Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Binne de nieuwe Anti Fries sjaaltjes al binnen CC?  |:)

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kunstgras



papier

Misschien een rare gedachte hoor, maar die 2 personen, hoe komen ze er in hemelsnaam achter waar ze zaten en dat ze er waren? Is er naast deze rook dan ook geen vuur? Het is dan natuurlijk de verantwoordelijkheid van FC Twente, en hebben die dan contact opgenomen met Cambuur ofzo?

Ik denk dat er zat mensen zijn die buiten de combi om een wedstrijd bezoeken, ergens is het jammer dat dit altijd onbekend blijft. Zo blijft dat beeld bestaan dat supporters zich nooit kunnen gedragen terwijl dit natuurlijk slechts individuen betreft.

Lore

Citaat van: papier op februari 13, 2014, 09:45:11
Misschien een rare gedachte hoor, maar die 2 personen, hoe komen ze er in hemelsnaam achter waar ze zaten en dat ze er waren? Is er naast deze rook dan ook geen vuur? Het is dan natuurlijk de verantwoordelijkheid van FC Twente, en hebben die dan contact opgenomen met Cambuur ofzo?

Ik denk dat er zat mensen zijn die buiten de combi om een wedstrijd bezoeken, ergens is het jammer dat dit altijd onbekend blijft. Zo blijft dat beeld bestaan dat supporters zich nooit kunnen gedragen terwijl dit natuurlijk slechts individuen betreft.

Ik weet het natuurlijk niet van deze twee gasten, maar in het verleden stonden Johnny Bravo en Keimpe Vellinga gewoon bij de ingangen te controleren.






Maar toen waren de stadions wel wat kleiner!

Clint

Die stonden alleen bij het uitvak. Niet bij de hoofdtribune.

dizzhead

Citaat van: clint op februari 13, 2014, 10:53:43
Die stonden alleen bij het uitvak. Niet bij de hoofdtribune.

Ik ben ook wel eens op uitnodiging van een sponsor op een thuistribune terecht gekomen, dan kan de club dit toch niet maken? Tenzij die twee zich hebben misdragen moet dit gewoon worden teruggedraaid in mijn ogen. Of krijgen al die, bij een tegengoal opspringende, mensen op de westtribune ook gelijk een stadionverbod? Die horen toch ook in het uitvak dan? Dit voelt alsof er met twee maten gemeten wordt. Nogmaals, tenzij die 2 zich hebben misdragen. Maar dan had dat toch wel in het artikel gestaan....

Breekie

Citaat van: papier op februari 13, 2014, 09:45:11
Misschien een rare gedachte hoor, maar die 2 personen, hoe komen ze er in hemelsnaam achter waar ze zaten en dat ze er waren? Is er naast deze rook dan ook geen vuur? Het is dan natuurlijk de verantwoordelijkheid van FC Twente, en hebben die dan contact opgenomen met Cambuur ofzo?

Ik denk dat er zat mensen zijn die buiten de combi om een wedstrijd bezoeken, ergens is het jammer dat dit altijd onbekend blijft. Zo blijft dat beeld bestaan dat supporters zich nooit kunnen gedragen terwijl dit natuurlijk slechts individuen betreft.

Afgelopen seizoen zaten mijn maten en ik op de thuistribune van Emmen. Toen wij scoorden juichten we gewoon. Dit heeft de aandacht van 2 politieagenten getrokken. Tijdens de wedstrijd hebben zij volgens een van mijn maten foto's van ons gemaakt. Verder niks meer over gehoord maar wel een vreemde gang van zaken. 

Kunstgras

Citaat van: clint op februari 13, 2014, 10:53:43
Die stonden alleen bij het uitvak. Niet bij de hoofdtribune.

In het verleden stonden Vellinga en/of stewards van Cambuur wel degelijk actief bij andere tribunes te controleren op supporters die de combi wilden omzeilen. Truc die wij altijd hanteerden is vlak na het eerste fluitsignaal kaarten kopen. Dan stonden ze er niet meer. Tijdens een forumavond heeft Vellinga toegezegd niet meer actieve controle uit te oefenen en ook geen sv meer uit te delen voor het anti combi bezoeken van uitwedstrijden.

Verder is van enig wangedrag van beide heren geen sprake. Ze vielen op omdat ze als jongeren op een familietribune zaten. Vervolgens zijn ze door de plaatselijke politie daar weggehaald en naast het uitvak geplaatst. De politie had er geen problemen mee dat ze aar de wedstrijd verder bekeken. De jongens zijn vervolgens gespot door Sarah Tromp of stewards van Cambuur. Op last van Cambuur zijn ze vervolgens het  stadion uitgezet. Een paar dagen later plofte een sv op de deurmat.

papier

Citaat van: Breekie op februari 13, 2014, 11:11:26
Afgelopen seizoen zaten mijn maten en ik op de thuistribune van Emmen. Toen wij scoorden juichten we gewoon. Dit heeft de aandacht van 2 politieagenten getrokken. Tijdens de wedstrijd hebben zij volgens een van mijn maten foto's van ons gemaakt. Verder niks meer over gehoord maar wel een vreemde gang van zaken.

Waren er in Emmen niet inclusief uitvak 1500 man aanwezig? Het is tegenstrijdig dat de club wel naar buitenkomt met "Als we met 1500 man naar Emmen kunnen, dan kunnen we toch ook 9500 man in Leeuwarden krijgen?" (http://www.cambuur.nl/nieuws/scc-update-gerald-van-den-belt) maar nu dan met stadionverboden komt omdat mensen buiten de combi om in het stadion zitten. Walgelijk is het. Maar even kijken hoe dit afloopt.

SCC-J

De 2 stadionverboden zijn ingetrokken!

DayDreamer


dizzhead


scc-aaron

Wat een triestheid als je supporters van je eigen club zo behandeld. Ondanks dat het is teruggedraaid. Ik hoop op een excuus van de club aan de jongens.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime