Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

kickandrush

Als iedereen het een logo blijft noemen kan dat geel/blauwe randje van pama der ook wel om blijven   l0l

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op oktober 08, 2013, 21:18:27
Als iedereen het een logo blijft noemen kan dat geel/blauwe randje van pama der ook wel om blijven   l0l
_O_
We moeten nog heel veel forumgangers opvoeden vriend!

Voor de laatste keer... Een bedrijf heeft een logo -en tig andere clubs- 
:0=WIJ HEBBEN EEN WAPEN!!!!

drg


Dokkumer

Citaat van: drg op oktober 08, 2013, 21:20:31
...'t is een schild toch?






:X
Kan mij dat fucken... Het is iets wat er niet omheen hoort. :devil

kickandrush


Destroyer

Citaat van: Dokkumer op oktober 08, 2013, 21:20:09
_O_
We moeten nog heel veel forumgangers opvoeden vriend!

Voor de laatste keer... Een bedrijf heeft een logo -en tig andere clubs- 
:0=WIJ HEBBEN EEN WAPEN!!!!

Welk wapen? Hewwe se niet goed gefouilleerd?  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op oktober 08, 2013, 23:19:03
Welk wapen? Hewwe se niet goed gefouilleerd?  :P

Die hek tussen mien benen
Area 58

Clint

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 08, 2013, 13:52:01
maar wat ik me later afvroeg, klopt die SC. wel? Moet dit niet S.C. zijn?

Klopt. Vroeger stond er boven het wapen s.c. cambuur, met puntjes. Misschien heeft dat nu met de huidige spelling te maken. Tegenwoordig wordt het woord 'sportclub' als één woord geschreven.

dizzhead

http://www.cambuur-archief.nl/wapen.php


Wanneer komt de nieuwste update ?





PS.
CiteerVoetnoot van de webmaster:In 2008 werd besloten om het logo een kleine "pimp" te geven, een gele en blauwe baan aan weerszijden van het logo geven dit een modernere uitstraling.

:rodekaart

Dokkumer

Heeft CC niks mee te maken... Je moet degene van dat archief ervoor verantwoordelijk stellen.. Mij dus :devil

Dokkumer


dizzhead

Citaat van: Dokkumer op oktober 10, 2013, 16:29:50
Heeft CC niks mee te maken... Je moet degene van dat archief ervoor verantwoordelijk stellen.. Mij dus :devil


:_schater


:0= WAPEN!

Dokkumer


dizzhead


Dokkumer

Lekker kritisch blijven, daar houd ik van :thumbsup... Maar voortaan wel in "mijn" topic... ;)