Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Respect zeker. Maar ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat we de ambities uit het nieuwe plan onder zijn leiding kunnen waarmaken. Teveel flaters heb ik net al aangegeven. Voetbal is niet zijn ding. Alles eromheen wel.

En dan ook de opmerking over een jong en ambitieus technisch kader. Waarom moet een technisch kader jong zijn? Je moet gewoon kwaliteit halen. Is Henk niet goed genoeg dan?

Allemaal theoretisch praat.

janou

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 10:09:28
Klopt, maar voetbalverstand heeft hij niet. Kan er wel mooi over praten, maar dat is het dan ook gelijk.
Teveel flaters geslagen.

En jij hebt meer voetbalverstand dan hij zeker?

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 11:05:44
Respect zeker. Maar ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat we de ambities uit het nieuwe plan onder zijn leiding kunnen waarmaken. Teveel flaters heb ik net al aangegeven. Voetbal is niet zijn ding. Alles eromheen wel.

En dan ook de opmerking over een jong en ambitieus technisch kader. Waarom moet een technisch kader jong zijn? Je moet gewoon kwaliteit halen. Is Henk niet goed genoeg dan?

Allemaal theoretisch praat.
Heb je ?berhaupt ooit een woord met Ard gewisseld? En daar bedoel ik niet hoi en dag mee...
Kiezen voor een veelal jong technisch kader is een (bewuste) keuze en vind ik niet vreemd. En daar past Henk gewoon bij, ik weet ook niet waarom je hem hier nu bij betrekt?
Een algemeen directeur "moet" overal wat verstand van hebben en zich omringen met specialisten en daar sturing aangeven, weet niet wat jij van een AD verwacht..

En te veel flaters? Leg eens uit?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 11:05:44
Respect zeker. Maar ik heb er gewoon geen vertrouwen in dat we de ambities uit het nieuwe plan onder zijn leiding kunnen waarmaken. Teveel flaters heb ik net al aangegeven. Voetbal is niet zijn ding. Alles eromheen wel.

En dan ook de opmerking over een jong en ambitieus technisch kader. Waarom moet een technisch kader jong zijn? Je moet gewoon kwaliteit halen. Is Henk niet goed genoeg dan?

Allemaal theoretisch praat.

Theoretisch gepraat is beter dan gelul uit de ruimte op basis van persoonlijke aannames. De flaters die jij benoemd, is een persoonlijke mening van jou, net als jouw mening over zijn capaciteiten v.w.b. voetbal. Daarnaast ook weer een persoonlijke mening over de keuzes qua trainer als Henk er niet is. En w.b.t. technisch kader jong zijn: Dit zegt helemaal niets over de kwaliteit. Net als dat dit ook niets zegt over dat Henk niet goed genoeg is. 

Allemaal gelul op basis van onderbuikgevoel van jou.

Andy King

Citaat van: Arno A op februari 10, 2025, 10:45:44
quote Mei in omset fan 16 miljoen wol SC Cambuur in stabile earedivyzjeklup wurde.

In theorie zal dit kloppen. In dit seizoen kom je met deze begroting op de elfde plaats.

guote;De transferbal?ns stiet no noch op 0, mar dy soe nei 1,5 miljoen euro yn de plus moatte.

Volgens mij moet je meer ophalen met het tranferbeleid, anders kun je nooit elk jaar een begroting van 16 miljoen draaien. Ik neem aan dat je ook nog winst wilt boeken. En blijft de sponsoring op 100% volgens de begroting.

quote: Cambuur wol ek de kwaliteit fan de scouting en de data-analyze ferbetterje. De klup stelt himsels it doel dat yn de takomst 30 prosint fan de earste seleksje bestiet ?t spilers dy't de eigen jeugdoplieding trochr?n hawwe.

Ik vind dit ook vrij optimistisch. Het zou betekenen dat er altijd acht ( voormalige) jeugdspelers in de selectie. Dat kan wel , maar dan moet je wel spelers uit heel Nederland/Europa halen. En dan moet je financieel ook meer kunnen bieden .

Het kan allemaal, maar om dit in vier jaar te verwezenlijken, en zeker de jaren daarna is een uitdaging. Maar heel mooi dat de ambitie er wel is.

