Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Korezev op november 14, 2025, 13:12:42
Wie heeft de echte cijfers gezien of is het allemaal een reactie op de regiokrant en regio-omroep, waarin de CAMBUUR haters rijkelijke vertegenwoordigd zijn
Die cijfers liegen echt niet. Tuurlijk kan je naar bepaalde cijfers anders kijken, maar het probleem
is gewoon serieus.

Korezev

Citaat van: Johan-12 op november 14, 2025, 13:17:08
Die cijfers liegen echt niet. Tuurlijk kan je naar bepaalde cijfers anders kijken, maar het probleem
is gewoon serieus.
Zijn de cijfers door Cambuur openbaar gemaakt?

Poetser

Had ik maar 100 miljoen.. zucht.. Dan hak de helft aan cambuur geven.

Vlampiep

In het verleden zijn er keuzes gemaakt, die nu niet meer terug gedraaid kunnen worden.
Maar een beetje accountant had dit toch in 2024 al kunnen zien  dat de club een probleem heeft een krijgt.
Is dit bewust verzwegen of komt het nu plotseling naar voren en in hoeverre zijn er verkeerde keuzes gemaakt in en tijdens de bouw.
Zeker is dat de kosten van  bouwmaterialen tijdens de bouw exorbitant zijn gestegen, maar dat wist de club ook al in 2024 en had misschien toen al de alarmbellen kunnen doen luiden.
Ik ben trots op dit prachtige stadion en hoop dan ook van harte dat er een reddingsboei wordt uitgeworpen om uit deze uiterst nijpende situatie te komen.

Noordcambuur

Ga er maar vanuit dat de eerste jaren niks meer kan B.v. spelers halen met een kontrakt.
Nog verbouwingen in het stadion enz enz?

Er moet meer omzet binnenkomen anders ben je de lul.
E?n keer in de 2 weekjes een wedstrijd is veel te weinig en moet meer gebeuren.

B.v. Kinderfeestjes organiseren,rondleidingen in het stadion enz enz

reisbureau

Citaat van: Lore op november 14, 2025, 13:07:09
Okay, dat wist ik niet. Welke zijn dat geweest?

De korte versie want achterom kijken heeft nu weinig zin.
Maar eind 2020 stond er een groep investeerders klaar met behoorlijke zak geld. Uiteraard hadden die een eis om 1 afgevaardigde in RVC of in het Stichtingsbestuur te hebben. Om good governance na te kunnen streven. Heel begrijpelijk. Maar er werden andere keuzes gemaakt. 

sunderland

Citaat van: Korezev op november 14, 2025, 13:12:42
Wie heeft de echte cijfers gezien of is het allemaal een reactie op de regiokrant en regio-omroep, waarin de CAMBUUR haters rijkelijke vertegenwoordigd zijn
de regio krant kickt op dit soort dingen. Staat waarschijnlijk op de voorpagina

fred

Dit zag je natuurlijk al jaren terug aankomen. Gegokt en helaas verloren  ;(
We bouwen een stadion zonder dat er geld is.
Ben benieuwd wat er gebeurd als Kooi en vd Brink hun certificaten willen verkopen....

Lore

Citaat van: Korezev op november 14, 2025, 13:12:42
Wie heeft de echte cijfers gezien of is het allemaal een reactie op de regiokrant en regio-omroep, waarin de CAMBUUR haters rijkelijke vertegenwoordigd zijn

Ze quoten het jaarverslag van de club zelf. Dus nee, ik heb het niet gelezen. Maar reageer op wat zij citeren uit het jaarverslag. Maar vanaf het eerste moment dat Cambuur slechts kengetallen publiceert en niet het jaarverslag voelt het voor mij niet goed. Waarom normaal wel en nu niet?

Lore

Citaat van: fred op november 14, 2025, 14:36:57
Dit zag je natuurlijk al jaren terug aankomen. Gegokt en helaas verloren  ;(
We bouwen een stadion zonder dat er geld is.
Ben benieuwd wat er gebeurd als Kooi en vd Brink hun certificaten willen verkopen....

Dat laatste niet zoveel. Dan moeten zij een koper vinden, en in principe verandert er dan niet zoveel. Er ontstaat volgens mij een probleem als zij niet mee willen werken aan een herfinanciering

Noordcambuur

We staan er weer mooi op in ons land  :_schater :_schater

Kijk naar alle voetbal sites en zeker voetbalprimeur daar wordt je uitgelachen door de boertjes Dkv op.

Man man 45 miljoen phoeee is niet best en voor het nieuwe boekjaar verwacht daar ook maar niet veel van.

We moeten eerst zo snel mogelijk om die korte leningen aflossen.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2025, 14:47:16
We staan er weer mooi op in ons land  :_schater :_schater

Kijk naar alle voetbal sites en zeker voetbalprimeur daar wordt je uitgelachen door de boertjes Dkv op.

Man man 45 miljoen phoeee is niet best en voor het nieuwe boekjaar verwacht daar ook maar niet veel van.

We moeten eerst zo snel mogelijk om die korte leningen aflossen.

Waarom zou je ?berhaupt naar dat soort sites gaan.

Het interesseert me echt geen fuck wat anderen van onze club vinden.

Ook dit gaan we overleven. Straks Eredivisie en wat spelers dik verkopen, dan staan we er al weer een stuk beter op.

michello

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2025, 14:47:16
We staan er weer mooi op in ons land  :_schater :_schater

Kijk naar alle voetbal sites en zeker voetbalprimeur daar wordt je uitgelachen door de boertjes Dkv op.

Man man 45 miljoen phoeee is niet best en voor het nieuwe boekjaar verwacht daar ook maar niet veel van.

We moeten eerst zo snel mogelijk om die korte leningen aflossen.

Och man kerel even rustig. Wat kan mij die andere sites nou schelen. Copy paste, lekker makkelijk en lekker belangrijk.

Marc S

Het is niet fantastisch, maar die clickbait sites boxen ook lekker tegen elkaar op om een zo sensationele mogelijk artikel uit te spugen he.

oost

Ik hoop wel dat ze intern ondertussen als een oplossing hebben gevonden voor die 10 miljoen?
Dat je een hypotheek van 35 miljoen hebt is niet zo raar. Gemiddelde burger heeft een hypotheek van 3 ton een een inkomen wat daar ver van verwijderd is. Cambuur heeft zover ik begrepen heb ook begroting gemaakt voor wanneer ze nog jaren kkd spelen?.