Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

michello

#1290
Citaat van: Bernardo op november 25, 2025, 12:03:15
Gaf Pieter Kooi toch gewoon een eerlijk antwoord op, word dan echt weer overleven met het beschikbare budget

Of goed scouten en/of spelers verkopen waardoor het budget omhoog kan.
Volgens mij wint dat het vaak van maar lukraak kopen met een (veel) hoger budget. Dat zie je dit seizoen ook in de KKD?

Specuveter

Citaat van: Bernardo op november 25, 2025, 12:03:15
Gaf Pieter Kooi toch gewoon een eerlijk antwoord op, word dan echt weer overleven met het beschikbare budget
Eerste vraag was algemeen.
Tsja...daar zullen we niet allemaal gelijk over denken
Vraag twee....Pieter heeft het h??l duidelijk verteld
Zegt die Roelof dat hij dit voor hemzelf heeft verteld om rust te cre?ren rondom Pieter zelf

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 25, 2025, 11:40:47
Duidelijk verhaal van Pieter Kooi
Nu rust in de tent.
Twee vragen: Is het verstandig om te promoveren?
Kan die Azijnzijker van een Roelof de Vries ook uit het programma?? :R
de Vries is de grootste opruier van omroep Fryslan  :(

Poetser

Pieter Kooi |:)

Wat een held.

Poetser

En wat is die Sander een vreselijke vent.

Harry L.

Citaat van: waldkip op november 25, 2025, 11:36:53
Wat is het alternatief dan?

Dat is precies mijn punt, die zijn er niet of nauwelijks. En natuurlijk ben ik voor nu blij, anders hing de vlag er wel anders bij. Maar hoop dat er iets komt als ?de vrienden van?.

Harry L.

Citaat van: Oud Cambuur op november 25, 2025, 09:51:57
Denk dat jij je beter moet inlezen we zijn niet afhankelijk van 1 man noem bijvoorbeeld van der Brink en zo zijn er meer op de achtergrond over 12 jarige gesproken lees je beter in voordat je onwaarheden neerkalkt

Noem de onwaarheden dan even op voor mijn beeldvorming. Dat van dat failliet gaan raakt kant nog wal.

Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op november 25, 2025, 12:50:00
En wat is die Sander een vreselijke vent.
Welke Sander???

Oud Cambuur

Citaat van: Harry L. op november 25, 2025, 12:54:26
Noem de onwaarheden dan even op voor mijn beeldvorming. Dat van dat failliet gaan raakt kant nog wal.
Dat we van 1 persoon afhankelijk zijn dat klopt helemaal niet er zijn veel meer personen bij betrokken alleen ze gebruiken Kooi als adviseur

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 25, 2025, 13:23:45
Welke Sander???
Poetser bedoeld denk ik Roelof de Vries  :D

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op november 25, 2025, 13:23:45
Welke Sander???

Ja ik bedoel natuurlijk Roelof. Geen idee hoe ik bij Sander kom  :_schater

YellowBlue

Citaat van: Zuid1991 op november 24, 2025, 08:50:51
Het lijkt erger dan ik in eerste instantie dacht?
Zijn we nu weer terug bij af?
Volgend seizoen (nog) hogere prijzen.
Dat gaat toeschouwers en omzet kosten.
Hoop dat ik het verkeerd heb.
Ja net als dit jaar? record na record bezoekers met al hogere prijzen...

Oud Cambuur

Citaat van: YellowBlue op november 25, 2025, 15:09:40
Ja net als dit jaar? record na record bezoekers met al hogere prijzen...
Seizoenkaarten zijn al een paar jaar niet veel gestegen daar komt volgend jaar 50 a 75 euro bij dat kun je uit de woorden van Kooi wel opmaken

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op november 25, 2025, 15:13:17
Seizoenkaarten zijn al een paar jaar niet veel gestegen daar komt volgend jaar 50 a 75 euro bij dat kun je uit de woorden van Kooi wel opmaken


Als je promoveert kan je dat misschien vragen. Als je niet promoveert moet je heel erg uitkijken met dat soort verhogingen.

NRG

 Nog even wat anders. We zitten in een prachtig nieuw stadion. Volgens de kenners gaf dit veel meer mogelijkheden. Er is met veel bombarie een nieuwe commercieel directeur binnengehaald, maar daar hoor ik op het ogenblik weinig tot niets van. De zakenclub is al goed aan het groeien? Nieuwe sponsors, die een substantieel bedrag op tafel leggen, binnenboord? Ik vind het behoorlijk stil. Maar misschien heb ik gewoon wat gemist.