Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

WouterZz

Citaat van: Don op augustus 12, 2014, 15:24:27
Heb je er zelf Cambuursupporters van gemaakt of stond het eerst zo op AT5? Het is nu namelijk gewijzigd op hun website.

Hier een iets uitgebreider verslag: http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/3717261/2014/08/12/De-ME-commandant-gaf-bijna-het-traumatische-bevel-Schiet.dhtml

Nee ik had het 1 op 1 gekopieerd. Ze hebben het inmiddels dus aangepast nav reacties op Twitter. Helaas vermelden ze nu nog steeds niet dat het om Ajax supporters gaat.

Local east-side

"De politie kon ondanks allerlei inschattingsfouten nog maar net voorkomen dat Cambuur- en Ajax-supporters op 9 maart dit jaar met elkaar op de vuist gingen.

Dat schrijft Het Parool naar aanleiding van de rechtszaak tegen een aantal relschoppers. ME'ers moesten door een dreigende situatie bij de Arena hun pistool trekken om Ajax-hooligans tegen te houden."

Nu wel...

Scc01

Wat een kansloos zichzelf ophemelend praat van de ME weer. Eerst roepen dat je je maanden voorbereid hebt opndeze dag en vervolgens zeggen dat je met te weinig man bent. En het was ook nog helemaal niet eerder fout afgelopen in Amsterdam natuurlijk... Onprofessionele softies zijn het....

Bernardo



Lore


Utekleitrokken