Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 11:43:08
Is Zwolle dan veel beter dan Cambuur, dacht het niet, winnen de beker maar voor de rest ook niet een bijzondere club.
Paar leuke spelers, die ze kwijtraken ( oa Mokotjo ).

Wij kunnen zomaar boven ze eindigen als we zaterdag winnen!
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Zeefuik werd in verband gebracht met de nieuwe Burger king in lwd  :zweep Als filiaal manager
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Collingwood op april 29, 2014, 11:52:17
Wij kunnen zomaar boven ze eindigen als we zaterdag winnen!

Zeker en dan eindigen we als 9e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

FORZA SCC  :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc
Cambuur zit in je bloed

HilversumOnTour

Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 11:43:08
Is Zwolle dan veel beter dan Cambuur, dacht het niet, winnen de beker maar voor de rest ook niet een bijzondere club.
Paar leuke spelers, die ze kwijtraken ( oa Mokotjo ).

Zijn flink de hemel ingeprezen de afgelopen 2 jaar en hebben veel leuke spelers. Wij zijn in mijn ogen momenteel het nieuwe Zwolle en komen er met rappe passen achteraan!! (en halen ze in ;-))

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:46:15
Dat was de Leeuw niet, dat was Zeefuik :proost

Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:26:35
Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)
Het is toch Timmie (van South park) ?  :devil

http://www.youtube.com/watch?v=xswRGUZrrG8
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Cambuur had vorig zomer toch ook al interesse in Houtkoop?

Marc S

Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:53:03
Zeefuik werd in verband gebracht met de nieuwe Burger king in lwd  :zweep Als filiaal manager

Ik dacht dat we nog een zwaargewicht als assistent wilden?

HilversumOnTour

Citaat van: Bernardo op april 29, 2014, 13:38:29
Cambuur had vorig zomer toch ook al interesse in Houtkoop?

Klopt, en Antonia. Maar als je Twitter checkt (slechtste bron ik weet het) staat het vol met Houtkoop gelinkt aan ADO den Haag  8)

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op april 29, 2014, 13:26:35
Dan ben je niet zo goed geinformeerd als je ons wil doen geloven Tommie ;)

Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!

dizzhead

Vanuit ons was behoefte voor de Leeuw, vanuit Groningen om Zeefuik er bij te betrekken. Einde discussie, iedereen had gelijk.  :proost

veroen

Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 13:48:54
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!

dan is het dus mooi afgebrande rommel, NEXT!!!

Eewal

Is het de charme van een club als Cambuur dat onze stadionspeaker al 15 jaar lang wekelijks hetzelfde A4tje voor leest of is het amateurisme ten top? Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel eens irriteer aan iedere keer precies dezelfde woorden, maar dat ik ook wel weer kan lachen om de verkeerd uitgesproken namen.. Doorselecteren of handhaven? ;)

Cor

Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 13:48:54
Ok, prima! Ik ga mijn bronnen niet prijsgeven, maar zitten niet dicht op het vuur, maar in het vuur!

Die bronnen zullen het wel op prijs stellen dat je hier voortdurend aan het voeren bent  :?

veroen

Citaat van: Eewal op mei 01, 2014, 20:19:37
Is het de charme van een club als Cambuur dat onze stadionspeaker al 15 jaar lang wekelijks hetzelfde A4tje voor leest of is het amateurisme ten top? Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel eens irriteer aan iedere keer precies dezelfde woorden, maar dat ik ook wel weer kan lachen om de verkeerd uitgesproken namen.. Doorselecteren of handhaven? ;)

ach heeft toch ook wel wat, iedere 2 wk weer lachen geblazen :P