Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

#645
De club legt onbepaald op omdat je nog voor de commisie stadionverboden moet komen. Dan krijg je bepaald. Probleem is dat er iedere wedstrijd een rapporteur van de knvb zit, deze beoordeeld niet alleen de scheids, maar legt ook alles vast qua randzaken. (Vuurwerk, spreekkoren, vechtpartijen in het stadion etc)
Dit zal dan ook de reden zijn dat je een sv krijgt van knvb.
Als iets gerapporteerd is, is volgens mij Cambuur zelfs verplicht op te treden en details van onderzoek naar knvb te sturen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: Galdiano op maart 26, 2014, 15:25:34
De club legt onbepaald op omdat je nog voor de commisie stadionverboden moet komen. Dan krijg je bepaald. Probleem is dat er iedere wedstrijd een rapporteur van de knvb zit, deze beoordeeld niet alleen de scheids, maar legt ook alles vast qua randzaken. (Vuurwerk, spreekkoren, vechtpartijen in het stadion etc)
Dit zal dan ook de reden zijn dat je een sv krijgt van knvb.
Als iets gerapporteerd is, is volgens mij Cambuur zelfs verplicht op te treden en details van onderzoek naar knvb te sturen.

Als je de citaten van de persvoorlichtster van de KNVB hebt gelezen in de Huis aan Huis weet je dat dit niet het geval is.

Kunstgras

Citaat van: moodygrunn op maart 26, 2014, 14:50:39
Die regels en algemene voorwaarden accepteer je op het moment dat je een kaartje (of seizoenkaart) koopt bij de club.

Klopt, alleen heb je hierin geen enkele keus natuurlijk. Je moet wel akkoord gaan met die belachelijke voorwaarden, anders zie je op voorhand al nooit meer een voetbalstadion van binnen in Nederland. De KNVB heeft alle macht om (onredelijke) voorwaarden te stellen, en hier maakt zij maar wat graag gebruik van.

Achttien maanden en een boete van 450 euro voor een simpel fakkeltje. Exact dezelfde straf krijg je voor het afsteken van een zware vuurwerkbom. Hiermee zijn de verhoudingen toch compleet zoek?

Lore

Citaat van: Kunstgras op maart 26, 2014, 17:46:01


Achttien maanden en een boete van 450 euro voor een simpel fakkeltje. Exact dezelfde straf krijg je voor het afsteken van een zware vuurwerkbom. Hiermee zijn de verhoudingen toch compleet zoek?

Dat ben ik helemaal met je eens, de verhouding is compleet zoek. Maar wat nou als Cambuur een boete krijgt van €7500. Dan vind ik het wel redelijk dat Cambuur dit doorberekend aan de veroorzaker. Hoe hoog die boete ook is....

EastSide058

Vandaag is bekend geworden dat Dwight Lodeweges aan het eind van dit seizoen de overstap maakt naar dkv. Supportersclub Cambuur Culture vraagt zich af hoe een trainer deze beslissing kan maken. Zeker in deze belangrijke fase van de competitie. Het kan niet anders dan dat deze beslissing negatieve effecten heeft op de prestaties van ons team. Dit is onvergeeflijk.

De verhoudingen zijn wat ons betreft definitief verstoord. Wij dringen er dan ook stevig op aan dat de BVO de heer Lodeweges per direct op non-actief zet. Dit om de negatieve effecten op club, teamspirit en sfeer zoveel mogelijk te beperken.

Lodeweges rot op!
STAND UP FOR THE CULTURE!

Aldus Cambuur Culture

oprotten met die verrader, we schoppen hem regelrecht met pek en veren uit onze stad  :_spank

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur Culture

Citaat van: CambuurCulture.nl
Lodeweges vertrekt bij SC Cambuur

Zojuist is bekend geworden dat Dwight Lodeweges het seizoen niet zal afmaken bij SC Cambuur. Supportersclub Cambuur Culture meent dat dit vertrek onvermijdelijk was. Nadat bekend was geworden dat Lodeweges naar onze aartsrivaal zou vertrekken was de situatie onhoudbaar.Kennelijk zag Lodeweges dit zelf ook in en is hij opgestapt.

