Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

haha, dat is ook zo. Goede onderzoeksjournalistiek :P

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: papier op november 22, 2024, 08:13:48
Het 'negatieve' is misschien voor hem dat het verwachtingspatroon omlaag moet? Omdat we nu, terecht, 20% van de winst aflossen aan de gemeente om zo snel mogelijk die extra schulden (die zoals je aangeeft prima te verklaren zijn) af te lossen zodat we daarna kunnen beginnen aan het zetten vang grote stappen? Iets wat veel mensen eigenlijk verwachten op het moment dat je de sleutel van het nieuwe stadion omdraait.

Ik vind dat ook geen negatief verhaal maar een re?el verhaal.

Dat is het reeele verhaal. Maar dus ook een van de hoogste spelerbudgetten van de KKD. Dat had ik nog helemaal niet verwacht. Dat betekent dat je mee kan doen om promotie. Misschien niet dit jaar, omdat wij wel heel erg moesten doorselecteren. Maar er staat nu een mooie basis om de komende seizoenen (met een hoog spelersbudget) door te groeien naar promotie.

Galdiano

Citaat van: janou op november 21, 2024, 13:18:44
Hoe had jij het gedaan? Ook met oog op toekomstige groei? Zoals in oude stadion lijkt mij geen optie toch, dan biedt je niet veel toegevoegde waarde naar sponsoren toe lijkt mij?

De hoek vakken gebruiken voor gewone supporters met losse kaart verkoop. Een toilet voorziening met 1 of 2 toiletten is zo gemaakt. Nu achteraf niet of lastig te realiseren.
Die vakken had je als buffer kunnen houden voor toekomstige uitbereiding voor zakenclub stoelen mocht er wel meer vraag naar zijn.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gabster

Citaat van: Lore op november 22, 2024, 14:53:06
Dat is het reeele verhaal. Maar dus ook een van de hoogste spelerbudgetten van de KKD. Dat had ik nog helemaal niet verwacht. Dat betekent dat je mee kan doen om promotie. Misschien niet dit jaar, omdat wij wel heel erg moesten doorselecteren. Maar er staat nu een mooie basis om de komende seizoenen (met een hoog spelersbudget) door te groeien naar promotie.

Yup, het 3 jaren plan. Komt allemaal goed, lekker doorbouwen naar de toekomst.
In Henk we trust!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op december 06, 2024, 18:10:05
Ze hebben dit keer het salaris maar niet vermeld....
Marktconform zal vast geen minimumloon zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Arno A

quote Mei in omset fan 16 miljoen wol SC Cambuur in stabile earedivyzjeklup wurde.

In theorie zal dit kloppen. In dit seizoen kom je met deze begroting op de elfde plaats.

guote;De transferbal?ns stiet no noch op 0, mar dy soe nei 1,5 miljoen euro yn de plus moatte.

Volgens mij moet je meer ophalen met het tranferbeleid, anders kun je nooit elk jaar een begroting van 16 miljoen draaien. Ik neem aan dat je ook nog winst wilt boeken. En blijft de sponsoring op 100% volgens de begroting.

quote: Cambuur wol ek de kwaliteit fan de scouting en de data-analyze ferbetterje. De klup stelt himsels it doel dat yn de takomst 30 prosint fan de earste seleksje bestiet ?t spilers dy't de eigen jeugdoplieding trochr?n hawwe.

Ik vind dit ook vrij optimistisch. Het zou betekenen dat er altijd acht ( voormalige) jeugdspelers in de selectie. Dat kan wel , maar dan moet je wel spelers uit heel Nederland/Europa halen. En dan moet je financieel ook meer kunnen bieden .

Het kan allemaal, maar om dit in vier jaar te verwezenlijken, en zeker de jaren daarna is een uitdaging. Maar heel mooi dat de ambitie er wel is.

YellowBlue

Citaat van: Arno A op februari 10, 2025, 10:45:44
quote Mei in omset fan 16 miljoen wol SC Cambuur in stabile earedivyzjeklup wurde.

In theorie zal dit kloppen. In dit seizoen kom je met deze begroting op de elfde plaats.

guote;De transferbal?ns stiet no noch op 0, mar dy soe nei 1,5 miljoen euro yn de plus moatte.

