Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Rooie Nico op september 30, 2013, 21:20:41
Prachtige acties en een goede voorbereiding van CC trouwens met de NL vlaggen en de fluitjes.

Fantastisch. Ik als echte anti-Vries heb genoten.

:clint zegt: Leeuwarden ligt niet in Friesland, Friesland ligt om Leeuwarden heen.

Leovardiascc

Citaat van: Ruppppert op september 30, 2013, 16:19:46
Making of Banners for the Derby By Cambuur Culture


Krijg er gewoon kippenvel van  |:)

Unknown

Mooiste filmpje van allemaal.

CC heeft ook eindelijk geld afgeschreven. Vroeg me al af of mijn aanmelding wel Was ontvangen.

Ruppppert

allemaal bedankt voor de mooie reacties  :thumbsup :thumbsup
bin er wel ff mee bezig weest. maar het is het waard weest  |:)

op naar meer mooie momenten van ons clupke en natuurlijk van onze supporters  |:)  |:)


For The Culture , The Cambuur Culture  |:)

Dokkumer

Citaat van: Unknown op oktober 02, 2013, 19:15:36
Mooiste filmpje van allemaal.

CC heeft ook eindelijk geld afgeschreven. Vroeg me al af of mijn aanmelding wel Was ontvangen.

CC had aangegeven dat er deze week afgeschreven zou worden ;)

Cambuur Culture

Historische Cambuurwapen keert definitief terug!

Supportersclub Cambuur Culture heeft de clubcultuur van Cambuur hoog in het vaandel staan. Daarom schrijven wij regelmatig over zaken die de bakermat zijn van onze club. Bijvoorbeeld ons clubwapen. Als enige betaald voetbalorganisatie in Nederland is het wapen van Cambuur gebaseerd op een echt familiewapen, iets waar wij tot in het diepste van onze ziel razend trots op zijn.

Waar wij eerder positief schreven over het gefaseerd afschaffen van het "Pama logo" en kritisch waren over het onzorgvuldig gebruik van het clubwapen, willen wij de loftrompet blazen voor het volgende.

Volgens de notulen van het overleg tussen de BVO en KvC van 26 augustus wordt met het oog op het 50 jarig bestaan van onze club het "Pama logo" definitief naar het verleden verbannen. De BVO heeft aangegeven ons historische clubwapen weer in oude glorie te herstellen!

Ons wapen zal één kleine aanpassing krijgen. De naam SC Cambuur zal, net als in het verleden, in een wit blok boven het wapen verschijnen. De enige aanpassing die ook maar mogelijk zou mogen zijn aan ons wapen.

Wij zijn zeer verheugd met het in ere herstellen van ons wapen en willen de directie van Cambuur een welverdiend en groot compliment geven met het inzicht in de historie van onze mooie club en hun besluit.

http://cambuurculture.nl/wordpress/historische-cambuurwapen-keert-definitief-terug/


666

Citaat van: Cambuur Culture op oktober 07, 2013, 15:17:35
Historische Cambuurwapen keert definitief terug!

Supportersclub Cambuur Culture heeft de clubcultuur van Cambuur hoog in het vaandel staan. Daarom schrijven wij regelmatig over zaken die de bakermat zijn van onze club. Bijvoorbeeld ons clubwapen. Als enige betaald voetbalorganisatie in Nederland is het wapen van Cambuur gebaseerd op een echt familiewapen, iets waar wij tot in het diepste van onze ziel razend trots op zijn.

Waar wij eerder positief schreven over het gefaseerd afschaffen van het "Pama logo" en kritisch waren over het onzorgvuldig gebruik van het clubwapen, willen wij de loftrompet blazen voor het volgende.

Volgens de notulen van het overleg tussen de BVO en KvC van 26 augustus wordt met het oog op het 50 jarig bestaan van onze club het "Pama logo" definitief naar het verleden verbannen. De BVO heeft aangegeven ons historische clubwapen weer in oude glorie te herstellen!

Ons wapen zal één kleine aanpassing krijgen. De naam SC Cambuur zal, net als in het verleden, in een wit blok boven het wapen verschijnen. De enige aanpassing die ook maar mogelijk zou mogen zijn aan ons wapen.

Wij zijn zeer verheugd met het in ere herstellen van ons wapen en willen de directie van Cambuur een welverdiend en groot compliment geven met het inzicht in de historie van onze mooie club en hun besluit.

http://cambuurculture.nl/wordpress/historische-cambuurwapen-keert-definitief-terug/

Helemaal goed... Nu FOX nog.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Goed nieuws. Nu nog een normaal (uit)supportersbeleid en dan begint het ergens op te lijken!

mscc

Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 15:38:37
Goed nieuws. Nu nog een normaal (uit)supportersbeleid en dan begint het ergens op te lijken!

Ga even terug naar de kringloop juh

Jules058

Leuk dat oude logo heeft veel meer, top werk cc!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Leovardia

Wat een geweldig nieuws!!!!! Werd tijd!!!! Ik ben zo kien op ons vertrouwde logo. Stoor me er ongelofelijk aan dat het pama logo nog altijd zo prominent wordt getoond in uitingen. Iemand een foto van het nieuwe (oude) logo met bovenschrift SC Cambuur erop?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kent skele juh.

Yellow Army

Area 58

RotterdamLeeuwarden

Zo zie je maar: CambuurCulture krijgt steeds meer invloed binnen de club.

Natuurlijk is het idee van de KVC  8P maar als CC er niet een punt van had gemaakt, dan was het nog bij het "oude" gebleven.

Ga zo door zou ik zeggen CambuurCulture :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op oktober 07, 2013, 17:50:36
Leuk dat oude logo heeft veel meer, top werk cc!

:0=WAPEN!