Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Kom al meer dan 50 jaar naar het voetbal in het stadion en weet dat 90 procent van de aanhang echt de club steunen in goede en slechte tijden.
Maar die 10 procent verkloot alles en schaar ik onder maatschappelijk mislukte klojo's die een statement willen maken met hun gedrag.
Weg er mee en maken plaats voor supporters die wel de club willen steunen.

el haj

Het meest bizarre in dit hele verhaal blijf ik vinden wie onze veiligheidscoördinator überhaupt is. Ze loopt hier inmiddels al een tijdje rond maar hoe kríjg je het voor elkaar om iemand die onder grote controverse bij je grootste rivaal vertrokken is onder contract te nemen?  :X

Voor mij één van de minst begrijpelijke acties van de afgelopen jaren. Onkarakteristiek GvdB.

R-member

Citaat van: Treb op augustus 24, 2015, 19:01:48
Wat versta jij onder 'net om de hoek'?

Ik zie veel nieuwe leden die vrij tegen het fanatisme zijn opeens op het forum.
Heeft de bejaardentehuis  een computer cursus georganiseerd?  :X
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

R-member

Citaat van: el haj op augustus 24, 2015, 19:16:16
Het meest bizarre in dit hele verhaal blijf ik vinden wie onze veiligheidscoördinator überhaupt is. Ze loopt hier inmiddels al een tijdje rond maar hoe kríjg je het voor elkaar om iemand die onder grote controverse bij je grootste rivaal vertrokken is onder contract te nemen?  :X

Voor mij één van de minst begrijpelijke acties van de afgelopen jaren. Onkarakteristiek GvdB.

Dat is Eva Brown (KS)  :devil
Die is office manager.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 16:06:40
Praat alles maar goed, een stelletje oproerkraaiers steunen, hebben niet eens het idee waar het over gaat.
Dit heeft niets met te hard rijden te maken.
Dit heeft te maken met figuurtjes die alleen maar komen voor dit en waarschijnlijk niet eens weten wat voor shirt Cambuur aanheeft.
Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad en volg alles nog op afstand, zie alle wedstrijden via FOX, dus weet donders goed wat er speelt.
Maar zal me er verder niet mee bemoeien, de reacties zijn nog kinderachtiger dan ik al verwacht had.
Niets is goed, behalve als het tegen de regels ingaat.
Net als een nieuwe speler, al afgebrand voordat hij getekent heeft.
De "auteurs op dit forum" daar mag en moet CAMBUUR "TROTS" op zijn.

AMEN om met OOST te spreken
alleen maar kul schrijven, maar niet de discussie willen aangaan. Bijna iedereen heeft het er hierover dat aantal sv's terecht zijn. Het gaat hier om behoorlijk aantal onterechte. Hetgene wat jij hier doetis behoorlijk generaliserend. Daarom kwam ik met de vraag over te hard rijden. Je zou er dezelfde straf voir moeten krijgen als ienand die te hard rijdt met drank op en dan iemand doodrijdt. Of ben je zo'n figuurtje die het niet wil snappen.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2015, 18:53:19
Zo te lezen is het gemiddelde IQ van de verbolgen fans gelijk zo niet minder dan die van die onbenullen uit Akkrum zuid.
Wie denkt dat hij onterecht een stadionverbod opgelegd heeft gekregen kan hiertegen in beroep gaan.
Of het IQ toestaat dit te kunnen is te betwijfelen.
heb je met je hoge iq ook gelezen dat sommige met een onterecht sv toch maandenlang sv houden?

Unknown

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 19:26:17
Ik zie veel nieuwe leden die vrij tegen het fanatisme zijn opeens op het forum.
Heeft de bejaardentehuis  een computer cursus georganiseerd?  :X

Haha, viel mij ook al op ja.

el haj

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 19:27:48
Dat is Eva Brown (KS)  :devil
Die is office manager.

Hahaha, de organisatie wordt mij te groot, kan 't allemaal niet meer bijhouden.  :_schater :X

Vlampiep

Hahaha ik mocht van de zuster na het plassen nog even op het forum.
Lekker door klooien en hoop dat je niet tegen een (on)terecht sv oploopt.


Moira

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 18:57:14
Wat me opvalt is dat velen die net om de hoek kijken heel negatief zijn over de supporters.
Hoe kan dat?

Cambuur supporters staan al jaren lang niet goed bekend. Dat is altijd al zo geweest

R-member

Citaat van: Moira op augustus 24, 2015, 21:07:07
Cambuur supporters staan al jaren lang niet goed bekend. Dat is altijd al zo geweest

Dat maakt ons uniek.

Begrijp me niet verkeerd, maar het rauwe heeft de club gemaakt en gevormd.
Daarom komen u en ik bij Cambuur. Anders gingen we wel naar DKV.
Ik keur strafbare feiten af. Maar af en toe wat strubbelingen horen erbij.

Binnen de club zit tegenwoordig niemand die feeling heeft met het fanatisme van de supporters.
Gerald vd Belt die had vaak begrip voor zaken zoals ze gingen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

V-man

Ik ga Almelo opblazen met geel/ blauw vuurwerk! Pfff wordt zo langzamerhand schijtziek van  alle censuur en de "zo hoort het moraal". Voetbal mag wel een beetje rouw zijn. Lui die echt over de grens gaan i.d.d. straffen maar vanwege een rookpotje. Kom op zeg!!   

Kunstgras

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 21:35:40
Binnen de club zit tegenwoordig niemand die feeling heeft met het fanatisme van de supporters.
Gerald vd Belt die had vaak begrip voor zaken zoals ze gingen.

Je hebt al redelijk wat zinnige dingen geroepen, maar waar je dit vandaan haalt is me een raadsel..  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Kunstgras op augustus 25, 2015, 01:49:33
Je hebt al redelijk wat zinnige dingen geroepen, maar waar je dit vandaan haalt is me een raadsel..  :_schater
Is de beeldvorming voor de buitenwereld in ieder geval goed gelukt :devil

Nightmarelwd

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2015, 19:04:31
Kom al meer dan 50 jaar naar het voetbal in het stadion en weet dat 90 procent van de aanhang echt de club steunen in goede en slechte tijden.
Maar die 10 procent verkloot alles en schaar ik onder maatschappelijk mislukte klojo's die een statement willen maken met hun gedrag.
Weg er mee en maken plaats voor supporters die wel de club willen steunen.

10 % van 9600 is 960  _O_

Die 10% die jij bedoelt, is de 10 % die ervoor zorgt dat de sfeer in het stadion blijft.
Die 10 % zorgden er zaterdagavond voor dat er sfeer bleef, ook toen we achterkwamen en toen het 0-5 stond nog vrolijk doorgingen.
Die 10 % stond er ook toen we tegen Telstar, Emmen, Veendam, Haarlem etc speelden.

Wanneer je die 10% weg laat bij de club zit je met een stadion zonder sfeer. Dat is dus wat jij graag wilt. De 90 % gaat pas zingen of te wel achter de ploeg staan als wij zingen.


:0= Passanten zijn er maar voor even, wij zijn er ons hele leven.
MI-Sider for Life