Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Vanuit Helmond

Hoeveel leden heeft CC inmiddels. Vrijdag maar over beginnen in mijn gesprek bij Cambuur met Ard de Graaf en Gerald van der Belt.

TM

Tegen de 200 aan als ik het goed heb.

Vanuit Helmond

Citaat van: TM op september 26, 2013, 18:04:04
Tegen de 200 aan als ik het goed heb.
Mooi aantal komt zeker ter sprake volgende week vrijdag. Heb om 17.15 uur een afspraak hoop dat er wat eten voor mij klaar staat daar.

Kunstgras


Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op september 26, 2013, 18:15:20
Moet je op het matje komen? :_spank
Ja ik moet op het matje komen, sta nou al te bibberen. Volgende week vrijdag om 17.15 uur in het stadion gesprek met Ard de Graaf en Gerald van der Belt.
Ik ga daar onder protest naartoe omdat die miep mij van de buslijst heeft gehaald.

Clint

Citaat van: Vanuit Helmond op september 26, 2013, 18:17:19
Ja ik moet op het matje komen, sta nou al te bibberen.

Denk er om hè: C'est le Ton qui fait la Musique.

Dokkumer

Citaat van: clint op september 27, 2013, 07:31:36
Denk er om hè: C'est le Ton qui fait la Musique.

Niet zo moeilijk clint.. Helmond kan dan wel halverwege Frankrijk wonen, het betekent nog niet dat hij loeien Frans spreekt :devil

Vanuit Helmond

#457
Citaat van: clint op september 27, 2013, 07:31:36
Denk er om hè: C'est le Ton qui fait la Musique.
Klopt helemaal Clint: het is de toon die de muziek maakt. En dat zonder opzoeken.
Komt helemaal goed Clint ik zal mij constructief opstellen, niet nederig.
En ik zal een net strikje om mijn uitkaart doen.

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op september 27, 2013, 10:03:57
Niet zo moeilijk clint.. Helmond kan dan wel halverwege Frankrijk wonen, het betekent nog niet dat hij loeien Frans spreekt :devil
BOE en nu in het Frans Le EOB

Vanuit Helmond

Er komt helaas volgende week geen lijmpoging tussen Sarah (directie) en mij. Ik zie af van het gesprek om mij moverende redenen. De directie weigert om mijn mail te beantwoorden en dus pas ik me helemaal aan, dus ook geen gesprek.

ForzaCambuur1

Helaas dat het zo moet lopen Helmond. Het lijkt me dat een goed gesprek nu tot een oplossing had kunnen leiden. Geen gesprek is geen oplossing voor de toekomst.

Respect voor jou pogingen om er nog iets van te maken en jammer dat de BVO zoiets laat liggen.

RotterdamLeeuwarden

Ronduit schandalig van de BVO dat ze zo omgaan met supporters die ver weg wonen.

VanuitHelmond: sterkte met datgene wat voorgevallen is.
Het zal knap Frustrerend zijn :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 28, 2013, 06:49:35
Ronduit schandalig van de BVO dat ze zo omgaan met supporters die ver weg wonen.

VanuitHelmond: sterkte met datgene wat voorgevallen is.
Het zal knap Frustrerend zijn :(

Zei Hilversum voor Cambuur niet dat hij zich hier juist niet in herkent?

Vanuit Helmond

Ja klopt Lore, maar dit is een iets andere situatie.
Vanaf het begin is mevrouw bezig om mij dwars te zitten en dat lukt haar tot nu toe aardig. Ik ben er direct achteraan gegaan toen ik van Hilversum hoorde dat wij niet meer buiten de combi in het uit vak zouden komen. Sindsdien is het ellende, maar het maakt me niks uit. Bovendien vraag ik mij af waar mevrouw het recht vandaan haalt om 1 persoon van de buslijst te halen. Ik ben in het bezit van een uitkaart, heb geen stadionverbod en geen strafrechtelijk vooronderzoek en dus is er geen reden mij van de buslijst te halen dan persoonlijke redenen. Hier heb ik uitleg over gevraagd aan Ard de Graaf en Gerald van der Belt, zij weigeren hier een antwoord op te geven. Dat is de reden waarom ik weiger om in gesprek met hen te gaan. Eerst antwoord, voor zondag, en dan aanstaande vrijdag een gesprek. Dat is mijn voorwaarde voor een gesprek en als zij weigeren te antwoorden vind ik het prima en zal ik volgende week niet naar dat gesprek gaan.

pvanbuijtene

Al denk ik dat het hun geen reet kan schelen of je wel of niet in gesprek met hun gaat... dit vinden ze vast fijner...