Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Lore op november 15, 2024, 18:19:25
De enige conclusie die ik kan trekken: grote transfers en nog belangrijker: promotie is essentieel

Beiden gaan natuurlijk hand in hand.
Op dit moment is pauwels ons grote talent, wanneer je hem kan verkopen als eredivisie club of als kkd clubje zit een gigantische verschil tussen. Hopelijk promoveren we snel en bouwen ze het stadion af voor het nieuwe seizoen is begonnen. Dan kun je stappen zetten |:)

Bankzitter

Jansen, Mercera, Nieling en Nartey hebben ook wel de potentie om een mooie som op te leveren.
En er komt nog wel meer jeugd aan als O21 op het hoogste niveau blijft spelen.

De Gast

Ard heeft het over commercieel groeien en benoemt alleen de hoofdtribune. Maar wat zijn is het plan met Oost bijvoorbeeld? Ik vind de omloop behoorlijk kut. Waarom die verkooppunten niet aan de overkant zoals in andere stadions? Nu is het een chaos.. En hoe wil je straks de mensen vasthouden na de wedstrijd? Of eerder het stadion in krijgen. Ik zie geen plan en ik zie het ook niet voor me.

Poetser

Citaat van: De Gast op november 17, 2024, 09:38:01
Ard heeft het over commercieel groeien en benoemt alleen de hoofdtribune. Maar wat zijn is het plan met Oost bijvoorbeeld? Ik vind de omloop behoorlijk kut. Waarom die verkooppunten niet aan de overkant zoals in andere stadions? Nu is het een chaos.. En hoe wil je straks de mensen vasthouden na de wedstrijd? Of eerder het stadion in krijgen. Ik zie geen plan en ik zie het ook niet voor me.

Daar moet sowieso een systeemplafond in. Geluid is echt om te janken.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op november 17, 2024, 09:38:01
Ard heeft het over commercieel groeien en benoemt alleen de hoofdtribune. Maar wat zijn is het plan met Oost bijvoorbeeld? Ik vind de omloop behoorlijk kut. Waarom die verkooppunten niet aan de overkant zoals in andere stadions? Nu is het een chaos.. En hoe wil je straks de mensen vasthouden na de wedstrijd? Of eerder het stadion in krijgen. Ik zie geen plan en ik zie het ook niet voor me.
Je kan het hem gewoon vragen en dan weet je het uit eerste hand  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Hest even een emailadres of telefoonnummer dat ik daarvoor ken gebruken?

nee,wel?

058-2963300  info@cambuur.nl  vragen naar ard  of t.a.v. a.de graaf :y

YellowBlue

Citaat van: De Gast op november 17, 2024, 09:38:01
Ard heeft het over commercieel groeien en benoemt alleen de hoofdtribune. Maar wat zijn is het plan met Oost bijvoorbeeld? Ik vind de omloop behoorlijk kut. Waarom die verkooppunten niet aan de overkant zoals in andere stadions? Nu is het een chaos.. En hoe wil je straks de mensen vasthouden na de wedstrijd? Of eerder het stadion in krijgen. Ik zie geen plan en ik zie het ook niet voor me.

Na de wedstrijd kun je toch naar ??n van de supportershomes?

Trainert!

podcast hertenkamp met reon boeringa. spijker op zn kop.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

gobo

Citaat van: Trainert! op november 20, 2024, 14:14:22
podcast hertenkamp met reon boeringa. spijker op zn kop.
Want? Wat is precies je punt?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Ik ben heel benieuwd wat de reactie van supporters was geweest als de skyboxen en sponsor ruimtes piekfijn in orde waren maar het op de "goedkope" plekken nog een zooitje waren.

Met andere woorden, ik snap de keuze wel zoals de gemaakt is.

Poetser

Citaat van: gobo op november 20, 2024, 20:48:00
Want? Wat is precies je punt?

Dat Cambuur kut is natuurlijk.

Trainert!


papier

Citaat van: Trainert! op november 20, 2024, 22:08:44

luister maar

Ah, je kan het niet reproduceren. Helder.