Goed beleidsplan. Ok?, ambitieus, maar dat is juist goed. Beetje blijven hangen in het verleden is juist niet de bedoeling. Een stip aan de horizon (ja, ja, clich?...) en daar naartoe werken. Jaarlijkse evaluatie en dan zie je wel hoe ver je bent/komt.
Ik heb er wel vertrouwen in.

janou

Citaat van: Andy King op februari 11, 2025, 11:24:53
Goed beleidsplan. Ok?, ambitieus, maar dat is juist goed. Beetje blijven hangen in het verleden is juist niet de bedoeling. Een stip aan de horizon (ja, ja, clich?...) en daar naartoe werken. Jaarlijkse evaluatie en dan zie je wel hoe ver je bent/komt.
Ik heb er wel vertrouwen in.

Helemaal mee eens. Goed om te zien dat er een nieuwe strategie is geformuleerd nu we in deze nieuwe fase zitten als club/onderneming. Hele club moet een transformatie ondergaan. Met Kooi erbij iemand die ervaring heeft in het laten groeien van dit grootte van organisaties. Komen heel wat veranderingen bij kijken namelijk.

Op basis van alle behaalde doelstellingen ga ik er van uit dat ook een groot deel van deze doelstellingen behaald kan gaan worden! We blijven groeien als club  |:)

De Gast

Mooi dat jullie het eens zijn janou en Grijskijkert  :thumbsup
Misschien eens bij mekaar op de koffie.
Zijn jullie uberhaupt wel eens kritisch? Of gaat alles er bij jullie in als zoete koek?

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 12:24:56
Mooi dat jullie het eens zijn janou en Grijskijkert  :thumbsup
Misschien eens bij mekaar op de koffie.
Zijn jullie uberhaupt wel eens kritisch? Of gaat alles er bij jullie in als zoete koek?
En als de argumenten en/of zinnige antwoorden op zijn, dan krijg je dit.... :_schater :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 12:24:56
Mooi dat jullie het eens zijn janou en Grijskijkert  :thumbsup
Misschien eens bij mekaar op de koffie.
Zijn jullie uberhaupt wel eens kritisch? Of gaat alles er bij jullie in als zoete koek?
of ze hebben gelijk dat jij alleen uit de onderbuik reageert en niks op feiten baseert.

Bankzitter

Het is een theoretische verhaal, klopt. Maar daaronder komen per thema en per jaar wel concrete acties en personen die verantwoordelijk zijn.

Kooij heeft meegeholpen en die heeft echt wel verstand van zaken.

De Gast

Citaat van: zeewolde op februari 11, 2025, 12:44:52
of ze hebben gelijk dat jij alleen uit de onderbuik reageert en niks op feiten baseert.

Nou ja het is toch ook niet zo dat we een aantal topseizoenen achter de rug hebben, uit het buitenland de ene na de andere topper wordt ingevlogen, de duurste speler aller tijden zn geld meer dan waard was. Of uberhaupt een cent waard was. En dan hebben we het nog niet over een aantal trainers gehad.

gobo

Als er hier alleen maar goede beslissingen waren gemaakt de afgelopen 10 jaar, dan hadden we nu Champions League gespeeld. Fouten worden gemaakt, verkeerde inschattingen worden gemaakt en pech kan je dan ook nog eens hebben. Bovendien werk je met mensen die niet altijd doen wat je verwacht dat ze gaan doen.
Dat alles zegt nog niet dat je geen plan moet maken voor de toekomst en dat kun je prachtig op papier zetten. Misschien is dit soms iets te hoog gegrepen maar je moet toch ergens naartoe werken. Als je dit niet wilt uitspreken kun je net zo goed geen plan hebben en gewoon maar wat doen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op februari 11, 2025, 12:28:27
En als de argumenten en/of zinnige antwoorden op zijn, dan krijg je dit.... :_schater :_schater :_schater

Toe maar eens Grijskijkert. Kom op. Wees eens kritisch. Wat schatertjes plaatsen kan iedereen wel.
Jij vind Ard een topper, maar je zult vast wel ergens je bedenkingen bij hebben.

Bankzitter

Corona was overmacht. Ziekte van Henk( en Booij en vd Heide) was overmacht. Stadiondossier de nodige onvoorziene hobbels. Ik vind dat wel geldige redenen dat we een terugval hadden.

Vorig seizoen was onnodig, daar had harder ingegrepen moeten worden.
Te laat doorgeselecteerd. Reijnen was ook een ongelukkige keuze achteraf.

Afolabi is genoeg over gezegd. Henk had meer steun van de directie (vd Zee) mogen krijgen begin dit seizoen. Maar we hebben het schip nu weer op koers liggen.