Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op november 07, 2014, 18:43:28
Ga jij nu maar de kuip redden!

Inderdaad, door de felle supportersprotesten en de ommekeer van het Gemeentebestuur van Rotterdam is De Kuip gered.

Ik postte een reactie na aanleiding van de brief van CC, dat jij Feyenoord erbij haalt, daar kan ik niks aan doen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Casuals-lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 07, 2014, 23:02:39
Inderdaad, door de felle supportersprotesten en de ommekeer van het Gemeentebestuur van Rotterdam is De Kuip gered.

Ik postte een reactie na aanleiding van de brief van CC, dat jij Feyenoord erbij haalt, daar kan ik niks aan doen.
Nee helemaal mee eens.. er valt niks aan te doen , je naam, en je status is ook geen rede om: 'Feyenoord' erbij te te halen  :O  8P

Dokkumer

Dames, kap nou eens met dat gezeik. Hemelt hij die club uit de kakkerlakkenstad op dan is het niet goed, doet hij het niet dan is het ook niet goed..

dizzhead


Utekleitrokken

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 07, 2014, 13:07:19
Nette brief, alleen had ik even gewacht met het publiceren van deze brief.
Gewoon om even tussen club en supportersclub te praten. Nu ligt het "op straat" zeg maar en heeft iedereen een mening.
Ook zou ik mij kunnen voorstellen dat de club Cambuur niet zo happig is met reacties omdat men al weet dat de brief die zij versturen, openbaar wordt gemaakt.

Maar goed, jullie zijn goed bezig, tis wel eens erger geweest qua taalgebruik  :rodekaart

Waarheid.

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 08, 2014, 06:30:04
Dames, kap nou eens met dat gezeik. Hemelt hij die club uit de kakkerlakkenstad op dan is het niet goed, doet hij het niet dan is het ook niet goed..

Precies, jij snapt het. Ik post toch ook niet op het forum van Libelle, met de nickname 'vrouwen horen bij het aanrecht'

dizzhead

#951
Ben jij dat niet?
libelle en Margriet, twee echte tijdschriften...  :zweep

kickandrush

Cc geeft aan graag naar de toekomst te willen kijken en met de club in gesprek te komen.

Ik ben benieuwd wat cc in dat onderhoud met cambuur zou willen bespreken. Het lijkt me dat jullie al wat agendapunten zouden moeten hebben, maar hier zie ik niets van terug in de open transpirante communicatie naar de Bvo.

Ik accepteer bijvoorbeeld lang niet alle vergaderverzoeken die in mijn mail verschijnen. Cc zou de Bvo een goede reden moeten aandragen om dit wel te doen. Indien jullie deze agendapunten wel hebben zou ik deze overigens niet op voorhand het internet opslingeren,(tipje vd sluier mag natuurlijk wel) maar daarmee kan cc de Bvo wellicht overtuigen dat jullie als gesprekspartner van toegevoegde waarde zijn.

Verder is de brief wat lang van stof, maar netjes geformuleerd.   :thumbsup

CJ058

Citaat van: Kunstgras op november 07, 2014, 20:03:19
Wat betreft het voorbeeld wat je aanhaalt, tijdens het eerste overleg bij de BVO is ons letterlijk gezegd dat de BVO niet meer met ons wilde communiceren. Dat de BVO op dat moment de deur al voor het betreffende gesprek voor ons had dichtgegooid is dan ook geen aanname, dit is een feit. Wij hadden op dat moment weliswaar misschien niet weg moeten lopen, maar zonder reden was dit zeker ook niet. Maar ook dit is iets waar wij zeker van hebben geleerd.
Oke, dit wist ik niet. Als de BVO dat letterlijk heeft gezegd is het inderdaad een feit, excuus daarvoor. Anyway, succes, we zullen zien!  |:)

dizzhead

Citaat van: CJ058 op november 08, 2014, 11:13:20
Oke, dit wist ik niet. Als de BVO dat letterlijk heeft gezegd is het inderdaad een feit, excuus daarvoor. Anyway, succes, we zullen zien!  |:)
Je zou na zo'n opmerking van de club moeten vragen wat je zou kunnen veranderen om wel een gesprekspartner te worden. Plus een moment afspreken waar de voortgang van dit proces  besproken gaat worden.

SCC-J

Als ze op een buiten gewoon denigrerende toon zeggen dat ze niet met ons in gesprek (zullen) gaan. En ons niet meer dan een vriendengroepje vinden. Dan valt er in dat gesprek niet veel te halen. Dan moeten we het maar laten zien. 350 leden verder en ......

SCC-J

Het verzoek hoe we gesprekspartner kunnen worden hebben we 2 jaar geleden al eens bij de bvo neergelegd en ook meerdere malen. Daar kwam elke keer geen reactie op, nu is de reactie: KVC is voldoende vertegenwoordigen voor supporters.

Cor

Citaat van: Lore op november 08, 2014, 09:53:02
Precies, jij snapt het. Ik post toch ook niet op het forum van Libelle, met de nickname 'vrouwen horen bij het aanrecht'

Onder welke naam post je daar dan wel?

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!