Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Wat bereik je hier nu mee? De enige die je pakt is jezelf en dat gerald enz tijd voor je vrij maakt Zegt genoeg dat ze het wel serieus nemen. En dat ze niet terug mailen is INDd irritant ,maar in derby week zullen ze het wel smoor druk hebben.

Verhaal tussen jouw en Sarah blijft mij onduidelijk wat er tussen jullie is gebeurt en waar het pijnpunt ligt.

Vanuit Helmond

Citaat van: SCC-J op september 28, 2013, 08:26:36
Wat bereik je hier nu mee? De enige die je pakt is jezelf en dat gerald enz tijd voor je vrij maakt Zegt genoeg dat ze het wel serieus nemen. En dat ze niet terug mailen is INDd irritant ,maar in derby week zullen ze het wel smoor druk hebben.

Verhaal tussen jouw en Sarah blijft mij onduidelijk wat er tussen jullie is gebeurt en waar het pijnpunt ligt.
Helemaal niks waarschijnlijk, maar ik wil gewoon uitleg waarom iemand op persoonlijke titel iemand van de buslijst kan halen. Wat betreft die pijnpunten tussen mij en Sarah daar is genoeg over gezegd. Nee ik pak mezelf niet ik ga gewoon naar de wedstrijden waar ik naartoe wil en ik hoef geen dankjewel te zeggen tegen dit soort mensen. Een mail beantwoorden is geen dagen werk toch, maar meer een kwestie van fatsoen.

Vanuit Helmond

Citaat van: pvanbuijtene op september 28, 2013, 08:25:12
Al denk ik dat het hun geen reet kan schelen of je wel of niet in gesprek met hun gaat... dit vinden ze vast fijner...
Laat ze het lekker fijner vinden is van mijn kant ook zo.

SCCornjum

Wat wel duidelijk is dat Cambuur het liefst geen uit-supporters meer mee wil hebben, ook al roept men in de media dat ze het zoooo mooi vinden. (fc emmen/excelsior)
De idiote bus-combi naar Katwijk zonder te vertellen wat hier precies aan de hand is, geeft nog maar eens aan waar we als supporters staan.
Watching Football Is Not A Crime

Vanuit Helmond

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 28, 2013, 06:49:35
Ronduit schandalig van de BVO dat ze zo omgaan met supporters die ver weg wonen.

VanuitHelmond: sterkte met datgene wat voorgevallen is.
Het zal knap Frustrerend zijn :(
Ach gaan we voortaan wel naar de wedstrijd van ons andere clubke toch. Is ook een echte volksclub en heb ik ook een clubkaart van.

Vanuit Helmond

Citaat van: SCCornjum op september 28, 2013, 08:50:24
Wat wel duidelijk is dat Cambuur het liefst geen uit-supporters meer mee wil hebben, ook al roept men in de media dat ze het zoooo mooi vinden. (fc emmen/excelsior)
De idiote bus-combi naar Katwijk zonder te vertellen wat hier precies aan de hand is, geeft nog maar eens aan waar we als supporters staan.
Ik denk niet dat dat zo is, er wordt ons van alles opgelegd omdat ze vanuit de BVO niet teveel werk willen hebben van supporters. Wij zijn allen maar bijzaak. Ook de terugreisregel voor morgen ,die is dan weliswaar versoepeld, maar ik geloof er niks van dat de eerste regel van de driehoek komt en dat er dan "in overleg" een versoepeling is gekomen. Voor wat betreft de combi naar Katwijk, ik ben van mening dat dat statement uitgegeven is om ons rustig te houden maar dan had de directie ook een statement moeten maken door er niet naartoe te gaan.

Lore

Citaat van: Vanuit Helmond op september 28, 2013, 08:04:33
Ja klopt Lore, maar dit is een iets andere situatie.
Vanaf het begin is mevrouw bezig om mij dwars te zitten en dat lukt haar tot nu toe aardig. Ik ben er direct achteraan gegaan toen ik van Hilversum hoorde dat wij niet meer buiten de combi in het uit vak zouden komen. Sindsdien is het ellende, maar het maakt me niks uit. Bovendien vraag ik mij af waar mevrouw het recht vandaan haalt om 1 persoon van de buslijst te halen. Ik ben in het bezit van een uitkaart, heb geen stadionverbod en geen strafrechtelijk vooronderzoek en dus is er geen reden mij van de buslijst te halen dan persoonlijke redenen. Hier heb ik uitleg over gevraagd aan Ard de Graaf en Gerald van der Belt, zij weigeren hier een antwoord op te geven. Dat is de reden waarom ik weiger om in gesprek met hen te gaan. Eerst antwoord, voor zondag, en dan aanstaande vrijdag een gesprek. Dat is mijn voorwaarde voor een gesprek en als zij weigeren te antwoorden vind ik het prima en zal ik volgende week niet naar dat gesprek gaan.

