Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Pm maar. Zullen we kijken wat we kunnen doen. Terecht opmerking van zowel Clint als jager btw

SCCBerlikum

Het Is al een beetje gelukt hehe iig bedankt!

dit is mien club

Benieuw naar de actie die CC gaat voeren tegen het uit beleid.

Overigens hoop ik op eigen lijsten voor CC leden bij buscombi's
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Ik las eerder iets over de eerste tien minuten stil van cambuur - heracles...
Dat vind ik dan een waardeloze actie... spelers kunnen alle support gebruiken.
Heb niet zo snel een ander idee, waar ik best over na wil denken..
Misschien 29sept. Boycotten?? l8l

SaVaGe

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:28:28
Ik las eerder iets over de eerste tien minuten stil van cambuur - heracles...
Dat vind ik dan een waardeloze actie... spelers kunnen alle support gebruiken.
Heb niet zo snel een ander idee, waar ik best over na wil denken..
Misschien 29sept. Boycotten?? l8l

Hekken noord 10 min dicht laten, HEEL noord LEEG, met inmens grote spandoeken om een statement te maken over het uitbeleid?.. lijkt me wel wat :-)

dit is mien club

Inmiddels dus een bericht van de CC over de voornemens van een actie!!!

Ik zeg niet tien minuten .. Maar ik zeg pas naar 12 minuten de tribunes op.

Wij zijn de twaalfde man en dat moeten ze zich goed realiseren.

Spandoek in het vak : Uit beleid is uitvakken leeg
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

#321
Lijkt me helemaal niks .
En heel noord doet ook niet mee... krijg je gezeik van als mensen die t geen fuck interesseren omdat ze niet nasrcuitwedstrijden gaan en ze het vak niet opmogen.. met na 10 min extreem gedrang om vak op te komen..

dit is mien club

Uitbeleid, wanbeleid. ACTIE!
Published on September 5th, 2013 in Nieuws
Cambuur speelt na jarenlange afwezigheid eindelijk weer in de Eredivsie. Toch zijn de uitvakken dramatisch gevuld. Zeker voor een club als Cambuur. De reden? Het dramatische uitbeleid van de BVO! Supportersclub Cambuur Culture is het uitbeleid van Cambuur zat. De komende thuiswedstrijd tegen Heracles zullen wij actie voeren tegen het uitreisbeleid van de BVO.

Wij hebben kennis genomen van de absurd hoge busprijzen voor de uitwedstrijden tegen Go Ahead  Eagles en dkv. De prijs is echter lang niet het enige probleem. De komende dagen zullen wij onze kritiek op de misstanden van het uitbeleid van de BVO toelichten. Ook geven wij in de loop van de komende dagen meer details prijs over onze actie tegen dit wanbeleid.

STAND UP FOR THE CULTURE!

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:34:51
Lijkt me helemaal niks .

Niet? vertel mij maar hoe je zoiets dan duidelijk moet maken!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Ameland

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 11:36:28
Niet? vertel mij maar hoe je zoiets dan duidelijk moet maken!!!
Luidkeels.
In ieder geval wel vanaf de tribune!
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Dokkumer

Dat er actie moet komen is duidelijk. Of dat via een "boycot" van de Noordtribune moet is een ander verhaal. Iets wat ik niet echt toejuich. Daarmee maak je misschien wel een statement, alleen pak je m.i. ook de spelers ermee die onze steun goed kunnen gebruiken.

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 11:36:28
Niet? vertel mij maar hoe je zoiets dan duidelijk moet maken!!!

Spanddoek bij opkomst omhoog houden zou kunnen natrlk.... na 12minuten weer...
Snap dat er iets moet gebeuren... maar om de spelers zo te duperen .. .

SaVaGe

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 11:39:59
Spanddoek bij opkomst omhoog houden zou kunnen natrlk.... na 12minuten weer...
Snap dat er iets moet gebeuren... maar om de spelers zo te duperen .. .

Cambuur Culture is vast al bezig met iets, we wachten het af..

een spandoekje omhoog houden werkt natuurlijk voor geen meter.. plus het feit dat die het stadion vast niet in komt omdat hij niet geimpregneerd is  :_schater :zweep

Ameland

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 11:38:38
Dat er actie moet komen is duidelijk. Of dat via een "boycot" van de Noordtribune moet is een ander verhaal. Iets wat ik niet echt toejuich. Daarmee maak je misschien wel een statement, alleen pak je m.i. ook de spelers ermee die onze steun goed kunnen gebruiken.
volledig eens
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op september 05, 2013, 11:25:18


Overigens hoop ik op eigen lijsten voor CC leden bij buscombi's
Gaat wel gebeuren. DKV uit nog niet. Maar de prijzen moeten wel acceptabel zijn.