Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: michello op februari 18, 2026, 13:27:40
?Luchtkasteel Cambuur: met modaal salaris in villa wonen?
https://www.vi.nl/pro/luchtkasteel-cambuur-met-modaal-salaris-in-villa-wonen
Iemand die dit gezien/gehoord heeft?

Tweede stuk in korte tijd. Het gaat te goed met onze club!!  |:)

michello

#1351
Even via zelfde VI gescheckt, want nergens anders gepubliceerd: We krijgen nu slechts 1.09 miljoen aan TV gelden. Bij Promotie gaat dit naar ongeveer 3.5 miljoen.

michello

Daarbij verwacht ik volgend seizoen ook wel minstens 1 miljoen extra aan inkomsten voor de seizoenkaarten/kaartverkoop. Dan zit je al op bijna 3.5 miljoen extra, wat structureel meer oplevert dan huidig, als je eredivisie speelt.
Ik mag hopen dat sponsoring ook omhoog gaat en dan zijn er nog de opbrengsten van spelers. Is het nou echt zo dramatisch?
De persooneelskosten zullen dan niet heel veel meer omhoog moeten gaan uiteraard, maar de vraag is dan weer of je kan overleven in de eredivisie.

Stiens

Sponsoren gaan sowieso meer betalen als je Eredivisie speelt i.p.v. KKD. Ook de huidige sponsoren.

AL

Citaat van: Stiens op februari 18, 2026, 14:21:17
Sponsoren gaan sowieso meer betalen als je Eredivisie speelt i.p.v. KKD. Ook de huidige sponsoren.

Prijs van SK gaat ook flink omhoog. Dat zou sowieso al gebeuren, maar bij promotie naar eredivisie zal het nog meer stijgen vermoed ik.

oost

Citaat van: AL op februari 18, 2026, 14:33:48
Prijs van SK gaat ook flink omhoog. Dat zou sowieso al gebeuren, maar bij promotie naar eredivisie zal het nog meer stijgen vermoed ik.

Gelukkig betalen we al niet de hoofdprijs  :rodekaart

Derkx R.H.

Citaat van: Huizen op februari 18, 2026, 13:49:11
Tweede stuk in korte tijd. Het gaat te goed met onze club!!  |:)
Ik denk dat het niet goed is voor de club, alle knip en plaksites nemen het klakkeloos over en mensen gaan het geloven want VI schrijft het. Maar voor de 2e keer geen wederhoor, maar wel verdachtmakingen, aannames en insinuaties.

Derkx R.H.

Citaat van: oost op februari 18, 2026, 14:37:08
Gelukkig betalen we al niet de hoofdprijs  :rodekaart
Wel klagen over spelers e.d. maar niet willen (mee) betalen om het te verbeteren...kest oek thuus blieve, met de eredivisie inzicht is jou plekje zo verkocht.

Lore

Citaat van: michello op februari 18, 2026, 14:09:46
Daarbij verwacht ik volgend seizoen ook wel minstens 1 miljoen extra aan inkomsten voor de seizoenkaarten/kaartverkoop. Dan zit je al op bijna 3.5 miljoen extra, wat structureel meer oplevert dan huidig, als je eredivisie speelt.
Ik mag hopen dat sponsoring ook omhoog gaat en dan zijn er nog de opbrengsten van spelers. Is het nou echt zo dramatisch?
De persooneelskosten zullen dan niet heel veel meer omhoog moeten gaan uiteraard, maar de vraag is dan weer of je kan overleven in de eredivisie.

En de skyboxen zijn dus drie jaar vooraf betaald. Dus nog 1 jaar en dan komt dat geld ook in de begroting. Dat is ook een klap geld.

Maar........ik heb de journalistiek van VI echt wel hoog zitten. Iemand het stuk gelezen? Waar baseren zijn zich op?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op februari 18, 2026, 14:44:28
En de skyboxen zijn dus drie jaar vooraf betaald. Dus nog 1 jaar en dan komt dat geld ook in de begroting. Dat is ook een klap geld.

Maar........ik heb de journalistiek van VI echt wel hoog zitten. Iemand het stuk gelezen? Waar baseren zijn zich op?
Ze bespreken het(ik kan het dus niet plaatsen), en is een aangedikte versie van het stuk hiervoor.

PePe

Ik hoor hier iedereen over de inkomsten. (Maar er moet volgend seizoen ook ge?nvesteerd worden in nieuwe spelers)

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op februari 18, 2026, 14:46:43
Ze bespreken het(ik kan het dus niet plaatsen), en is een aangedikte versie van het stuk hiervoor.

Misschien heb ik het gemist, maar Cambuur gaf aan dat de geruchten onterecht zijn, omdat die gebaseerd zijn op de voorlopige cijfers.

Maar het ik heb definitieve cijfers nog niet gezien. Als die er nog niet zijn, dan lijkt het wel heel lang te duren en dat wekt geen vertrouwen.

oost

#1362
Citaat van: Derkx R.H. op februari 18, 2026, 14:44:11
Wel klagen over spelers e.d. maar niet willen (mee) betalen om het te verbeteren...kest oek thuus blieve, met de eredivisie inzicht is jou plekje zo verkocht.


Blijkbaar is nadenken niet vereist zolang je maar betaalt.?

YellowBlue

Citaat van: oost op februari 18, 2026, 14:37:08
Gelukkig betalen we al niet de hoofdprijs  :rodekaart
nee klopt. Valt reuze mee. Je kunt in 3 termijnen betalen toch?

Derkx R.H.

Citaat van: oost op februari 18, 2026, 18:55:36

Blijkbaar is nadenken niet vereist zolang je maar betaalt.?
Ik hoor(zie) u het zeggen...