Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: poelie-lwd op november 16, 2013, 10:08:06
Is er al overwogen om een luchtballon als vervoermiddel in te zetten?  :devil
en dan landen op de middenstip zeker  8P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: jeff op november 16, 2013, 11:18:43
en dan landen op de middenstip zeker  8P

Nee, keurig voor de kassa's ivm met alcoholcontrole! :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Culture

Citeer
Blij met normaal tijdstip Cambuur – FC Utrecht. Minder blij met burgemeester

Vorige week werd bekendgemaakt dat de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht van woensdag 18 december niet om 16.45, maar toch gewoon om 20.00 mag worden afgewerkt. Cambuur Culture is uiteraard erg blij met deze beslissing. Minder blij zijn we met onze burgemeester..

Zowel supporters van FC Utrecht als supporters van onze club waren op zijn zachtst gezegd ongelukkig met het voor veel supporters onmogelijke tijdstip van 16.45 waarop deze wedstrijd zou worden afgewerkt. Supporters van FC Utrecht kondigden aan uit protest toch massaal naar Leeuwarden af te reizen.  "Bezoek aan de wedstrijd wordt ons onmogelijk gemaakt, dan maar naar het Glazen Huis", was hun gedachte. Ook supporters van Cambuur protesteerden tegen de onmogeljike aanvangstijd. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen NEC werd een protestmars georganiseerd die uiteindelijk niet, zoals was aangekondigd, langs het stadhuis trok maar langs het huis van de burgemeester.

Burgemeester Crone liet zijn onvrede over dit onverwachte huisbezoek duidelijk in de media blijken. In een interview aan Omroep Friesland voor nieuwsrubriek 'Hjoed' liet Crone weten dat hij naar aanleiding van de protestmars supporters heeft uitgenodigd voor een gesprek op het stadhuis. Hij beweerde dat deze supporters niet op zijn komen dagen. Crone noemt ons niet bij naam, maar hij doelt hiermee op Cambuur Culture.

Het door Crone geschetste beeld dat wij een gesprek uit de weg gaan klopt van geen kant! Vanwege deze reden hebben wij besloten openheid van zaken te geven en de mailwisselingen tussen Cambuur Culture en de Gemeente Leeuwarden naar buiten te brengen.


Lees meer hierover op onze website.. http://cambuurculture.nl/wordpress/blij-met-normaal-tijdstip-cambuur-fc-utrecht-minder-blij-met-burgemeester/

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Sorry hoor, maar een agenda vooraf WILLEN hebben, is toch helemaal niet nodig? Als er afgesproken wordt om een agenda vóór een vergadering samen vast te stellen, kun je altijd punten die je niet aanstaan of waar je NIET over wilt praten, schrappen en mededelen dat je daar niet over wilt discussiëren. Daar hoef je toch niet zo moeilijk over te doen?
In onze overleggen vroeger met de BVO werden zo agenda's ook wel eens samengesteld.

Maar verder, goed werk en goede reactie.

Oh ja........Crone: Dat bakje mut d'r af!!!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kapseltje

CiteerOverigens geven wij geen gehoor aan het verzoek van de Gemeente Leeuwarden het gespreksverslag van onze eerdere ontmoeting niet te publiceren. Dit verslag zal een dezer dagen op onze website te lezen zijn.

Wat is hier de reden voor?

SCC-J

Citaat van: kapseltje op december 10, 2013, 10:42:40
Wat is hier de reden voor?
ze vonden het feitelijk onjuist . Maar wat er onjuist aan is konden ze niet vertellen.

mescc


Cambuur Culture

#579
http://cambuurculture.nl/wordpress/trots-op-een-nederlaag/

CiteerToen ik voor het eerst bij Cambuur kwam, bungelden we onderaan in de Eerste Divisie. Dat fascineerde me, want het stadion ademende trots uit. Trots op een club die in haar recente geschiedenis nooit een echte prijs won. Maar toch was er een onvoorwaardelijke loyaliteit aan de club. Wonderbaarlijk.

Ik weet nog goed toen ik voor het eerst 'op Noord' stond – ja inderdaad, ik ben een jonkie die 'Zuid' slechts kent van verkleurde krantenknipsels en wonderbaarlijke anekdotes.....

Lees hier verder

Clint


gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

TM

De doeken op noord! Dik compliment! Jammer dat die rookmachines het zicht belemmerde, maar de doeken waren perfect!

SCC-J

Daar moet ze echt mee stoppen. Ziet er ook niet uit man die plukjes rook

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op januari 27, 2014, 11:05:02
Daar moet ze echt mee stoppen. Ziet er ook niet uit man die plukjes rook

Idd! Of alles pot dicht van de rook of helemaal niet die stukjes rook stellen niks voor!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it