Volgens mij moet je meer ophalen met het tranferbeleid, anders kun je nooit elk jaar een begroting van 16 miljoen draaien. Ik neem aan dat je ook nog winst wilt boeken. En blijft de sponsoring op 100% volgens de begroting.

quote: Cambuur wol ek de kwaliteit fan de scouting en de data-analyze ferbetterje. De klup stelt himsels it doel dat yn de takomst 30 prosint fan de earste seleksje bestiet ?t spilers dy't de eigen jeugdoplieding trochr?n hawwe.

Ik vind dit ook vrij optimistisch. Het zou betekenen dat er altijd acht ( voormalige) jeugdspelers in de selectie. Dat kan wel , maar dan moet je wel spelers uit heel Nederland/Europa halen. En dan moet je financieel ook meer kunnen bieden .

Het kan allemaal, maar om dit in vier jaar te verwezenlijken, en zeker de jaren daarna is een uitdaging. Maar heel mooi dat de ambitie er wel is.

Qua spelers uit de eigen jeugd is een heel goed streven, momenteel zitten we op zo'n 9 en als je Diemers meerekent 10 spelers uit de eigen jeugd.

De Gast

Prachtige doelstellingen maar het niveau bovenin de club zal dan ook omhoog moeten.

Eigen jeugd 30%: geloof ik niet in, zeker niet op het hoogste niveau.
Transferbalans: naar 1,5 miljoen in de plus. Het vd Water debacle ben ik nog niet vergeten.
Technisch kader: moet jong en ambitieus worden. De huidige directie doet echter maar wat zodra Henk niet beschikbaar is en het verval is er dan ook gelijk.

Kortom: prachtig beleidsplan maar onder Ard geloof ik er niet in dat we dit gaan realiseren. Gebakken lucht imo.

Bankzitter

Eigen jeugd 30%: O21 speelt bovenin mee met Feijenoord en Groningen. Henstra , Jonker , Kooiman en Bakati komen er nog aan komende jaren.
Transferbalans: Met Pauwels, Mercera, Nartey ,Jansen en  Nieling heb je de eerste  miljoenen al
(anderhalf miljoen is overigens een schijntje in de huidige markt)

Technisch kader: waarom niet na Slot, Hulshoff en Boschaart weer een trainer opleiden?

En Ard heeft een stadion gerealiseerd, sponsors en 2 grote certificaathouders (Kooij en vd Brink) binnengehaald.
Die heeft zijn waarde wel bewezen.

De Gast

Klopt, maar voetbalverstand heeft hij niet. Kan er wel mooi over praten, maar dat is het dan ook gelijk.
Teveel flaters geslagen.

janou

Citaat van: De Gast op februari 10, 2025, 19:22:50
Prachtige doelstellingen maar het niveau bovenin de club zal dan ook omhoog moeten.

Eigen jeugd 30%: geloof ik niet in, zeker niet op het hoogste niveau.
Transferbalans: naar 1,5 miljoen in de plus. Het vd Water debacle ben ik nog niet vergeten.
Technisch kader: moet jong en ambitieus worden. De huidige directie doet echter maar wat zodra Henk niet beschikbaar is en het verval is er dan ook gelijk.

Kortom: prachtig beleidsplan maar onder Ard geloof ik er niet in dat we dit gaan realiseren. Gebakken lucht imo.

Waarom focus jij je enkel op de incidenten en niet op het grotere plaatje? Huidige directie is de meest succesvolle uit de geschiedenis op zowel sportief als zakelijk vlak.

In de meeste tijden waren wij qua begroting een middenmoter in de KKD, dan kan je zeggen dat het bestuur maar wat doet in tijden dat Henk er niet is, maar we presteerden gewoon naar de mogelijkheden. Dat wij qua achterban een grote club zijn is super mooi, maar totaal irrelevant voor w.b.t. de selectie die op het veld staat want dat dat wordt bepaald door geld.

In de kampioensjaren hebben wij een hoger spelersbudget gehad, dus dat speelt gewoon mee. Daarbij heeft Henk toen het uitsterste uit die groep weten te krijgen. Maar vorig jaar zie je dat Henk net als andere trainers ook vooral afhankelijk is van een selectie.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 10:09:28
Klopt, maar voetbalverstand heeft hij niet. Kan er wel mooi over praten, maar dat is het dan ook gelijk.
Teveel flaters geslagen.
Waar baseer je dit op, of is dit een te moeilijke vraag voor je? Een beetje meer respect voor de algemeen directeur mag je wel hebben gezien zijn staat van dienst voor de club.
IN HENK WE TRUST!!!