Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 11, 2014, 19:53:57
Dat is al eens eerder aangehaald en geloof dat het bestuur van CC daarmee bezig zou. Is dus nog niet gebeurd.


Ongeacht of het de waarheid is of niet. :devil

Een aantal forumgangers heeft ook weinig thuis te vertellen!

Marc S

Wel leuk dat ze vinden dat wij verstand van voetbal hebben.

CiteerWij pretenderen geen verstand van voetbal te hebben. Dit laten wij aan de deskundigen op Cambuuronline over.

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 11, 2014, 20:09:53
Een aantal forumgangers heeft ook weinig thuis te vertellen!

Zeg maar gerust niks  :X
Area 58

Tukker

Citaat van: Yellow Army op september 11, 2014, 21:38:32
Zeg maar gerust niks  :X
Dat wilde ik ook net zeggen

Maar het mocht niet van mijn vrouw  :zweep
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore


sccambuurlwdd

Citaat van: Dokkumer op september 11, 2014, 19:53:57
Dat is al eens eerder aangehaald en geloof dat het bestuur van CC daarmee bezig zou. Is dus nog niet gebeurd.


Ongeacht of het de waarheid is of niet. :devil
Als het eerder al eens een keer is aangehaald.. waarom is het dan nog niet veranderd? Een simpele aanpassing lijkt mij.
Als je je als supportersvereniging officieel wil verbinden aan een club dan zijn zulke statements echt uit den boze. Ik snap dat CC naar Cambuur wijst (ben niet helemaal thuis in de discussie), maar CC zal uiteindelijk zelf ook qua houding (licht) moeten veranderen. En dat hoeft dan niet ten koste te gaan van het andere, meer kritische geluid.

Lore

Citaat van: sccambuurlwdd op september 12, 2014, 14:59:53
Als het eerder al eens een keer is aangehaald.. waarom is het dan nog niet veranderd? Een simpele aanpassing lijkt mij.
Als je je als supportersvereniging officieel wil verbinden aan een club dan zijn zulke statements echt uit den boze. Ik snap dat CC naar Cambuur wijst (ben niet helemaal thuis in de discussie), maar CC zal uiteindelijk zelf ook qua houding (licht) moeten veranderen. En dat hoeft dan niet ten koste te gaan van het andere, meer kritische geluid.

Eens! Ik ben ook regelmatig wat kritisch over de toon van CC en ben er van overtuigd dat sommige mensen binnen Cambuur zich hier kapot aan ergeren en dat dat een van de redenen is om CC op afstand te houden.

Maar ik zie ook dat CC wel erg hun best doen. Deze brief is heel netjes en opbouwend geschreven en zoekt duidelijk de toenadering. Ik ben benieuwd naar de reactie van Cambuur.

Eewal

Ik snap de frustratie van CC richting Cambuur wel, maar ik stoor me iedere keer weer aan de toonzetting van CC richting Cambuur. Ook ik ben inhoudelijk niet betrokken, maar met deze toonzetting trek je een groot deel potentiele leden NIET aan, laat staan dat de houding van Cambuur verandert.

Lore

Citaat van: Eewal op september 12, 2014, 16:40:50
Ik snap de frustratie van CC richting Cambuur wel, maar ik stoor me iedere keer weer aan de toonzetting van CC richting Cambuur. Ook ik ben inhoudelijk niet betrokken, maar met deze toonzetting trek je een groot deel potentiele leden NIET aan, laat staan dat de houding van Cambuur verandert.

Ik denk niet dat wij echt de doelgroep van CC zijn. Maar ik zou ook niet staan te popelen om met CC in gesprek te gaan als ik Cambuur was

Eewal

Citaat van: Lore op september 13, 2014, 13:20:42
Ik denk niet dat wij echt de doelgroep van CC zijn. Maar ik zou ook niet staan te popelen om met CC in gesprek te gaan als ik Cambuur was

geen CC leden onder de forumgangers hier dan?

Galdiano

Citaat van: Eewal op september 13, 2014, 13:29:13
geen CC leden onder de forumgangers hier dan?

Genoeg op het forum die lid zijn!  |:)
Maar het kunnen er altijd meer zijn :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken


Dokkumer

Citaat van: Lore op september 13, 2014, 13:20:42
Ik denk niet dat wij echt de doelgroep van CC zijn. Maar ik zou ook niet staan te popelen om met CC in gesprek te gaan als ik Cambuur was
Ach wat is de doelgroep.. CC probeert o.a. op het gebied van supportersbeleid de nodige dingen aan te kaarten en zijn in mijn ogen bezig met prima sfeeracties. Zijn naar mijn mening zaken die iedere Cambuursupporter aangaan en niet alleen de fanatiekere supporters van met name Noord.

De toonzetting is inderdaad kritisch, maar altijd goed onderbouwd lijkt me. Echter, daar hoor ik vrijwel niemand over.. Als er iets positiefs (op het gebied van clubcultuur en supporterszaken) gebeurt, zijn zij ook zo correct om de loftrompet te  steken.
Er zijn ook nog een aantal zaken (waarschijnlijk vanuit de begintijd) die nog wat aangepast moeten worden, an sich vind ik CC goed bezig zijn.

Wat zijn voor jou de redenen waarom CC jou niet aanstaat?

SCC-J


Dokkumer

Citaat van: SCC-J op september 13, 2014, 15:03:08
De toon dus ;)
Dan moet CC de toon maar aanpassen. :zweep

Lieve BVO,

zouden jullie alsjeblieft eens met ons willen kijken naar verbeterpunten op het gebied van uitwedstrijden, supportersbeleid algemeen en stadionverboden?
Wij zijn hier niet zo heel erg blij mee en hopen dat wij met de KvC en jullie in een constructief gesprek tot acceptabele oplossingen zullen komen.

Met vriendelijke groet

Supportersclub Cambuur Culture