Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op oktober 07, 2013, 19:28:53
Wat een geweldig nieuws!!!!! Werd tijd!!!! Ik ben zo kien op ons vertrouwde logo. Stoor me er ongelofelijk aan dat het pama logo nog altijd zo prominent wordt getoond in uitingen. Iemand een foto van het nieuwe (oude) logo met bovenschrift SC Cambuur erop?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
:0=WAPEN
Heb er wel een gezien, allen is daar het Hert net het konijn op mijn arm.. Weet niet of CC toevallig een juiste versie in bezit heeft.

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 07, 2013, 20:01:53
Zo zie je maar: CambuurCulture krijgt steeds meer invloed binnen de club.

Natuurlijk is het idee van de KVC  8P maar als CC er niet een punt van had gemaakt, dan was het nog bij het "oude" gebleven.

Ga zo door zou ik zeggen CambuurCulture :y

:_schater :_schater

SCC-J


drg

#513
Kunnen ze de naam er niet onder zetten dan? Ik kan me niet ergens herinneren dat ik de naam SC Cambuur boven het logo in het witte gedeelte heb gezien behalve bij dat nog lelijkere Pama schild...

Behalve dan in een (volgens mij) onofficieel plaatje:

Clint

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 07, 2013, 20:01:53
Natuurlijk is het idee van de KVC  8P maar als CC er niet een punt van had gemaakt, dan was het nog bij het "oude" gebleven.

Denk je dat werkelijk????

Denk je nu echt niet dat er achter de schermen (zonder KVC en CC) ook niet 'druk' is uitgevoerd op de bepalende mensen?

Clint

Citaat van: Leovardia op oktober 07, 2013, 19:28:53
Iemand een foto van het nieuwe (oude) logo met bovenschrift SC Cambuur erop?

Heb er zat liggen in mijn archief van oude programmaboekjes, alleen niet digitaal helaas.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: clint op oktober 08, 2013, 07:39:26
Denk je dat werkelijk????

Denk je nu echt niet dat er achter de schermen (zonder KVC en CC) ook niet 'druk' is uitgevoerd op de bepalende mensen?

Als jij dat zegt dan geloof ik je meteen.
Ik baseer mijn reactie puur op eigen ervaring.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Inglorious Bastard



Ik neem aan dat het het linkerlogo van deze afbeelding is.

HilversumOnTour

Die staat ook op mijn spandoek, voorspellende gave  :insane :insane  :thumbsup

Clint

Citaat van: Inglorious Bastard op oktober 08, 2013, 12:56:21


Ik neem aan dat het het linkerlogo van deze afbeelding is.

Zo zal ie gaan worden. In de jaren 60 en 70 was het lettertype net wat anders, maar een kniesoor die daar over valt.

Toen werd de tekst nog uitgebeiteld. ;)

HilversumOnTour

Citaat van: clint op oktober 08, 2013, 13:47:16
Zo zal ie gaan worden. In de jaren 60 en 70 was het lettertype net wat anders, maar een kniesoor die daar over valt.

Toen werd de tekst nog uitgebeiteld. ;)

Dit logo is op internet beschikbaar als EPS, en heb dit ook gebruikt voor mijn doek, maar wat ik me later afvroeg, klopt die SC. wel? Moet dit niet S.C. zijn?

Stiens

Volgens mij hoort het, volgens de spelling, gewoon helemaal zonder punten... Het is namelijk Sportclub Cambuur en geen Sport Club Cambuur of Sportclub. Cambuur

Jules058

Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2013, 21:25:32
:0=WAPEN!


Sorry mijn excuses voor deze verspreking!

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Jules058

Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2013, 21:25:32
:0=WAPEN!


Sorry mijn excuses voor deze verspreking!

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

kgscc

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 08, 2013, 13:52:01
Dit logo is op internet beschikbaar als EPS, en heb dit ook gebruikt voor mijn doek, maar wat ik me later afvroeg, klopt die SC. wel? Moet dit niet S.C. zijn?
Dit logo staat ook op het jaarboek seizoen 1991-1992, als SC. CAMBUUR