Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: dit is mien club op januari 27, 2014, 13:58:48
Idd! Of alles pot dicht van de rook of helemaal niet die stukjes rook stellen niks voor!

Ja! Zet ze dicht op elkaar en zorg dat het helemaal dicht gaat. Persoonlijk zou ik het dan voor het uitvak doen en dan 90 minuten aan laten staan!  :devil

Dokkumer

Citaat van: TM op januari 27, 2014, 11:00:34
De doeken op noord! Dik compliment! Jammer dat die rookmachines het zicht belemmerde, maar de doeken waren perfect!
Welke rook? :devil

EastSide058

Mooie doeken op Noord en Oost. Vooral die van Oost vond ik mooi.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Ronnie tng

Dat doek was een doek van "ultra's"  leovardia. Jammer dat het doek niet zelf gemaakt is, en de actie is uitgelekt. Dat is het minst wat kan gebeuren omdat te tegenstander er op in speelt. Het formaat maakte wel indruk trouwens!

Kunstgras

Doeken van Cambuur Culture op Noord waren overigens wel zelf gemaakt. Ruppert komt zo nog met een filmpje als het goed is.

Ruppppert


jeff



mscc

 :_schater :_schater :_schater :_schater die boze melksnuiver op 2:38

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: mscc op januari 27, 2014, 22:26:57
:_schater :_schater :_schater :_schater die boze melksnuiver op 2:38

Gurbe achter glas  :_schater :_schater

Prachtig filmpke
Henk, held, bedankt

papagaaiensoep

 :_schater :_schater :_schater

Hoe vaker ik het zie, hoe harder ik mut lachen om die dikke pafzak die tegen die wand aait. Dat hupke derbij ok. En dan die scholier ernaast met sien zonnebriltsie hahaha goddomme wat bin je dan gemaakt stoer - NOT

zeewolde

Citaat van: papagaaiensoep op januari 28, 2014, 11:29:22
:_schater :_schater :_schater

Hoe vaker ik het zie, hoe harder ik mut lachen om die dikke pafzak die tegen die wand aait. Dat hupke derbij ok. En dan die scholier ernaast met sien zonnebriltsie hahaha goddomme wat bin je dan gemaakt stoer - NOT

Die sukkels vielen wel enorm op, hadden goed door dat ze achter het glas stonden de helden :_schater

Viper


Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2014, 22:35:36
Gurbe achter glas  :_schater :_schater

Prachtig filmpke
Goh nu valt Sibbele met zijn bebloede slaapzak erachter ook pas op :devil

Ruppppert