Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 16:58:08
Eens, dit is heel fijn! Ben ook benieuwd hoe die andere miljoen is geregeld. Geen certificaten lijkt mij? Dan sponsoring? Of een transfer van Baouf als garantie?

Ik snap ook niet dat dat niet gebeurd. Wees gewoon transparant, jarenlang netjes gedaan en als het dan ineens minder is dan niet?

Bankzitter

Volgens OF hebben sponsoren een miljoen extra ge?nvesteerd.
Wel benieuwd wie dat geregeld heeft (Art en Pieter?) maar dat is echt heel knap werk vanuit de club.


sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 12, 2026, 17:43:52
Volgens OF hebben sponsoren een miljoen extra ge?nvesteerd.
Wel benieuwd wie dat geregeld heeft (Art en Pieter?) maar dat is echt heel knap werk vanuit de club.
Douma en van de Belt zijn voortrekkers

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juni 12, 2026, 17:43:52
Volgens OF hebben sponsoren een miljoen extra ge?nvesteerd.
Wel benieuwd wie dat geregeld heeft (Art en Pieter?) maar dat is echt heel knap werk vanuit de club.
Gerald v/d Belt en Rudy Douma.

Bankzitter

Thanks. Toppers dat zij dit geregeld hebben.

Noordcambuur

Mooi nieuws  :y maar er zal en plan van aanpak moeten komen anders zitten over een paar maand weer met een lege portemonnee.

We moeten bezig met het saneren van personeel en vooral technische staf B.v. Assistent trainers.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 12, 2026, 18:22:43
Mooi nieuws  :y maar er zal en plan van aanpak moeten komen anders zitten over een paar maand weer met een lege portemonnee.

We moeten bezig met het saneren van personeel en vooral technische staf B.v. Assistent trainers.
Lees je eerst even in voor je gaat roeptoeteren.. :zucht

Poetser

Citaat van: Derkx R.H. op juni 12, 2026, 18:30:12
Lees je eerst even in voor je gaat roeptoeteren.. :zucht

Je weet wie het zegt toch?

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op juni 12, 2026, 18:30:12
Lees je eerst even in voor je gaat roeptoeteren.. :zucht

Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?

sunderland

Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
lc heeft een tenenkrommend negatief stuk geschreven. Lees dat aub niet.
Cambuur heeft het opgelost tot volgend seizoen en dat kan natuurlijk niet.

Korezev

Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Laat Kooi in alle rust zijn plannen uitwerken en daar zullen dan vast ook weer de roeptoeters hun mening over geven zonder enige goede fundering

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juni 12, 2026, 18:31:29
Je weet wie het zegt toch?
zelf bedacht stumpertje

Noordcambuur

Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
poetser is zo dom die snapt het echt niet?.hij speelt het graag op de man?.wat niveau  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Korezev op juni 12, 2026, 18:54:31
En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Laat Kooi in alle rust zijn plannen uitwerken en daar zullen dan vast ook weer de roeptoeters hun mening over geven zonder enige goede fundering
we gaan het meemaken Korezev.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
Je verhoogt het spelersbudget en je wilt gaan gaan snijden in de staf :zucht En mijn reactie was op het "plan van aanpak" wat er volgens hem niet was en we over een paar maand weer in hetzelfde schuitje komen te zitten. Er gaat een hoop op bestuurlijk vlak veranderen en ze willen meer geld binnen harken en heb vertrouwen dat het lukt..