De commotie en onrust van vandaag had voorkomen kunnen worden wanneer de BVO direct het besluit had genomen Lodeweges op non-actief te zetten. Cambuur Culture betreurt dat dit niet is gebeurd. De BVO heeft, zoals Gerald van den Belt inmiddels ook heeft aangegeven, duidelijk onderschat hoe groot de rivaliteit is tussen onze club en dkv.

Wij willen de honderden supporters die morgen meereizen naar Utrecht vragen vol achter de spelers en staf te gaan staan. De hectiek van vanmorgen zal ongetwijfeld indruk op de spelers hebben gemaakt. We moeten ze echter laten zien dat we nog steeds vol achter ze staan. Met Henk de Jong aan het roer moet een goed einde van het seizoen mogelijk zijn.

Op naar de drie punten met de twaalfde man voorop!

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!

http://cambuurculture.nl/wordpress/lodeweges-vertrekt-bij-sc-cambuur/

Lore

Citaat van: Cambuur Culture op april 01, 2014, 23:13:17
http://cambuurculture.nl/wordpress/lodeweges-vertrekt-bij-sc-cambuur/

Puur uit interesse. Ik volg jullie via de media en jullie eigen kanalen en zou graag beter willen begrijpen waar jullie voor staan. In de persbericht leggen jullie jullie standpunt uit, maar jullie geven geen standpunt over de supporters die de hoofdingang hebben bestormd.

Hebben jullie begrip voor deze groep? Keuren jullie hun gedrag af? Wat is jullie standpunt over de manier waarop het is gegaan?

SCC-J

Er wordt geregeld geschreven dat cc geweld afkeurt en dat is in dit geval niet anders. Verder is cc van mening dat geweld rond voetbal al veel te veel de boventoon voert.

DayDreamer

Die jongens die het stadion bestormden zijn toch allemaal van CC?

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 10:49:56
Die jongens die het stadion bestormden zijn toch allemaal van CC?
Heb jij van allen de NAW gegevens gekregen op het moment dat ze naar binnen gingen? Of heb je adhv foto's geconcludeerd dat zij wel eens van CC zouden kunnen zijn.

Wat wil je hiermee bereiken? CC zwartmaken? Impliceren dat deze actie vanuit CC gecoördineerd is? Kappen met die lasterpraatjes! De toon van CC is hard, dit betekent nog niet dat zij geweld goedkeuren!

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 10:49:56
Die jongens die het stadion bestormden zijn toch allemaal van CC?

Tuurlijk, ze hadden allemaal dezelfde pet op  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: SCC-J op april 02, 2014, 10:17:13
Er wordt geregeld geschreven dat cc geweld afkeurt en dat is in dit geval niet anders. Verder is cc van mening dat geweld rond voetbal al veel te veel de boventoon voert.

Duidelijk! Daar kan ik mij bij aansluiten! Dank...

SCC-J

Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 10:49:56
Die jongens die het stadion bestormden zijn toch allemaal van CC?
Hoe kom je daarbij?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 02, 2014, 10:17:13
Er wordt geregeld geschreven dat cc geweld afkeurt en dat is in dit geval niet anders. Verder is cc van mening dat geweld rond voetbal al veel te veel de boventoon voert.

Waarom wordt dit dan niet gedaan in de 'officiele' verklaringen rondom dit ge-eikel en rondom Ajax. Het zijn goede stukken, maar ik mis het naar ons zelf kijken. Natuurlijk hebben Cambuursupporters grote fouten gemaakt in beide gevallen. Het weglaten van deze feiten maakt voor mij de verklaringen veel zwakker (en eigenlijk ongeloofwaardiger).

Ik vind het nodig dat de CC er is, want de KvC komt zeker niet voor alle supporters op, maar ze kunnen veel sterker naar buiten komen. Ik snap trouwens ook wel dat als je de scherpe randjes weghaalt je het gevaar hebt dat je een tweede KvC wordt en dat heeft geen zin.
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: SCC-J op april 02, 2014, 11:11:42
Hoe kom je daarbij?

Puur giswerk denk ik. Slaat nergens op, zo'n loze beschuldiging.  :_spank
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe CC en KVC ermee omgaan op het moment dat een aantal van de leden wel degelijk betrokken waren, wordt hier dan ook actie op ondernomen?