Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Kunstgras

Citaat van: Montana op februari 18, 2013, 13:34:39
Misschien moeten jullie je eens af gaan vragen hoe het toch kan dat (sommige) mensen niet (meer) de nodige moeite nemen om op jullie negatieve en eenduidige manier van communiceren te reageren. Dat jullie ervoor kiezen om totaal niet op een constructieve wijze te werk gaan is jullie goed recht, helemaal prima, maar kom niet met deze verwijtende onzin.
Jullie weten mij te vinden dus vraag/reageer/verwijt ons maar wat jullie willen, face to face. Jullie weten me te vinden.

Maarten (Montana)
Mede-Voorzitter KvC.

Dan mag jij me vertellen wanneer Cambuur Culture zich niet constructief heeft opgesteld jegens de KvC? Als je een dergelijke bewering doet moet je hem ook kunnen onderbouwen.

Daarnaast heb je het over de negatieve wijze van communiceren. De toon van Cambuur Culture naar de KvC is nooit negatief geweest. Integendeel. Waar je dit op baseert is mij een raadsel. Wel is commentaar geweest op het gezamenlijke uitkaartstatement van KvC en BVO. Dit is echter zeer gedetailleerd onderbouwd.

Daarnaast is het de Kern van Cambuur die weigert een bemiddelingsgesprek aan te gaan. Ik snap dan ook niet dat je zegt dat dit soort zaken face to face moeten worden gesproken, want een uitnodiging hiertoe wordt door jullie geweigerd.

reisbureau

Volgens mij is er inmiddels een ledekundig steekspel gaande en gaat het niet meer over de inhoud.
Op fora (en zeker cambuuronline) worden redekundige en taalkundige conclusies getrokken en teksten, mailtje en notulen.
Naast dat dit samenvattingen zijn mist dat altijd de juiste emotie.

Echter begrijp ik dat als Cambuurculture en KVC face to face praten men elkaar wel begrijpt en elkaar standpunten respecteerd.

Daar is toch geen inteeermaid oeps intramed oeps sun tussenpersoon voor nodig. Neem eens de tijd om voor of na een wedstrijd face to face te ruis te bespreken. We hebben immers een supportershome. En als dat al te druk is vooraf kan altijd uitgeweken worden naar het naastgelegenheden oude bestuurshok.

Praten heeft zin. Mailen of posten zal de kloof alleen maar groter maken.

Ik weet zeker dat het bestuur van de KVC zijn stinkende best doet en kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Cambuur Culture anders in de wedstrijd zit. Okay. De route van beide partijen is niet gelijk (kan ook niet omdat de rollen anders zijn).

Maar dan nog kunnen jullie als weldenkende en welsprekende mensen om de tafel.
Doel hoeft echt niet te zijn dat er een gemeenschappelijk standpunt naar buiten hoeft te komen maar wel dat jullie elkaar begrijpen.

Op de voet verdergaan als nu (via mail en fora) doen beide partijen elkaar te kort en kost het teveel negatieve energie. Dat is niet nodig want in basis zijn beide partijen goed bezig.
Samen optrekken op sommige punten zal meer opleveren.
Als bijvoorbeeld de KVC gaat voor stap voor stap met verbeteren knelpunten uitkaart en de Cambuur Culture met deugdelijke argumentatie komt waarom de kaart er eigenlijk helemaal niet zou moeten zijn, maak je volgens mij veel grotere stappen.

In een eerdere postin ook al eens een idee op dat punt geopperd echter is iedereen alweer terug op inhoudelijke omissies in mailtjes, concept verslagen etc.

Doe gewoon samen wat het beste is voor Cambuur en haar supporters. Jullie kunnen het.


SCC-J

Citaat van: reisbureau op februari 18, 2013, 18:37:04

Maar dan nog kunnen jullie als weldenkende en welsprekende mensen om de tafel.
Doel hoeft echt niet te zijn dat er een gemeenschappelijk standpunt naar buiten hoeft te komen maar wel dat jullie elkaar begrijpen.

Eens, alleen van onze kan zijn er meerdere poging gedaan om met de KvC te communiceren. Ook Face to Face. Maar hier zat de KvC niet op te wachten. Het online zetten van de gang van zaken was dan ook het laatste middel. binnen 5 min hadden we telefoon en een uitnodiging om na de wedstrijd WEL face to face te praten......

Maar zoals in het stuk op de site is aangegeven:  "Ondanks de weigering van de KvC blijven wij bereid het gesprek aan te gaan."

Cambuur Culture

#63
Vrijdag 22 maart brainstormavond Cambuur Culture. Praat met ons mee!

Supportersclub Cambuur Culture bestaat inmiddels ruim een jaar. Een jaar waarin we ons op verschillende manieren hard hebben gemaakt voor de clubcultuur, een beter supportersbeleid en een beter Cambuur.

Vrijdag 22 maart om 20.00 uur organiseren we bovenin Café De Kleine Leeuwarder een Cambuur Culture brainstormavond. We willen jullie op deze avond vragen met ons mee te praten en mee te denken over onze toekomst. De toekomst van de supporters. De toekomst van Cambuur. De stem van onze achterban vinden we erg belangrijk, dus laat daarom je stem horen!

