Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Vanuit Helmond

Citaat van: thankyou op april 05, 2014, 19:42:37
IEMAND LIVE STREAM ZONDER DOWNLOAD/????????????????????
Vraag om een live stream en je krijgt er 1 via persoonlijk bericht, kan die hier niet posten.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vanuit Helmond op april 05, 2014, 19:45:45
Vraag om een live stream en je krijgt er 1 via persoonlijk bericht, kan die hier niet posten.
zit al in je privebox

Cambuur Groningen

van Boxel al weer in de bocht  :zucht

marrumer

mag ik ook de livestream link alsjeblieft?

fred

waarom zend janlul.com niet uit ?

nou ja, dan maar niet....heb er toch geen vertrouwen in met deze opstelling  ;(

Goutum


marrumer


Vanuit Helmond

Citaat van: Goutum op april 05, 2014, 19:49:41
Ik ook?
Staat er bij iedereen in die het vroeg en nu ga ik zelf ook kijken naar onze eerste uitoverwinning.

Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op april 05, 2014, 19:51:22
Doe mij ook maar een. Heb wel een stream maar die is waardeloos.
Staat er in en nou stop ik moet een ander het maar overnemen

drg

Dijkstra der maar in, hebik meer vertrouwen in

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Goutum


Unknown

Kom net thuis, maar wat is de reden dat leeuwin niet speelt? mooi klote iig

marrumer

Citaat van: Unknown op april 05, 2014, 19:54:49
Kom net thuis, maar wat is de reden dat leeuwin niet speelt? mooi klote iig
knieblessure helaas

drg