Ik bedoelde alleen aan te geven dat er wel wat nuance was op het verhaal dat dit voor iedereen van buiten de stad gelde!

Je verhaal klinkt inderdaad raar. Het lijkt mij niet dat Tromp zo iets zomaar kan doen. Juridisch vast wel, maar menselijk niet. Aan de andere kant denk ik niet dat er iemand van Cambuur wakker ligt dat jij geen gesprek wil aangaan. Hoe legitiem je argumenten ook zijn, je hebt hiermee alleen jezelf te pakken.

Vanuit Helmond

#472
Citaat van: Lore op september 28, 2013, 11:33:21
Ik bedoelde alleen aan te geven dat er wel wat nuance was op het verhaal dat dit voor iedereen van buiten de stad gelde!

Je verhaal klinkt inderdaad raar. Het lijkt mij niet dat Tromp zo iets zomaar kan doen. Juridisch vast wel, maar menselijk niet. Aan de andere kant denk ik niet dat er iemand van Cambuur wakker ligt dat jij geen gesprek wil aangaan. Hoe legitiem je argumenten ook zijn, je hebt hiermee alleen jezelf te pakken.
Er staat nergens dat ik hoop dat iemand bij Cambuur er wakker van ligt,dat doe ik namelijk zelf ook niet. Ik heb mezelf er totaal niet mee, kaarten voor uitwedstrijden krijg ik ook buiten Cambuur om wel en dan hoef ik ook geen dankjewel te zeggen tegen dat mens. Mij maakt het echt helemaal niks uit. Dat gesprek wilde ik alleen om de verstandhoudingen weer te herstellen helaas wil Cambuur daar niet aan meewerken dan is het toch ook goed. Dit is mijn laatste reactie hierover. Tenslotte gaat het hier over de enige officiele supportersclub Cambuur Culture, althans dat had beter voor iedereen geweest.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: Vanuit Helmond op september 28, 2013, 11:42:34
Er staat nergens dat ik hoop dat iemand bij Cambuur er wakker van ligt,dat doe ik namelijk zelf ook niet. Ik heb mezelf er totaal niet mee, kaarten voor uitwedstrijden krijg ik ook buiten Cambuur om wel en dan hoef ik ook geen dankjewel te zeggen tegen dat mens. Mij maakt het echt helemaal niks uit. Dat gesprek wilde ik alleen om de verstandhoudingen weer te herstellen helaas wil Cambuur daar niet aan meewerken dan is het toch ook goed. Dit is mijn laatste reactie hierover. Tenslotte gaat het hier over de enige officiele supportersclub Cambuur Culture, althans dat had beter voor iedereen geweest.

Jij hebt de uitnodiging toch afgelast?

Vanuit Helmond

Citaat van: poelie-lwd op september 28, 2013, 12:04:20
Iedereen? Bepaal jij dat?
Jij moet dat helemaal zelf weten Poelie wat maakt mij het uit wat jij doet.


SCC-J

Citaat van: Vanuit Helmond op september 28, 2013, 12:15:18
Zeker
" Dat gesprek wilde ik alleen om de verstandhoudingen weer te herstellen helaas wil Cambuur daar niet aan meewerken dan is het toch ook goed. "


Vanuit Helmond

Citaat van: SCC-J op september 28, 2013, 12:20:55
" Dat gesprek wilde ik alleen om de verstandhoudingen weer te herstellen helaas wil Cambuur daar niet aan meewerken dan is het toch ook goed. "
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk dat ik Cambuur gevraagd heb om eerst mijn mail te beantwoorden voordat ik in gesprek met hun ga. En nou hou ik er echt over op.

Lore

Citaat van: Vanuit Helmond op september 28, 2013, 12:27:00
Ja je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk dat ik Cambuur gevraagd heb om eerst mijn mail te beantwoorden voordat ik in gesprek met hun ga. En nou hou ik er echt over op.

Dat is misschien ook beter! Ik begrijp dat je er morgen dus wel bij bent? Mooi, maar geen cambuur-kleuren en niet juichen als cambuur scoort, want dan is gelijk heel dkv over zij toeren en dag willen wij morgen niet hebben!

Veel plezier morgen!