Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Bij Ajax konden ze een tijd terug 410 en zuid leeg houden. Daar stonden wat kerels met aanzien vooraan en die hielden de boel tegen. Voordeel is ook dat zei al gefouilleerd was en na zoveel minuten meteen massaal naar binnen konden. Bij ons moet dan alsnog 1 voor 1 iedereen naar binnen langs de controle..

Plus ik vind dat soort acties voor deze ongeschikt... de spelers doen het in uitduels al te vaak zonder onze massale support. Om dan thuis eerst ook maar weg te blijven is wat raar. maar geef je aan de andere kant misschien wel goed het verschil aan tussen support en geen support. Ik hoop dat CC met een gepaste actie komt. we zien wel

fred

Ik vind CC een geweldig initiatief met een aantal goede statements !!!!
Maar waarom in godsnaam een actie tijdens een THUISwedstrijd ???
Ik ben zelf ook 200% tegen het uitbeleid en ben zeker niet van plan een uitkaart te nemen en in het dure criminelentransport plaats te nemen.

De mannen hebben de steun heel hard nodig en de 1e twee thuiswedstrijden waren om te smullen qua sfeer. Actie prima, maar doe dit dan tijdens een uitwedstrijd (mijn mening).

dit is mien club

Citaat van: fred op september 05, 2013, 13:41:43
Ik vind CC een geweldig initiatief met een aantal goede statements !!!!
Maar waarom in godsnaam een actie tijdens een THUISwedstrijd ???
Ik ben zelf ook 200% tegen het uitbeleid en ben zeker niet van plan een uitkaart te nemen en in het dure criminelentransport plaats te nemen.

De mannen hebben de steun heel hard nodig en de 1e twee thuiswedstrijden waren om te smullen qua sfeer. Actie prima, maar doe dit dan tijdens een uitwedstrijd (mijn mening).

Juist thuis moet je laten merken dat we het niet eens zijn. Op welke manier dat gebeurt kan mij niks schelen.
Er moet wat gebeuren.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 12:52:00


Dat is een groot probleem. Veel schreeuwen hier over het kut uitwedstrijd beleid. Maar als er dan een speciale wedstrijd is zetten velen hun principes op zij  ;(

Krijg je hele scheve verhoudingen van waarbij de BVO het laatst lacht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Citaat van: John Hiatt op september 05, 2013, 13:21:31
Gaat je niet lukken zonder heibel. En heibel moet je niet willen.

Waarom zou daar heibel uit ontstaan?
Mensen die in vak 14 en 15 staan, weten toch dat daar de fanatieke/harde kern zit?
Ik denk dat iedereen die lid is van de CC de actie zal steunen. Die leden zitten allemaal in 14 en 15.

Als je de actie niet steunt heb je niks in 14 of 15 te zoeken.


PS ik erger me dood aan de kinderen die eerst stoer in vak 13 stonden nu ineens in vak 14 gaan staan....

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

666

Citaat van: fred op september 05, 2013, 13:41:43
Ik vind CC een geweldig initiatief met een aantal goede statements !!!!
Maar waarom in godsnaam een actie tijdens een THUISwedstrijd ???
Ik ben zelf ook 200% tegen het uitbeleid en ben zeker niet van plan een uitkaart te nemen en in het dure criminelentransport plaats te nemen.

De mannen hebben de steun heel hard nodig en de 1e twee thuiswedstrijden waren om te smullen qua sfeer. Actie prima, maar doe dit dan tijdens een uitwedstrijd (mijn mening).

Ik ben het hier deels mee eens, ook ik vind het uitbeleid om te janken.
Alleen hoeft "een actie" wat mij betreft niet alleen bij uitwedstrijden. Actie kan ook bv door grote creatieve spandoeken of met lawaai (supportersgezang oid). Ik zou geen tribunes gaan tegenhouden, schept alleen maar kwaad bloed. Wij hebben iedere supporter vanaf minuut 1 nodig op de tribune....!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Citaat van: Destroyer op september 05, 2013, 13:57:58
Dat is een groot probleem. Veel schreeuwen hier over het kut uitwedstrijd beleid. Maar als er dan een speciale wedstrijd is zetten velen hun principes op zij  ;(

Krijg je hele scheve verhoudingen van waarbij de BVO het laatst lacht.

Je kan veel zeggen maar niet wil DKV missen neem ik aan... Eagels kun je boycotten... Ookal is dat een wedstrijd waar ik heeeeel graag naar toe had gewilt maar niet met die belachelijke voorwaarden en woeker prijzen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 13:59:56



PS ik erger me dood aan de kinderen die eerst stoer in vak 13 stonden nu ineens in vak 14 gaan staan....

Was te verwachten. Dacht dat die niet toegelaten zouden worden  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 14:01:12
Je kan veel zeggen maar niet wil DKV missen neem ik aan... Eagels kun je boycotten... Ookal is dat een wedstrijd waar ik heeeeel graag naar toe had gewilt maar niet met die belachelijke voorwaarden en woeker prijzen
Dat bedoel ik nou. Als het iets speciaals is laat men het links liggen. Een statement van niks  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Citaat van: Destroyer op september 05, 2013, 14:02:49
Was te verwachten. Dacht dat die niet toegelaten zouden worden  :_schater

Zo iets dacht ik ook... ouwe garde mut op trede... :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

Citaat van: Destroyer op september 05, 2013, 14:02:49
Was te verwachten. Dacht dat die niet toegelaten zouden worden  :_schater

Tis mij gelukt om er tussen door te knijpen. :devil

Len Cantello

Iedere actie die ten koste gaat van de sfeer in't stadion en het steunen van de mannen op het veld schiet z'n doel voorbij. Maar, nogmaals, ik vertrouw op de creatieve geesten! En dat is niet cynisch bedoeld!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

fred

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 13:57:09
Juist thuis moet je laten merken dat we het niet eens zijn. Op welke manier dat gebeurt kan mij niks schelen.
Er moet wat gebeuren.

Ja eens...spandoek of vocaal zoals 666 ook zegt is prima, maar lege tribunes kun je niet maken.....

fred

Citaat van: Destroyer op september 05, 2013, 13:57:58
Dat is een groot probleem. Veel schreeuwen hier over het kut uitwedstrijd beleid. Maar als er dan een speciale wedstrijd is zetten velen hun principes op zij  ;(

Krijg je hele scheve verhoudingen van waarbij de BVO het laatst lacht.

Daarom koop ik ook geen uitkaart ! Dan maar op de bonnefooi en zien waar het schip strand. Met een beetje mazzel lach ik dan het laatst  ;)

fred

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 14:04:42
Zo iets dacht ik ook... ouwe garde mut op trede... :clint

Weest die dronken puber nog tegen FCG die sien moeke met had ?
Na een paar waarschuwingen trad moeke op en mocht hij niet meer naast mij staan  :_schater :_schater :_schater :_schater