Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Bakker

Citaat van: Grijskijkert op november 09, 2023, 13:06:11
En zijn geschatte vermogen is 450 miljoen....

En dat investeert hij voortaan liever in de club uit 010! :y

zeewolde

Citaat van: Bakker op november 09, 2023, 13:13:04
En dat investeert hij voortaan liever in de club uit 010! :y
gevalletje klok horen luiden?

1. Waar staat dat vd Brink heeft geinvesteerd in aankoop vd Water.
2. En waar staat dat hij investeert in Fey?

Bakker

Citaat van: zeewolde op november 09, 2023, 13:15:17
gevalletje klok horen luiden?

1. Waar staat dat vd Brink heeft geinvesteerd in aankoop vd Water.
2. En waar staat dat hij investeert in Fey?

:_schater :_schater

Grijskijkert

#753
Citaat van: zeewolde op november 09, 2023, 13:15:17
gevalletje klok horen luiden?

1. Waar staat dat vd Brink heeft geinvesteerd in aankoop vd Water.
2. En waar staat dat hij investeert in Fey?
Inderdaad, 2,5 miljoen aan certificaten en een lening van een miljoen waaraan dit specifiek aan besteed is niet helder(voor mij), ik vermoed dat daar spelers van gekocht zijn(v/d Water, van Kaam en Bergsma). Maar een lening vind ik directe geen investering in spelers maar in de club.

Toch even opgezocht: Een lening is een eenmalige financiering bedoelt voor een investering.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

In de laatste Qoute op 490 miljoen geschat, 40 miljoen erbij sinds hij hier gekomen is.
Zou die wakker liggen van dat miljoen?

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2023, 14:15:38
In de laatste Qoute op 490 miljoen geschat, 40 miljoen erbij sinds hij hier gekomen is.
Zou die wakker liggen van dat miljoen?
Hij is niet rijk geworden met het lukraak uitgeven van centjes en als investeerder zou ik mij wel enige zorgen maken.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op november 09, 2023, 14:51:04
Hij is niet rijk geworden met het lukraak uitgeven van centjes en als investeerder lening verstrekker zou ik mij wel enige zorgen maken.
Hoezo als je als club op tijd aflost, waar zit dan het probleem..
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op november 09, 2023, 15:26:25
Hoezo als je als club op tijd aflost, waar zit dan het probleem..
Als de club op tijd kan aflossen, s het geen probleem, het zou een probleem  kunnen worden als er niet tijdig wordt afgelost.
Dit met name als je geldschieter en supporter bent.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op november 09, 2023, 16:11:37
Als de club op tijd kan aflossen, s het geen probleem, het zou een probleem  kunnen worden als er niet tijdig wordt afgelost.
Dit met name als je geldschieter en supporter bent.
Ik heb deze geluiden niet gehoord, jij wel?
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op november 09, 2023, 16:15:09
Ik heb deze geluiden niet gehoord, jij wel?
Zo dicht zit ik er niet op en denk ook niet dat er betalingsproblemen gaan komen.
Maar als je als supporter geld in een club steekt en de club komt in zwaar weer kan dit je wel in een vreemde spagaat brengen.
Dan eerst maar sober en doelmatig, wat overigens ook wel weer bij ons klupke past.
En mocht het toch op de harses verkeerd gaan, deelcertificaten verkopen want ik wil best een  beetje eigenaar worden van dit prachtige stadion. |:)

sunderland

Het loopt toch altijd anders. Wees maar niet te veel bezig met financi?n. Je hoeft zelf niet je huis te verkopen ofzo. Komt altijd wel weer goed. Het was 1 x niet goed en toen hebben Riedstra cs ons gered en kwam het dus ook weer goed.  8)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 09, 2023, 17:16:13
Het loopt toch altijd anders. Wees maar niet te veel bezig met financi?n. Je hoeft zelf niet je huis te verkopen ofzo. Komt altijd wel weer goed. Het was 1 x niet goed en toen hebben Riedstra cs ons gered en kwam het dus ook weer goed.  8)
As je su terug siene, hewwe we wel ut ??n en ander meemaakt. :clint

sunderland

Citaat van: Vlampiep op november 09, 2023, 17:42:05
As je su terug siene, hewwe we wel ut ??n en ander meemaakt. :clint
een hele hoop frustratie, vroeger 7 punten in mindering samen met Veendam en Fortuna terwijl Vitesse toen 27 miljoen schuld en Feyenoord 40 miljoen en als die punten aftrek hadden gekregen waren ze gedegradeerd, Roda waar we zwaar zijn genaaid. Twente met 80 miljoen schuld en verder niks. En dan nog ADO vs Knjb .  Tja dan hebben we best veel meegemaakt. Dat laatste heb ik wel 2 weken last van gehad.

PePe

Door de super trage realisatie van het nieuwe stadion, zit Cambuur nu met de hoge kosten.

sunderland

Citaat van: PePe op november 09, 2023, 19:54:20
Door de super trage realisatie van het nieuwe stadion, zit Cambuur nu met de hoge kosten.
klopt. Nederlandse bureaucratie ten top.