Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Keizer technisch manager

Gestart door AL, april 24, 2014, 17:04:03

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Henry van der Vegt wordt TD Cambuur

LEEUWARDEN – Na dit seizoen gaat Henry van der Vegt bij Cambuur de rol van Technisch directeur op zich nemen. De oud-speler van onder meer Zwolle, Willem II en Udinese oefende die functie eerder al uit bij RKC en Willem II. Recentelijk kondigde Technisch manager Marcel Keizer aan vanaf komende zomer als trainer bij FC Emmen aan de slag te gaan. Algemeen directeur Ard de Graaf liet vrij snel daarna weten dat er naar een Technisch directeur zou worden gezocht. Met het binnenhalen van Van der Vegt heeft Cambuur de vacature van 'technisch eindverantwoordelijke' dus weer ingevuld. Contractdetails volgen later...

Bron: HaH.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

En daar was hij al.
Ik heb er een goed gevoel bij.

Marc S

Het lijkt dus Vd Vegt te worden, we zullen zien!

Sander Scc

Met w2 en rkc gedegradeerd?
Ken m verder niet, we zullen zien.

michello

Citaat van: Sander Scc op maart 17, 2015, 10:55:10
Met w2 en rkc gedegradeerd?
Ken m verder niet, we zullen zien.

Was al vertrokken voordat ze (WII) degradeerden. Liet RKC overigens ook promoveren  ;)