Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juli 15, 2014, 19:38:18
Leuk stukje |:)

maar ken je klassiekers:

De oud feyenoorder die het meeste indruk bij cambuur heeft gemaakt is nog steeds werkzaam bij feyenoord en niet als speler ;)
Als voetballer zeker, als mens toch echt "Highlander". Het is maar hoe je het bekijken wilt ;)

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Culture op juli 15, 2014, 19:20:38
Cambuur Culture niet welkom op open dag

Zaterdag 2 augustus staat de open dag van onze club weer op het programma. Een dag waarop iedereen welkom is om te zien hoe mooi onze club is en wat Cambuur uniek maakt. Een dag waarop iedereen welkom is, althans dat zou je zeggen met een open dag.

http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-niet-welkom-op-open-dag/
Om maar even op de actualiteit in te gaan...

SCHAN-DA-LIG
Ongeveer 300 leden en dan nog niet serieus genomen worden door de BVO? Wat moeten ze in hemelsnaam dan doen?

speculeter

Belachelijk. ......
Kleine moeite om even een stand voor jullie neer te zetten.
ze zetten zichzelf voor lul zo.

Len Cantello

Het management van de bvo maakt zichzelf totaal belachelijk door CC geen stand te geven op de open dag.

Volksclub is niet alleen een leuke reclamekreet, beste bvo. Daar komt meer bij kijken.....
:|
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op juli 15, 2014, 20:45:16
Het management van de bvo maakt zichzelf totaal belachelijk door CC geen stand te geven op de open dag.

Volksclub is niet alleen een leuke reclamekreet, beste bvo. Daar komt meer bij kijken.....
:|
Zijn we het weer eens. Vooral dat laatste irriteer ik me dood aan bij de club. Bvo roept het wel
Maar eigenlijks is er niemand in het bestuur die weet wat het inhoud.

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op juli 15, 2014, 20:54:41
Zijn we het weer eens. Vooral dat laatste irriteer ik me dood aan bij de club. Bvo roept het wel
Maar eigenlijks is er niemand in het bestuur die weet wat het inhoud.
De reden die men geeft om CC geen stand te geven is een pure belediging. Geen sponsor? O.k. Geen partner? Om je kapot te lachen (als het niet zo triest zou zijn).

Ik hoop dat de coördinator van de open dag ooit nog eens met de werkelijke reden om CC te weigeren op de proppen komt. Want dit raakt kant nog wal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Precies, schandalig om zo met de supporters om te gaan. Want dat is wat er indirect gebeurd!

Verder snapt inderdaad niemand bij de BVO wat een volksclub precies inhoud, alleen op de manier zoals hun uitkomt. Dat bleek wel met het Lodeweges incident wat het teweeg heeft gebracht. Natuurlijk geef ik de BVO niet de schuld van alles, maar wanneer je weet wat een volksclub is, had er een hoop voorkomen kunnen worden.

:0= Het is godverdomme geen Fc Zwolle!!!!!

SCCdrachten

Citaat van: Ronnie tng op juli 15, 2014, 21:11:16
Precies, schandalig om zo met de supporters om te gaan. Want dat is wat er indirect gebeurd!

Verder snapt inderdaad niemand bij de BVO wat een volksclub precies inhoud, alleen op de manier zoals hun uitkomt. Dat bleek wel met het Lodeweges incident wat het teweeg heeft gebracht. Natuurlijk geef ik de BVO niet de schuld van alles, maar wanneer je weet wat een volksclub is, had er een hoop voorkomen kunnen worden.

:0= Het is godverdomme geen Fc Zwolle!!!!!

:thumbsup zo ist Ronnie !! stelletje achterlijken.

speculeter

Is er niet iets wat wij als forumleden kunnen doen??

sccambuurlwdd

Citaat van: Len Cantello op juli 15, 2014, 20:45:16
Het management van de bvo maakt zichzelf totaal belachelijk door CC geen stand te geven op de open dag.

Volksclub is niet alleen een leuke reclamekreet, beste bvo. Daar komt meer bij kijken.....
:|

Dit dus. Helemaal mee eens.
Ik neem aan dat de BVO nog wel met een reactie komt. Althans, dat hoop ik.

Cambuur058


Galdiano

Wie is de coördinator van de open dag?
Van der Meij?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op juli 15, 2014, 22:22:27
Wie is de coördinator van de open dag?
Van der Meij?
Nee, maar het is intern besproken. Dus een foutje van een stagiair door simpelweg een procedure te volgen is het niet.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Cambuur Culture op juli 15, 2014, 19:20:38
Cambuur Culture niet welkom op open dag

Zaterdag 2 augustus staat de open dag van onze club weer op het programma. Een dag waarop iedereen welkom is om te zien hoe mooi onze club is en wat Cambuur uniek maakt. Een dag waarop iedereen welkom is, althans dat zou je zeggen met een open dag.

http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-niet-welkom-op-open-dag/

Op welke gronden mag CC geen stand hebben op de open dag.
En nu niet als slappe smoes "geen sponsor" maar graag de echte reden !
Juist NU kan CC zijn "gezicht" laten zien en aan het publiek duidelijk maken dat het geen "rebellenclub"is.
Helaas helaas ziet het bestuur het nut hiervan niet is (lees: concurrentie ?)

Verdomme, een club van 300 leden negeren is het domste wat je kan doen als cluborganisatie.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

papier

Belachelijk. Natuurlijk, sommige mensen zullen weinig hebben met Cambuur Culture en hun beleving. Bij CC zullen ze weer weinig hebben met mensen die gewoon 90 minuten lang een wedstrijd bijwonen en over zaken gaan babbelen. Leven en laten leven, bij Cambuur is voor iedereen plaats. CC hoort gewoon op de open dag.