Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Staantribune Zuid

Gestart door Destroyer, april 13, 2014, 09:24:04

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 18:22:11
250 of 450 plaatsten met bankjes toch? Mocht ook maar tijdelijk ivm veiligheid.

Klopt, waren 150 voor de westtribune en de overige 100 zijn verder over het stadion verdeeld.

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 18:22:11
250 of 450 plaatsten met bankjes toch? Mocht ook maar tijdelijk ivm veiligheid.

ja, want tijdens de nacompetitie kan geen brand uitbreken :zweep

Harry L.

Waarom mag het bij Zwolle wel dan? De KNVB moet de regels die ze hebben eens afstoffen. We kunnen nu sprongen maken, ze zouden dit alleen maar toe moeten juichen.

skaaf

Bij PEC worden de grachten niet als looproute gebruikt tijdens wedstrijden

SCC-J

Citaat van: Bakker90 op april 14, 2014, 15:28:55
De west tribune tot aan het veld verlengen met tijdelijke tribunes.. de spelers tussen het publiek laten zitten.. nog wat ruimte overlaten zodat het publiek naar de kiosk kan miskien deze verplaatsen in de hoeken..
Noord ook verlengen met tijdelijke tribunes.. oost ook verlengen met tijdelijke tribunes is genoeg plek.!! en van zuid een staan tribune maken en misschien kan dit ook van noord worden gemaakt.!! Al met al veel praatjes.. maar het lijkt me wel mogelijk voor een korte tijd ( 3 jaar ) daarna het nieuwe stadion betreden.!! ps tussen alle tribunes en het veld is genoeg ruimte voor extra tribunes bij cambuur.. ik hoop echt dat ze er wat mee doen.. misschien kunnen er dan wel 16000 mensen de wedstrijd bekijken..

Als je even nadenkt weet je dat het niet kan oost-tribune zou misschien naar voren kunnen bouwen een paar rijtjes maar waarom zou je dat doen als je tribune verrot is...

Zuid en west en noord kan natuurlijk niet in die gracht moet met kunnen lopen en bij calamiteiten een beetje snel ook nog! En wat te denken van kiosken en pisbakken? omheen bouwen? dan hou je weinig ruimte over voor noodtribunes.

weestwel

Citaat van: skaaf op april 14, 2014, 20:08:54
Bij PEC worden de grachten niet als looproute gebruikt tijdens wedstrijden

Klopt. PEC heeft alle tribuneopgangen aan de achterkant van de tribunes zitten. Bij ons zou in principe alleen voor de oost tribune nog plaats zijn voor een noodtribune. Maar als je dan het uitvak weer groter moet maken heeft het weinig zin.

Dokkumer

Zuid wordt definitief geen staantribune. De stoelen worden m.i.v. komend seizoen genummerd. Discussie hierover kan w.m.b. gesloten worden, echter omdat deze discussie nu breder loopt laat ik het topic nog even open.

nikjeuh

Heracles Almelo heeft volgens mij een paar jaar geleden ook de lange zijde wat verlengd richting speelveld, net zoiets als je bij PEC ziet inderdaad. Wellicht een goedkope, tijdelijke oplossing, mits dit geen gevolgen heeft voor het uitvak...

dizzhead

Citaat van: nikjeuh op april 15, 2014, 14:04:07
Heracles Almelo heeft volgens mij een paar jaar geleden ook de lange zijde wat verlengd richting speelveld, net zoiets als je bij PEC ziet inderdaad. Wellicht een goedkope, tijdelijke oplossing, mits dit geen gevolgen heeft voor het uitvak...

Misschien maar even dit topic doorlezen. Want deze discussie blijft zich herhalen op deze manier.

nikjeuh

Ik bedoel niet het verbouwen en oost openbreken, maar het in de 'gracht' plaatsen van noodtribunes... Van die dingen die je ook in sporthallen ziet, op wieltsjes!  :zweep

Dokkumer

Citaat van: nikjeuh op april 15, 2014, 14:04:07
Heracles Almelo heeft volgens mij een paar jaar geleden ook de lange zijde wat verlengd richting speelveld, net zoiets als je bij PEC ziet inderdaad. Wellicht een goedkope, tijdelijke oplossing, mits dit geen gevolgen heeft voor het uitvak...
1 Plek erbij betekent 200 extra plaatsen in het uitvak creëren

jeff

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 15:04:24
1 Plek erbij betekent 200 extra plaatsen in het uitvak creëren
100 extra, tot 15.000 is het uit vak 500. We hebben nu een vak voor 400

Timmie

Zuid zal nooit staan worden jongens.. Zitten ook genoeg oudere mensen..!

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 15, 2014, 17:54:51
100 extra, tot 15.000 is het uit vak 500. We hebben nu een vak voor 400
Hmm stamp het er straks nog weer even in.. Ik vergeet die tussenstap telkens 8P

Dokkumer

Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 12:28:42
Zuid zal nooit staan worden jongens.. Zitten ook genoeg oudere mensen..!
De discussie is hierover al gesloten, maar mocht die ooit weer oplaaien is de mening van de sk houders van Zuid zeker van belang. Plus dat je ze voor dezelfde prijs een gepast alternatief aan kunt bieden.