Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Nattegeit

Ik ken deze kerel goed en ruim heeft ie het zeker niet dus zou dat voor hem 10 jaar verbod betekenen (bij niet tijdig betalen) ik heb al persoonlijk geld naar hem overgemaakt om hem te steunen!

Daddy T.

Citaat van: zeewolde op maart 17, 2014, 16:31:19
Als ik het goed heb zijn ze dat verplicht.
Volgens KNVB niet, zo valt te lezen in HaH.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

dizzhead


Dokkumer

Heeft hij ook een scheet gelaten? Dan kan ik het wel begrijpen :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


weestwel

 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P :_schater :_schater :_schater :_schater

[verwijderd door de beheerder]

Bernardo

Op 3 april 2014 hebben het bestuur, de trainer en de spelers van SC Cambuur nadrukkelijk afstand genomen van de misdragingen door Cambuur-supporters op 1 april jongstleden.

Veertien relschoppers die dinsdag 1 april jongstleden het Cambuur Stadion zijn binnendrongen, vernielingen hebben gepleegd en verbaal de vertrekkend trainer Dwight Lodeweges hebben bedreigd, hebben een stadionverbod gekregen van SC Cambuur. Deze personen zijn op 4 april schriftelijk op de hoogte gesteld van dit verbod.

In aansluiting op dit stadionverbod heeft burgemeester Ferd Crone aan elf van hen een brief gestuurd waarin hij aangeeft dat hij het voornemen heeft om hen een gebiedsverbod op te leggen voor het stadiongebied bij thuiswedstrijden voor een periode van 3 jaar.

Op 4 april heeft SC Cambuur ook aangifte gedaan bij Politie Leeuwarden over het incident van 1 april. Politie Leeuwarden gaat de zaak de komende tijd onderzoeken.

De gemeente Leeuwarden en SC Cambuur sluiten niet uit dat het aantal stadion- en gebiedsverboden in de komende tijd nog zal toenemen.
Bron: Cambuur.nl

Cambuur LWD

Citaat van: Bernardo op april 04, 2014, 18:08:09
Op 3 april 2014 hebben het bestuur, de trainer en de spelers van SC Cambuur nadrukkelijk afstand genomen van de misdragingen door Cambuur-supporters op 1 april jongstleden.

Veertien relschoppers die dinsdag 1 april jongstleden het Cambuur Stadion zijn binnendrongen, vernielingen hebben gepleegd en verbaal de vertrekkend trainer Dwight Lodeweges hebben bedreigd, hebben een stadionverbod gekregen van SC Cambuur. Deze personen zijn op 4 april schriftelijk op de hoogte gesteld van dit verbod.

In aansluiting op dit stadionverbod heeft burgemeester Ferd Crone aan elf van hen een brief gestuurd waarin hij aangeeft dat hij het voornemen heeft om hen een gebiedsverbod op te leggen voor het stadiongebied bij thuiswedstrijden voor een periode van 3 jaar.

Op 4 april heeft SC Cambuur ook aangifte gedaan bij Politie Leeuwarden over het incident van 1 april. Politie Leeuwarden gaat de zaak de komende tijd onderzoeken.

De gemeente Leeuwarden en SC Cambuur sluiten niet uit dat het aantal stadion- en gebiedsverboden in de komende tijd nog zal toenemen.
Bron: Cambuur.nl

Voor hoelang hebben ze een stadionverbod gekregen?

theben

3 jaar geloof ik en gebiedsverbod :clint

scclwd


dizzhead

Citaat van: scclwd op april 04, 2014, 19:18:38
3 jaar maar???

Straffen worden wel weer doorgegeven aan de KNVB. Die zullen er nog wel wat bovenop doen (en landelijk maken)
Misschien mag de club ook wel niet zulke enorm lange straffen geven, geen idee.

Cambuur LWD

#55
Citaat van: theben op april 04, 2014, 19:08:51
3 jaar geloof ik en gebiedsverbod :clint

Dan zal het wel op Huisvredebreuk/lokaalvredebreuk & Bedreiging gegooid worden, daar staat 36 maanden voor.

http://www.knvb.nl/watdoenwe/organiseren/stadionverboden

Dan zien ze misschien ons mooie huidige stadion nooit meer..

Yellow Army

Of deze: Binnendringen van het stadion met geweld        48 mnd
Area 58

Cambuur LWD

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2014, 19:33:00
Of deze: Binnendringen van het stadion met geweld        48 mnd

Welk geweld? 1 supporter die een steward weg duwt? De andere 13 hebben naar mijn weten geen geweld gebruikt.

Lore

Citaat van: Bernardo op april 04, 2014, 18:08:09
Op 3 april 2014 hebben het bestuur, de trainer en de spelers van SC Cambuur nadrukkelijk afstand genomen van de misdragingen door Cambuur-supporters op 1 april jongstleden.

Veertien relschoppers die dinsdag 1 april jongstleden het Cambuur Stadion zijn binnendrongen, vernielingen hebben gepleegd en verbaal de vertrekkend trainer Dwight Lodeweges hebben bedreigd, hebben een stadionverbod gekregen van SC Cambuur. Deze personen zijn op 4 april schriftelijk op de hoogte gesteld van dit verbod.

In aansluiting op dit stadionverbod heeft burgemeester Ferd Crone aan elf van hen een brief gestuurd waarin hij aangeeft dat hij het voornemen heeft om hen een gebiedsverbod op te leggen voor het stadiongebied bij thuiswedstrijden voor een periode van 3 jaar.

Op 4 april heeft SC Cambuur ook aangifte gedaan bij Politie Leeuwarden over het incident van 1 april. Politie Leeuwarden gaat de zaak de komende tijd onderzoeken.

De gemeente Leeuwarden en SC Cambuur sluiten niet uit dat het aantal stadion- en gebiedsverboden in de komende tijd nog zal toenemen.
Bron: Cambuur.nl

_O_ _O_ er vanuitgaande dat ze de juiste te pakken hebben --> prima en adecuaat gehandeld! nu is het de taak aan justitie om ze verder te vervolgen!

Lore

Citaat van: Cambuur LWD op april 04, 2014, 19:34:23
Welk geweld? 1 supporter die een steward weg duwt? De andere 13 hebben naar mijn weten geen geweld gebruikt.

Lekker belangrijk!