Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: papier op juli 16, 2014, 13:10:43
Belachelijk. Natuurlijk, sommige mensen zullen weinig hebben met Cambuur Culture en hun beleving. Bij CC zullen ze weer weinig hebben met mensen die gewoon 90 minuten lang een wedstrijd bijwonen en over zaken gaan babbelen. Leven en laten leven, bij Cambuur is voor iedereen plaats. CC hoort gewoon op de open dag.

Nou, ik heb  bijvoorbeeld niet zoveel met CC. Maar ja, blijkbaar 300 leden, dan kan je ze niet blijven negeren.

Len Cantello

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 13:36:51
Nou, ik heb  bijvoorbeeld niet zoveel met CC. Maar ja, blijkbaar 300 leden, dan kan je ze niet blijven negeren.

Ook al hadden ze maar 1 lid. Daar gaat het naar mijn mening niet om. SCC is een volksclub. Daar horen geen gesloten deuren te zijn. En zeker niet voor supporters!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 13:36:51
Nou, ik heb  bijvoorbeeld niet zoveel met CC. Maar ja, blijkbaar 300 leden, dan kan je ze niet blijven negeren.

Ik heb er ook vrij weinig mee hoor, eens dat ze met 300 man wel een stand mogen hebben. Ik heb even de website bekeken en de standpunten gelezen maar echt een terroristische organisatie vind ik het niet.

Erg jammer ook dat er weer zo'n drogreden wordt gegeven door de club om ze niet toe te laten.

SCCdrachten

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 13:36:51
Nou, ik heb  bijvoorbeeld niet zoveel met CC. Maar ja, blijkbaar 300 leden, dan kan je ze niet blijven negeren.

Waarom heb je er niet zoveel mee Lore ?

Lore

Citaat van: SCCdrachten op juli 16, 2014, 14:17:19
Waarom heb je er niet zoveel mee Lore ?

Dat is puur persoonlijk hoor, maar ik vind hun standpunten soms wat "schreeuwerig" over komen. Maar hypocriet ben ik wel, want 20 jaar geleden had ik mij waarschijnlijk als eerste aangemeld.

SCCdrachten

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 14:24:31
Dat is puur persoonlijk hoor, maar ik vind hun standpunten soms wat "schreeuwerig" over komen. Maar hypocriet ben ik wel, want 20 jaar geleden had ik mij waarschijnlijk als eerste aangemeld.

Verder ook prima natuurlijk iedereen zijn eigen mening maar vind zelf persoonlijk dat ze uitstekend werk doen. vandaar mijn vraag

SCC-J

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 14:24:31
Dat is puur persoonlijk hoor, maar ik vind hun standpunten soms wat "schreeuwerig" over komen. Maar hypocriet ben ik wel, want 20 jaar geleden had ik mij waarschijnlijk als eerste aangemeld.
zijn we dacht ik het afgelopen seizoen juist niet geweest en wat heeft dat ons gebracht helemaal niets.

dizzhead

#728
Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 14:24:31
Dat is puur persoonlijk hoor, maar ik vind hun standpunten soms wat "schreeuwerig" over komen. Maar hypocriet ben ik wel, want 20 jaar geleden had ik mij waarschijnlijk als eerste aangemeld.

Belachelijk dat CC niet op de open dag welkom is, dat dan weer wel.




Wel zal ik de beheerder van de website aanraden eens kritisch te kijken naar de standpunten. Staan wat foutjes in. Ook worden er aannames gedaan die ik persoonlijk niet als standpunt van een organisatie uit zou dragen / welke wat populistisch over kunnen komen.
* "De tegenvallende bezoekersaantallen bij uitwedstrijden zijn met name te wijten aan de uitkaartverplichting." (aanname)
* "Cambuur Culture vindt dit wij onacceptabel" (foutje)
* "Een aantal stewards heeft kennelijk thuis weinig te vertellen."  :_schater  (dit kan echt niet als je serieus een onderwerp aan wilt snijden)


Verder werkt de link naar 'tegen het moderne voetbal' niet meer.  :proost


|:)



SCC-J

Citaat van: dizzhead op juli 16, 2014, 14:59:56
Belachelijk dat CC niet op de open dag welkom is, dat dan weer wel.




Wel zal ik de beheerder van de website aanraden eens kritisch te kijken naar de standpunten. Staan wat foutjes in. Ook worden er aannames gedaan die ik persoonlijk niet als standpunt van een organisatie uit zou dragen / welke wat populistisch over kunnen komen.
* "De tegenvallende bezoekersaantallen bij uitwedstrijden zijn met name te wijten aan de uitkaartverplichting." (aanname)
* "Cambuur Culture vindt dit wij onacceptabel" (foutje)
* "Een aantal stewards heeft kennelijk thuis weinig te vertellen."  :_schater  (dit kan echt niet als je serieus een onderwerp aan wilt snijden)


Verder werkt de link naar 'tegen het moderne voetbal' niet meer.  :proost


|:)

Wordt indd wel weer eens tijd voor een update.

Daddy T.

Trieste houding vanuit de club, dit toont maar weer eens het bestaansrecht aan voor Cambuur Culture! Totaal geen binding met wat er onder de fanatieke aanhang leeft, zie ook voorbeeld van vertrek Lodeweges. Mooi doorgroeien als CC naar de 500-1000 leden!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: SCC-J op juli 16, 2014, 14:57:17
zijn we dacht ik het afgelopen seizoen juist niet geweest en wat heeft dat ons gebracht helemaal niets.

Dat jullie een wat scherpere toon aanslaan vind ik niet een probleem hoor, sterker nog het past bij jullie doelgroep en misschien zit daar ook wel een deel van jullie succes in. Het past gewoon wat minder bij mij!

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 16, 2014, 21:25:23
Dat jullie een wat scherpere toon aanslaan vind ik niet een probleem hoor, sterker nog het past bij jullie doelgroep en misschien zit daar ook wel een deel van jullie succes in. Het past gewoon wat minder bij mij!
Ik neem aan dat we ongeveer even oud (begin 40) zijn en om eerlijk te zijn.. De scherpere toon staat mij juist wel aan. Ondanks het vele goede werk wat de KvC gedaan heeft en nog steeds doet, ben en blijf ik van mening dat CC een hiaat van de KvC invult en dat is JUIST het supportersbeleid. Wanneer je lief leuk en aardig doet heb je al geen wisselgeld meer. Als je wat scherper begint is er altijd een mogelijkheid om wat water bij de wijn te doen.

vialli

Wat de reden is weet ik niet maar het is hopelijk niet so dat er bij de
CC mensen sitte die op dit moment achter de tralies sitte omdat se de
club weer in diskrediet  bracht heffe want dan ken ik mie de weigering
foorstelle maar dan mutte se dat wel duudelijk make.

Dokkumer

Wanneer je bedoelt met "CC mensen sitte die op dit moment achter de tralies sitte" bestuursleden bedoelt kan ik je garanderen dat dit niet het geval is.
Voor zover ik weet heeft de BVO geen inzicht in de ledenlijst van CC, dat zou SCC-J misschien beter kunnen vertellen.