Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Als dit te vroeg is dan maar een slotje:

Keeper:

Nienhuis -Zeinstra - Cooremans

Linksback:

Bijker - Perreira

CV :

Leeuwin - vd Laan - Dijkstra - van Boxel

Rechtsback:

Droste -de Vries

Verdedigende middenvelder:

El Makrini - van Brakel

Overige middenvelders (afhankelijk speelstijl)

Bakker - Mulders - Schokker

Rechtsbuiten:

???

Spits:

Hemmen - Barto - Christovao

Linksbuiten:

Schepers - Feldballe


Als het goed is zijn dit de spelers die volgend jaar onder contract staan (inclusief opties voor volgend seizoen)
Doorgestreept heb ik de spelers die overbodig zijn

Nieuw dus vooral nodig:

2 rechtsbuitens
1 linksbuiten
Minimaal 3 middenvelders
een rechtsback
en het liefst Ogbeche ipv 1 van de andere 3 spitsen.

Verder zou het mooi zijn om nog een goede CV erbij te krijgen.


Weet iemand al of we volgend jaar weer met een tweede team gaan werken?

piene hassus

Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe

SCCRulez

Citaat van: piene hassus op maart 21, 2014, 18:57:40
Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe
precies :y beste jongens, maar daar moeten echt wat sterkere spelers voor komen. Zeker verdedigende mid positie zorgen voor alternatief die Mo kan vervangen ( en natuurlijk hopen dat Mo blijft!).

Cambuur058

Citaat van: piene hassus op maart 21, 2014, 18:57:40
Must van Brakel en van Boxel nog even deurstrepe
Dijkstra met alle respect ook..

Christovao verhuren,, zorgen dat ogbeche blijft

Destroyer

Feldballe heeft toch een doorlopend contract?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Feldballe verhuren, Sno en Castelen halen als RKC degradeert. Rosheuvel, Overtoom, Houtkoop, Goossens vind ik ook mooie opties. Misschien wat te ambitieus, maar hoop wel dat ze er direct bij zijn als dit soort jongens in etalage komen. SCC dit jaar revival club voor aantal spelers, dat kan wel weer

moodygrunn

Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 22:24:21
Feldballe verhuren, Sno en Castelen halen als RKC degradeert. Rosheuvel, Overtoom, Houtkoop, Goossens vind ik ook mooie opties. Misschien wat te ambitieus, maar hoop wel dat ze er direct bij zijn als dit soort jongens in etalage komen. SCC dit jaar revival club voor aantal spelers, dat kan wel weer

Ik denk dat we het niet in deze categorie voetballers moeten zoeken. Een aantal is rond de 25-27 jaar en wil nog een paar jaar cashen. Mijns inziens kunnen we ons beter richten op de Jupiler League (NL) en de Topklasse. Neem nu Mo en v/d Laan als voorbeeld. Die kunnen ondanks hun gebrek aan ervaring op dit niveau prima mee in de eredivisie.
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken met het risico dat er een aantal spelers niet uit de verf komt (Feldballe/.../...), dan dat je 3 "toptransfers" uit de eredivisie doet (met bijbehorende salariseisen) met het risico dat daar ook een miskoop tussen zit. 
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op maart 21, 2014, 22:31:52
Ik denk dat we het niet in deze categorie voetballers moeten zoeken. Een aantal is rond de 25-27 jaar en wil nog een paar jaar cashen. Mijns inziens kunnen we ons beter richten op de Jupiler League (NL) en de Topklasse. Neem nu Mo en v/d Laan als voorbeeld. Die kunnen ondanks hun gebrek aan ervaring op dit niveau prima mee in de eredivisie.
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken met het risico dat er een aantal spelers niet uit de verf komt (Feldballe/.../...), dan dat je 3 "toptransfers" uit de eredivisie doet (met bijbehorende salariseisen) met het risico dat daar ook een miskoop tussen zit.
de scouts volgen de JL op de voet, dus dat komt wel goed

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op maart 21, 2014, 22:31:52
Ik zou liever 7 transfers uit de Jup.League maken

En dan met onze TS daar betere voetballers van maken!! _O_
Henk, held, bedankt

speculeter

Het blijft allemaal afwachten.
soms moet je ook geluk hebben zoals vandaag valt te lezen in de lc.
Cambuur wou graag ritzmaijer hebben.
die stond op punt te tekenen bij roda.
daar kwam kali en ging hij alsnog naar ons.
lukoki beetje zelfde verhaal.
in winterstop was er een buitenlandse club die hem woo
kopen dit is niet doorgegaan.
En als manu niet tegen ons een rode kaart hsd gekregen
had die zijn kans wel gepakt bij feyenoord
en met leeuwin had cambuur eerst zijn zinnen op
jaliens gezet aldus vd belt.
Daarna kwam leeuwin pas in beeld.
Zo kan het lopen dus!

Kuzmanovic-Apeldoorn

En kan iemand de lc scannen (als het een interessant stuk is)?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Moraal van het verhaal Manu mag dus Coutinho of Zwinkels kung-fu en :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op maart 22, 2014, 10:30:25
En als manu niet tegen ons een rode kaart hsd gekregen
had die zijn kans wel gepakt bij feyenoord

Das dus geen toeval, dat hebben we zelf afgedwongen!  _O_
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 11:56:52
Das dus geen toeval, dat hebben we zelf afgedwongen!  _O_
Het is dus eigenlijk de verdienste van Nienhuis? Wat een held! Je concullega speelminuten gunnen en daarmee de titel delen en ook nog eens zorgen dat Manu hier gekomen is.
Standbeeld voor die man |:)

Verstuurd vanaf mijn spambox


Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 22, 2014, 12:19:43
Het is dus eigenlijk de verdienste van Nienhuis? Wat een held! Je concullega speelminuten gunnen en daarmee de titel delen en ook nog eens zorgen dat Manu hier gekomen is.
Standbeeld voor die man |:)

Verstuurd vanaf mijn spambox

Hij zag het allemaal al voor zich 3 mei 2013 ik weet het zeker!