

Welkom!

Collingwood

Lijkt me ook een goede keuze. Kent de club, dat is altijd een voordeel. En de jupiler league en de topclubs (dus ook Ajax) zijn toch heel belangrijke vijvers waar wij uit moeten vissen.

Welkom!

Kalmte alleen kan u redden.

yellow@ndblue


Marcel Keizer vanaf komend seizoen technisch manager SC Cambuur


Met ingang van volgend seizoen is Marcel Keizer de nieuwe technisch manager van SC Cambuur. Hij heeft een contract getekend voor twee seizoenen.

Als technisch manager wordt de 45-jarige Keizer verantwoordelijk voor het technische beleid van de club, inclusief de scouting, jeugdopleiding en beloften.

Marcel Keizer is bepaald geen onbekende in Leeuwarden. In zijn actieve voetbalcarrière kwam hij tussen 1989 en 1998 maar liefst 282 keer uit voor SC Cambuur (34 doelpunten). De afgelopen twee jaar was hij actief als hoofdtrainer bij SC Telstar, waar hij een aflopend contract heeft.


Bron : Cambuur

YellowBlue


Collingwood

'Duizendpoot' Keizer technisch manager Cambuur 

Marcel Keizer begint per volgend seizoen als manager technische zaken bij SC Cambuur. Hij neemt dat takenpakket over van Gerald van den Belt, die zich volledig op algemene zaken gaat richten.

Keizer is met de club uit Leeuwarden een contract voor twee seizoenen overeengekomen. De ex-voetballer kent een rijk verleden in de Friese hoofdstad, want hij was tussen 1989 en 1998 al als speler actief voor Cambuur. De Leeuwarders nemen Keizer over van Telstar, waar hij bezig is aan zijn tweede seizoen als trainer.

'Marcel was vorig jaar al bij ons in beeld toen we een nieuwe trainer zochten', licht algemeen directeur Gerald van den Belt toe aan Voetbal International. 'Hij is iemand die precies zo over het spelletje denkt als de andere mensen binnen deze club. Als de samenwerking goed bevalt, kan hij binnen een paar jaar uitgroeien tot technisch directeur.'

'Dat Marcel een rijk verleden heeft bij Cambuur, is mooi meegenomen. Het was niet een doorslaggevende factor, want Marcel voldoet gewoon aan alles wat wij zochten in een technisch manager', vervolgt Van den Belt. 'Als trainer van Telstar heeft hij al als duizendpoot gefunctioneerd op technisch gebied. Dat gaat hij bij ons ook doen.'

Bron: www.vi.nl
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op april 24, 2014, 18:12:14
'Duizendpoot' Keizer technisch manager Cambuur 

Marcel Keizer begint per volgend seizoen als manager technische zaken bij SC Cambuur. Hij neemt dat takenpakket over van Gerald van den Belt, die zich volledig op algemene zaken gaat richten.

Keizer is met de club uit Leeuwarden een contract voor twee seizoenen overeengekomen. De ex-voetballer kent een rijk verleden in de Friese hoofdstad, want hij was tussen 1989 en 1998 al als speler actief voor Cambuur. De Leeuwarders nemen Keizer over van Telstar, waar hij bezig is aan zijn tweede seizoen als trainer.

'Marcel was vorig jaar al bij ons in beeld toen we een nieuwe trainer zochten', licht algemeen directeur Gerald van den Belt toe aan Voetbal International. 'Hij is iemand die precies zo over het spelletje denkt als de andere mensen binnen deze club. Als de samenwerking goed bevalt, kan hij binnen een paar jaar uitgroeien tot technisch directeur.'

'Dat Marcel een rijk verleden heeft bij Cambuur, is mooi meegenomen. Het was niet een doorslaggevende factor, want Marcel voldoet gewoon aan alles wat wij zochten in een technisch manager', vervolgt Van den Belt. 'Als trainer van Telstar heeft hij al als duizendpoot gefunctioneerd op technisch gebied. Dat gaat hij bij ons ook doen.'

Bron: www.vi.nl

Daar hebben ze weer eens goed over na gedacht. Inhoudelijk kan ik hem niet beoordelen, maar......

Nu is er nog niet veel geld, dus een lichtere kandidaat. Als het goed gaat en Cambuur blijft in de eredivisie dan kan hij doorgroeien en anders kan hij verrekken. Verstandig!

Tukker

Citaat van: Lore op april 24, 2014, 18:26:25
Daar hebben ze weer eens goed over na gedacht. Inhoudelijk kan ik hem niet beoordelen, maar......

Nu is er nog niet veel geld, dus een lichtere kandidaat. Als het goed gaat en Cambuur blijft in de eredivisie dan kan hij doorgroeien en anders kan hij verrekken. Verstandig!
Verrekken of vertrekken ?  :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Ik vind het niet verkeerd iemand met een rijke Cambuur historie.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist


wiekie1969

Wederom welkom, schitterend nieuws!!! |:) |:) |:)

Lore


wiekie1969

Gas geven jongen en haal Rusnak binnen!!! |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 19, 2014, 20:04:06
Gas geven jongen en haal Rusnak binnen!!! |:) |:) |:)
wiekie waarom ? Is ie su goed dan ?

mindra

jaaaaaaaa.

heb hem nu een paar x zien spelen en trainen maar wat een genot.
Als er een speler is die ritzmaier kan evenaren of doen vergeten is dat denk ik toch echt deze speler.

Lore

Citaat van: sunderland op juli 19, 2014, 21:50:05
wiekie waarom ? Is ie su goed dan ?

Hij was vandaag betrokken bij twee goals. Beide mooie passes op feldballe, die daarna hemmen in stelling bracht. Verder vond ik hem niet heel erg opvallend vandaag.