Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Cambuur LWD op april 04, 2014, 19:34:23
Welk geweld? 1 supporter die een steward weg duwt? De andere 13 hebben naar mijn weten geen geweld gebruikt.

:_schater

SCC-J

Citaat van: scclwd op april 04, 2014, 19:18:38
3 jaar maar???
beeld het je eens in 3 jaar geen stadion in en 3 jaar geen cambuur.

Bernardo

Citaat van: SCC-J op april 04, 2014, 19:41:11
beeld het je eens in 3 jaar geen stadion in en 3 jaar geen cambuur.

Hebben ze het toch echt zelf naar gemaakt.

weestwel

#63
Die drie jaar geldt alleen voor het gebiedsverbod opgelegd door de gemeente. Het sv opgelegd door de BVO geldt voor onbepaalde tijd en wordt gemeld bij de knvb. Is dit niet de eerste overtreding dan ga je qua te betalen boetebedrag 1 schijf of zelfs 2 schijven (bij 3e overtreding) omhoog en wordt het sv die je al hebt volgens mij verlengd.

Lore

Citaat van: SCC-J op april 04, 2014, 19:41:11
beeld het je eens in 3 jaar geen stadion in en 3 jaar geen cambuur.

Wat wil je daar mee zeggen?
Als iemand bij mij thuis iets sloopt en iemand bedreigd komt hij er nooit meer in!

Harry L.

Citaat van: Bernardo op april 04, 2014, 19:49:14
Hebben ze het toch echt zelf naar gemaakt.

Veel te kort, hoop wel dat dat alleraardigste vrouwtje dat er tussen liep voor ons behouden blijft

SCC-J

Citaat van: Lore op april 04, 2014, 19:57:07
Wat wil je daar mee zeggen?
Als iemand bij mij thuis iets sloopt en iemand bedreigd komt hij er nooit meer in!
indd vergelijkbaar  :O

Lore

Citaat van: SCC-J op april 04, 2014, 20:09:36
indd vergelijkbaar  :O

was jij nou betrokken bij Cambuur Culture?

Tukker

Citaat van: theben op april 04, 2014, 19:08:51
3 jaar geloof ik en gebiedsverbod :clint
Gelukkig is deze straf wel in verhouding met dat andere zware vergrijp van laatst.

De vlaggenzwaaier krijgt voor zijn actie 5 jaar en deze jongens 3 jaar.
Volgens mij voelden de beide keepers van dkv zich net zo bedreigd als DL.

[Cynische mode off]
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Yellow Army

Citaat van: Cambuur LWD op april 04, 2014, 19:34:23
Welk geweld? 1 supporter die een steward weg duwt? De andere 13 hebben naar mijn weten geen geweld gebruikt.

Dat zal idd worden uitgelegd als geweld.
Area 58

Cambuur Groningen

Citaat van: Tukker op april 04, 2014, 20:15:57
Gelukkig is deze straf wel in verhouding met dat andere zware vergrijp van laatst.

De vlaggenzwaaier krijgt voor zijn actie 5 jaar en deze jongens 3 jaar.
Volgens mij voelden de beide keepers van dkv zich net zo bedreigd als DL.

[Cynische mode off]
zat ik ook aan te denken. De vlaggenzwaaier had wat mij betreft de rest van het jaar mogen krijgen. De raddraaiers van afgelopen week wat mij betreft er nooit meer in en meldplicht bij wedstrijden

Dokkumer

Dus levenslang voor degenen die eenmaal de mist in zijn gegaan? Dat men een sv wil geven kan ik goed begrijpen, alleen dan hier mensen tot levenslang veroordelen gaat me te ver.

SCC-J

Citaat van: Lore op april 04, 2014, 20:14:26
was jij nou betrokken bij Cambuur Culture?
Waar ben je op uit jongeman?

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2014, 22:51:09
Dus levenslang voor degenen die eenmaal de mist in zijn gegaan? Dat men een sv wil geven kan ik goed begrijpen, alleen dan hier mensen tot levenslang veroordelen gaat me te ver.
Voor zover ik het mag geloven hebben deze 30 personen niet veel anders gedaan dan het stadion binnendringen.
Misschien zaten er jongens bij die wel meer van plan waren, maar dat is er niet van gekomen (godzijdank)
Levenslang slaat natuurlijk nergens op. Het zijn en blijven supporters met hun fanatisme, domheid, dkv haat, opgefoktheid, opfokbaarheid, kuddegedrag enz.

Maar dat ze gestraft moeten worden vind ik wel.
Alleen staat de straf van 3 jaar sv niet in verhouding met de vrolijke vlaggenzwaaier waar het hele stadion voor stond te juichen.
Voor deze 30 jongens stond geloof ik geen heel stadion te juichen; sterker nog, ik geloof dat ze het plezier van een groot aantal supporters voor de rest van het seizoen een beetje vergald hebben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

De club mag maximaal 3 jaar geven geloof ik. Dit wordt verder door gegeven aan de knvb en die zijn niet mild zoals we inmiddels weten.

Van mij mag er nog er nog wel 5 jaar bovenop + meldingsplicht + omgevingsverbod  :thumbsup

Goed gehandeld van de BVO.   :)