Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

fred


Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 13:59:56
PS ik erger me dood aan de kinderen die eerst stoer in vak 13 stonden nu ineens in vak 14 gaan staan....
Sorry, ik had mien seun tegen Groningen al niet meer met..
Doele het ut deen, die had sien seun wel 2 keer met :devil

fred

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 14:58:48
Sorry, ik had mien seun tegen Groningen al niet meer met..
Doele het ut deen, die had sien seun wel 2 keer met :devil

Oek alleen mar bezig met ut útvak zeker, en de hele wedstried missen  :zweep















:devil

dit is mien club

Citaat van: fred op september 05, 2013, 14:34:08
Weest die dronken puber nog tegen FCG die sien moeke met had ?
Na een paar waarschuwingen trad moeke op en mocht hij niet meer naast mij staan  :_schater :_schater :_schater :_schater

hahahaha _O_
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

fred


Nightmarelwd

Citaat van: 666 op september 05, 2013, 14:00:43
. Wij hebben iedere supporter vanaf minuut 1 nodig op de tribune....!

Dat geldt ook voor uitwedstrijden toch
MI-Sider for Life

dit is mien club

Citaat van: Nightmarelwd op september 05, 2013, 15:29:11
Dat geldt ook voor uitwedstrijden toch

Juist... we moeten gvd actie voeren alles doen wat nodig is om die prijzen naar beneden te krijgen. Alleen een spandoekje helpt daar niet bij.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Nightmarelwd

Ik kijk dat statement van de directie van Cambuur nog eens na. 

Daarom gaan we het gesprek aan met onze supportersvereniging 'Kern van Cambuur', als spreekbuis voor de supporters, om te kijken hoe we deze onvrede kunnen weghalen en bepaalde drempels kunnen verlagen. Hopelijk komen we gezamenlijk tot een oplossing waar iedereen zich in kan vinden en kunnen onze mannen ook in de toekomst rekenen op de steun van onze geweldige supporters!

Maar wel een foto van de sfeeractie van CC en vak 14 plaatsen.
MI-Sider for Life

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 16:12:54
Whehe zou mooi zijn als er 500 man in hoereveen uit stappen met een bivakmuts op ... :_schater
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur Culture

Citaat van: cambuurculture.nl
Wat er mis is met het uitbeleid deel 1; uitkaartverplichting bij verplichte buscombi

De uitkaart is ingevoerd om het supporters van Cambuur makkelijker te maken uitwedstrijden te bezoeken. Op 3 augustus 2012 heeft Supportersclub Cambuur Culture met Keimpe Vellinga en de Kern van Cambuur dan ook de afspraak gemaakt de uitkaartverplichting af te schaffen bij verplichte buscombi's. Go Ahead Eagles-uit zou de laatste buscombi zijn met uitkaartverplichting (http://cambuurculture.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/01/542368_399016800191821_1454584821_n.jpg).

Deze afspraak werd door de BVO niet nagekomen. Voor de buscombi naar Sparta-uit gold wederom een uitkaartverplichting. Nadat Cambuur Culture hier fel tegen in verweer kwam (http://cambuurculture.nl/wordpress/anderhalf-jaar-de-uitkaart-onduidelijkheden-en-niet-nagekomen-afspraken-ons-geduld-is-op/), werd de uitkaartverplichting bij buscombi's alsnog  per direct afgeschaft. Ook de Gemeente Leeuwarden is akkoord gegaan met het afschaffen van de uitkaart bij buscombi's. (zie: http://cambuurculture.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/09/Screenshot-1-Vervallen-uitkaart.jpg en http://cambuurculture.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/09/Screenshot-3-vervallen-uitkaart-gemeente-LWD-notulen-KvC.jpg)

De belofte de uitkaartverplichting bij buscombi's af te schaffen is met ingang van dit seizoen wederom (!) gebroken..

Veel supporters hebben hun principes tegen de uitkaart opzij gezet. Vooral omdat zij na 13 jaar de derby tegen dkv bij willen wonen. Begrijpelijk. Er is echter nog steeds een grote groep supporters die aan hun principes vasthoudt. Deze supporters wordt de derby tegen dkv door de neus geboord. Dit terwijl het vervallen van de uitkaartverplichting bij buscombi's al vorig seizoen "per direct" was doorgevoerd.

De uitkaart was toch bedoeld vóór de supporters? Zij wordt nu juist tégen de supporters gebruikt..

http://cambuurculture.nl/wordpress/wat-er-mis-is-met-het-uitbeleid-deel-1-uitkaartverplichting-bij-verplichte-buscombi/

Unknown

1200 man straks in dkv. Als die pot werd geboycot ging de bvo vast wel even achter het oor krabben en inzien dat het anders moet.
Als je bvb nu tegen heraclas met spandoeken komt met teksten als ''met dit beleid uit supporters kwijt''  denken ze ook: ja tuurlijk, dkv uit wel massaal in de bus met uitkaart.

Alleen die prijzen moeten naar beneden! Eagles uit is veel te duur.

Ronnie tng

Denk je dat? Er zijn gigantisch veel mensen die zwaar tegen de uitkaart zijn maar nu toch  1 hebben gehaald. Zijn genoeg voorbeelden van dat de uitkaart een mislukking is, daar veranderd 1200 man in DKV niets aan.

pvanbuijtene

Citaat van: Ronnie tng op september 05, 2013, 19:19:31
Denk je dat? Er zijn gigantisch veel mensen die zwaar tegen de uitkaart zijn maar nu toch  1 hebben gehaald. Zijn genoeg voorbeelden van dat de uitkaart een mislukking is, daar veranderd 1200 man in DKV niets aan.
Weet zeker dat de club zo simpel denkt...

Unknown

Dat hoop ik maar... Ben bang dat ze het tegen ons gebruiken.