En natuurlijk drinken we 22 maart ook gezellig een paar biertjes met z'n allen.



http://cambuurculture.nl/wordpress/vrijdag-22-maart-brainstormavond-cambuur-culture-praat-met-ons-mee/

Len Cantello

Jammer dat het de 22e is. Is mn oudste zoon jarig. Anders had ik zeker even willen gaan. Succe iig.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Jager

Citaat van: Cambuur Culture op maart 10, 2013, 12:03:21
Vrijdag 22 maart brainstormavond Cambuur Culture. Praat met ons mee!

Supportersclub Cambuur Culture bestaat inmiddels ruim een jaar. Een jaar waarin we ons op verschillende manieren hard hebben gemaakt voor de clubcultuur, een beter supportersbeleid en een beter Cambuur.

Vrijdag 22 maart om 20.00 uur organiseren we bovenin Café De Kleine Leeuwarder een Cambuur Culture brainstormavond. We willen jullie op deze avond vragen met ons mee te praten en mee te denken over onze toekomst. De toekomst van de supporters. De toekomst van Cambuur. De stem van onze achterban vinden we erg belangrijk, dus laat daarom je stem horen!

En natuurlijk drinken we 22 maart ook gezellig een paar biertjes met z'n allen.



http://cambuurculture.nl/wordpress/vrijdag-22-maart-brainstormavond-cambuur-culture-praat-met-ons-mee/

Even het topic omhoog halen, allemaal komen!

Cambuur Culture

Vol gas naar Doetinchem

Afgelopen maandag werd de belangrijke inhaalwedstrijd in en tegen Dordrecht keurig gewonnen met 0-3. Na deze 3 punter staan we slechts op 2 punten achterstand op de koploper Volendam. We doen dus weer volop mee in de race om het kampioenschap en promotie!

Zondag speelt Cambuur de nu nog belangrijkere wedstrijd tegen de Graafschap. Normaal gesproken een mooie wedstrijd om massaal te bezoeken. Helaas hebben we nog steeds te maken met de uitkaart waardoor een hoop supporters niet mee gaan naar uitwedstrijden. Om toch te laten zien dat we er met z'n allen vol achter staan willen we iedereen oproepen om zaterdag ochtend half 11 bij de Cambuurbar te verzamelen. We zullen dan met een grote groep richting het trainingsveld lopen om de spelers aan te moedigen voor de laatste wedstrijden van het seizoen.

Verzamelen om 10:30 bij de Cambuurbar!

Verder hebben we een mail naar de BVO gestuurd om te vragen of er naast de huidige auto-combi ook een bus-combi zonder uitkaart kan worden ingelast. Dit om te proberen het gewenste aantal van 500 meereizende supporters door Henk de Jong te halen.

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!

http://cambuurculture.nl/wordpress/vol-gas-naar-doetinchem/

brambo3004

Ik hoop dat dat met die bus lukt. Ik zou niet weten waarom niet!

marrumer

als er ook een buscombi komt zonder uitkaart, dan ga ik. anders niet.

De Jager

Citaat van: marrumer op april 09, 2013, 14:57:21
als er ook een buscombi komt zonder uitkaart, dan ga ik. anders niet.

Ik denk niet dat je mee mag!

marrumer


Westerpark

Citaat van: marrumer op april 09, 2013, 14:57:21
als er ook een buscombi komt zonder uitkaart, dan ga ik. anders niet.

Precies dit...
Heb er niet zo veel vertrouwen in

Cambuur Culture

Cambuur supporters zonder vervoer zitten zondag thuis!

We hebben helaas een negatief antwoord ontvangen van de BVO wat betreft het toevoegen van een buscombi voor de wedstrijd van a.s. zondag tegen de Graafschap: "De autocombi en uitkaartverplichting is afgesproken met de lokale driehoek in D'chem en daar mag niet van af worden geweken."

Wij vragen ons hardop af of de BVO zich überhaupt heeft ingezet om meer supporters mee te krijgen naar de kraker van zondag. Supporters zonder vervoer hebben gewoon pech. Zowel de BVO als de officiële supportersclub Kern van Cambuur hebben geen bus geregeld voor supporters die wel in het bezit zijn van een uitkaart maar geen vervoer hebben. Laat staan dat de BVO ons voorstel serieus heeft overwogen.

Dat is natuurlijk gigantisch balen. De lokale driehoek van Doetinchem is namelijk best bereid om soms supporters tegemoet te komen. Zo blijkt uit het volgende citaat van Feyenoord supporters die zelfs met een partybus mochten afreizen:

"In Doetinchem snappen ze het namelijk wél. Waar politiek correct Nederland graag de mond vol heeft van Engeland en haar o zo fraaie voetbalwet, brengen ze dit in Doetinchem gewoon in de praktijk; het centrum is een no-go, maar bij het stadion wordt een kroeg speciaal voor uitsupporters gereserveerd. Kroegeigenaar tevreden, politie tevreden, Feijenoorders tevreden."
(http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/)

http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

We weten onderhand wel waar de grootste starheid zit en dat is zeker niet de driehoek van DTC. Onze onderhand gefossiliseerde veiligheidsmanager en zijn slippendragers zijn zo vastgeroest in hun opvattingen dat ze als enige naar de andere partijen kunnen wijzen.

brambo3004

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.