Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Misschien is het handiger dat als iemand een vraag heeft of wil lopen te zeiken over de kvc om dat te doen in het kvc-topic. Ik neem aan dat de kvc mensen niet in elk topic zitten om dat te lezen. Als je daar je vraag/verzoek neerlegt komt dat wel bij de kvc terecht.

De Jager

Citaat van: clint op augustus 24, 2013, 16:36:45
Misschien is het handiger dat als iemand een vraag heeft of wil lopen te zeiken over de kvc om dat te doen in het kvc-topic. Ik neem aan dat de kvc mensen niet in elk topic zitten om dat te lezen. Als je daar je vraag/verzoek neerlegt komt dat wel bij de kvc terecht.

Kest niet regelen dat er een klachten formulier ingevuld kan worden op jum site? Wel zo makkelijk!  :insane

poelie-lwd

Begint zo langzamerhand een beetje irritant te worden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Als je niet communiceert met je achterban/donateurs dan roep je dit over jezelf af. Mocht er niets te communiceren zijn dan heb je echt een probleem..... Welke is het?

Clint


Clint

Citaat van: SCC-J op augustus 24, 2013, 18:40:21
Als je niet communiceert met je achterban/donateurs dan roep je dit over jezelf af. Mocht er niets te communiceren zijn dan heb je echt een probleem..... Welke is het?

Daarom zeg ik ook. Stel vragen ff in het kvc topic. Zorg ik er voor dat ze het komen te weten.

Vanuit Helmond

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 24, 2013, 16:03:22
Beste Ben,

We hebben recent geen mail van je ontvangen, naar welk mailadres heb je dit gestuurd?

Met vriendelijke groet,

Kern van Cambuur
Naar de voorzitter, maar jullie zijn alweer te laat.

SCC-J

Busjesverbod PSV-uit, reden onbekend..
Published on August 30th, 2013    in Nieuws
tweetKomende zaterdag staat de uitwedstrijd tegen PSV op het programma. PSV bestaat komende zaterdag precies 100 jaar. Vanwege de festiviteiten rond deze wedstrijd heeft PSV een verzoek ingediend bij de KNVB voor een tegenstander met een laag veiligheidsrisico. De KNVB heeft gehoor gegeven aan dit verzoek door Cambuur als tegenstander aan te wijzen.

Afgelopen maandag startte de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen PSV. Meerdere groepen supporters waren van plan deze wedstrijd te bezoeken met een (mini)bus. Een dag ná de start van de kaartverkoop werd echter bekend gemaakt dat de busjes niet mochten rijden. De lokale driehoek Eindhoven had een busjesverbod afgekondigd.

Een vreemde gang van zaken.Supporters van Go Ahead Eagles mochten namelijk een aantal weken geleden wél gewoon met busjes de reis naar Eindhoven maken . Navraag van Cambuur Culture bij een lid van sfeerteam Legio Noviomagum van NEC leerde ons dat ook zij gewoon met busjes naar PSV mochten gaan. Waarom wij dan niet? De wedstrijd van komende zaterdag is immers geen risicoduel. Toch worden aan de Cambuursupporter weer diverse beperkingen opgelegd.

De KvC heeft woensdag overleg gevoerd met de BVO over het busjesverbod. Gisteren kwam de bevestiging vanuit Eindhoven dat het busjesverbod onverkort van kracht blijft. De reden van dit busjesverbod is noch door de BVO, noch door de KvC naar voren gebracht.

Supportersclub Cambuur Culture begrijpt het hoe en waarom van dit busjesverbod niet. Cambuur Culture is van mening dat wanneer een vrijheidsbeperkende maatregel wordt opgelegd (want dat is dit verbod) hiervoor een goede reden moet zijn. Wij hebben vandaag een brief naar de gemeente Eindhoven gestuurd met het verzoek tekst en uitleg te geven over het opleggen van dit busjesverbod.

Wordt vervolgd.

Clint

Hebben jullie niet iemand die brieven eerst nakijkt voordat ze naar officiele instanties gaan?

De brief is geschreven in de ik-vorm en wordt ondertekend door de club. Dan had je het met 'wij' moeten doen. Verder had je beter de brief kunnen richten aan de burgemeester ipv aan de gemeente its self.

Ik kan ook wel eens zeuren, zoals je ziet.

Vanuit Helmond

Citaat van: clint op augustus 30, 2013, 16:17:31
Hebben jullie niet iemand die brieven eerst nakijkt voordat ze naar officiele instanties gaan?

De brief is geschreven in de ik-vorm en wordt ondertekend door de club. Dan had je het met 'wij' moeten doen. Verder had je beter de brief kunnen richten aan de burgemeester ipv aan de gemeente its self.

Ik kan ook wel eens zeuren, zoals je ziet.
Skerp ouwe :clint

De Jager

Citaat van: clint op augustus 30, 2013, 16:17:31
Hebben jullie niet iemand die brieven eerst nakijkt voordat ze naar officiele instanties gaan?

De brief is geschreven in de ik-vorm en wordt ondertekend door de club. Dan had je het met 'wij' moeten doen. Verder had je beter de brief kunnen richten aan de burgemeester ipv aan de gemeente its self.

Ik kan ook wel eens zeuren, zoals je ziet.

Maar dat is zeiken om het zeiken.
De kritiek die culture uit slaat nog ergens op!

richard

Citaat van: De Jager op augustus 30, 2013, 16:45:54
Maar dat is zeiken om het zeiken.
De kritiek die culture uit slaat nog ergens op!

Maar dan moet je wel goed overkomen vwb goede brief!!

Kunstgras

Brief is ondertekend door een persoon, maar deze naam is weggehaald bij het online zetten van de brief. Ik-vorm kan dus gebruikt worden, alleen komt het nu niet goed over. We zullen er in het vervolg op letten.

Vanuit Helmond

Misschien wordt het tijd alles eens te gaan bundelen in een zwartboek en die dan tzt te overhandigen aan Ype Smit.

SCCBerlikum

Ik ben al de hele dag bezig geweest met een spandoek maar kreeg het niet voor elkaar :P
Kan iemand nog ff een spandoek fixen voor morgen?
Ik PM je de tekst wel

Alvast bedankt, FORZA SCC