Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

DIMC.. dat is ook gewoon een richtlijn van de knvb.. vuurwerk in je zak hebben mag al niet... Je weet ook dat dit niet mag en er zijn al genoeg sv uitgedeeld voor vuurwerk... dus dat is gewoon diegene zijn eigen domme schuld want je weet dat t nie mag... Dat het jammer  is dat het niet mag ben ik mee eens, maar men weet dat het niet mag... doe het dan niet... Ik weet dat fnoord boetes van uefs kreef vanwege vuurwerk/rookpotten, dus weet ook niet of knvb hier boetes voor geeft?

dizzhead

Citaat van: Treb op augustus 24, 2015, 16:37:53
Het geval van die aansteker is belachelijk.

Echter rottigheid uithalen in het stadion, ook al heb je alleen maar 'bestormd', en denken dat je er mee weg komt is wel heel naïef gedacht.

De spreekkoren waren ronduit schandalig. Sommige 'supporters' vinden hun eigen ego en dat van hun 'vriendjes' belangrijker dan de club.



:thumbsup
Dit is de samenvatting waar ik mij in kan vinden. Als alles zo gegaan is als iedereen hier beweert.  :y

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2015, 16:56:39
DIMC.. dat is ook gewoon een richtlijn van de knvb.. vuurwerk in je zak hebben mag al niet... Je weet ook dat dit niet mag en er zijn al genoeg sv uitgedeeld voor vuurwerk... dus dat is gewoon diegene zijn eigen domme schuld want je weet dat t nie mag... Dat het jammer  is dat het niet mag ben ik mee eens, maar men weet dat het niet mag... doe het dan niet... Ik weet dat fnoord boetes van uefs kreef vanwege vuurwerk/rookpotten, dus weet ook niet of knvb hier boetes voor geeft?

Vuurwerk is pas vuurwerk met open vuur.
Rook potten valt niet onder vuurwerk!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Iedereen weet toch dat dit niet mag? Anderd zouden we iedere wedstrijd zoals de training bij dkv hebbe...

en richtlijn knvb zegt echt dat vuurwrrk bij jr hebbe al 18maand is...

zelfs bier gooien na een goal zou je sv op kunnen leveren als er strikt wordt gekeken.

dit is mien club

KNVB maakt er zo wie zo een kerk gebeuren van. Begaals vuur kan ik me iets bij voorstellen zeker met kunstgrass. Maar Rook potje? Kom op he. Kan je als club ook afstand van nemen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op augustus 24, 2015, 17:07:03
KNVB maakt er zo wie zo een kerk gebeuren van. Begaals vuur kan ik me iets bij voorstellen zeker met kunstgrass. Maar Rook potje? Kom op he. Kan je als club ook afstand van nemen.

ben ik mee eens, al was ik bij de training wel blij dat ik niet astmatish was haha...

maar goed, dan moet er gesproken worden over de grenzen wat wel en niet mag.l en kijken of bij bepaalde wedstrjjde  zou mogen oid...
nu is t verboden, doe t dan niet...


Nightmarelwd

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 16:06:40

Dit heeft te maken met figuurtjes die alleen maar komen voor dit en waarschijnlijk niet eens weten wat voor shirt Cambuur aanheeft.
Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad en volg alles nog op afstand, zie alle wedstrijden via FOX, dus weet donders goed wat er speelt.

Graag nodig ik je uit op vak 14 en dan te kijken wat de gemiddelde leeftijd in ons vak is. Ik wil het kaartje wel voor je betalen.   Ik kan je vertellen dat die hoger ligt dan jij denkt.

Gelukkig weet jij wel wat voor shirt onze club aan heeft, dat is goed te zien op FOX  :y

MI-Sider for Life

hobbes

Het is zo jammer dat dit hele gebeuren weer tot negatieve publiciteit leidt en dat het positieve, het publiek wat ondanks het belabberde spel en de grote achterstand achter de ploeg blijft staan, ondersneeuwt. Het geeft een heleboel Cambuurhaters de mogelijkheid om te zeggen, zie je nou wel.

pvanbuijtene

Citaat van: hobbes op augustus 24, 2015, 17:15:17
Het is zo jammer dat dit hele gebeuren weer tot negatieve publiciteit leidt en dat het positieve, het publiek wat ondanks het belabberde spel en de grote achterstand achter de ploeg blijft staan, ondersneeuwt. Het geeft een heleboel Cambuurhaters de mogelijkheid om te zeggen, zie je nou wel.

fuck de cambuurhaters..... kan jou dat schele wat een limburgse vlaai of een amsterdams arrogantje van je club vind? iedereen is 2009 ook allamg weer vergeten hoor.. en amsterdam problemen.

Casuals-lwd

#324
Ik verwacht nog meer acties, dadelijk maar heel Noord leeg bij Cambuur - Pisvee. Wij zijn Cambuur Cambuur Leeuwarden.

Treb

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 24, 2015, 18:00:21
Ik verwacht nog meer acties, dadelijk maar heel Noord leeg bij Cambuur - Pisvee. Wij zijn Cambuur Cambuur Leeuwarden.

Ik wens je veel succes om heel Noord in jullie vete mee te krijgen.

En het is trouwens PSV.

Vlampiep

Zo te lezen is het gemiddelde IQ van de verbolgen fans gelijk zo niet minder dan die van die onbenullen uit Akkrum zuid.
Wie denkt dat hij onterecht een stadionverbod opgelegd heeft gekregen kan hiertegen in beroep gaan.
Of het IQ toestaat dit te kunnen is te betwijfelen.


R-member

Wat me opvalt is dat velen die net om de hoek kijken heel negatief zijn over de supporters.
Hoe kan dat?
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Treb

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 18:57:14
Wat me opvalt is dat velen die net om de hoek kijken heel negatief zijn over de supporters.
Hoe kan dat?

Wat versta jij onder 'net om de hoek'?

Scc01

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2015, 18:53:19
Zo te lezen is het gemiddelde IQ van de verbolgen fans gelijk zo niet minder dan die van die onbenullen uit Akkrum zuid.
Wie denkt dat hij onterecht een stadionverbod opgelegd heeft gekregen kan hiertegen in beroep gaan.
Of het IQ toestaat dit te kunnen is te betwijfelen.

Haha. Nou nou. Gelukkig ben jij er om
dit een beetje op te krikken natuurlijk....
En ja R-member dat viel mij ook al op.