Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: Mp op augustus 23, 2013, 11:24:59
Ik heb het idee dat de KVC meer een spreekbuis van de BVO naar de supporters is dan dat ze daadwerkelijk zelf een standpunt heeft.

Dat idee krijg ik ook steeds meer.

dit is mien club

Als iedereen het schriftelijk of via de mail kenbaar maakt niet langer lid te willen zijn van de KVC.
Dan zal er bij hun ook weleens een lichtje gaan branden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Vanuit Helmond

Citaat van: dit is mien club op augustus 23, 2013, 11:54:09
Als iedereen het schriftelijk of via de mail kenbaar maakt niet langer lid te willen zijn van de KVC.
Dan zal er bij hun ook weleens een lichtje gaan branden.
Reeds gedaan.

richard

Alle respect voor de KVC maar ik denk dat ze te soft zijn vwb supporterszaken blijf wel lid maar ben ook lid van CC geworden en denk dat de KVC aardig wat leden gaat verliezen omdat CC de taal spreekt van de supporters en men dat belangrijker vind dan een bingo of kaartavond  in het hertje!!

Destroyer

Ben ook lid van Cc geworden juist omdat hun wel sterke standpunten in acht nemen voor de supporters. Neem nu de reactie gisteren. Snel en gericht nadat een supporter hier een woordje deed. Mooi vind ik dat!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mp

Inderdaad, daarom ben ik ook lid geworden. De research naar de scriptie van Sarah Tromp vond ik ook erg goed, geeft toch aan dat ze er serieus mee bezig zijn.

Hoeveel leden heeft CC inmiddels?

Kunstgras


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: dit is mien club op augustus 23, 2013, 11:54:09
Als iedereen het schriftelijk of via de mail kenbaar maakt niet langer lid te willen zijn van de KVC.
Dan zal er bij hun ook weleens een lichtje gaan branden.

Dat lampie zal nooit branden, als je je lidmaatschap hebt opgezegd dan houd de KVC je wel lid zonder te betalen. Tenminste, bij mij wel  :_schater
Je krijgt geeneens een bevestiging dat je hebt opgezegd. En een paar weken geleden kreeg ik nog een "donateurskaart" in de bus. Nou ja, lekkere administratie daar  :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Andre-Lwd

Citaat van: Kunstgras op augustus 23, 2013, 22:15:15
We gaan richting de 200.

Dat kunnen dus ook 101 zijn, ga je ook richting 200  :insane

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kunstgras


KernvanCambuur

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 23, 2013, 10:13:14
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een antwoord op mijn mail naar de KvC krijg. Heb er weinig vertrouwen in. Destemeer een reden om lid te worden van CC die wel iets doen.

Beste Ben,

We hebben recent geen mail van je ontvangen, naar welk mailadres heb je dit gestuurd?

Met vriendelijke groet,

Kern van Cambuur


KernvanCambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 24, 2013, 00:03:47
Dat lampie zal nooit branden, als je je lidmaatschap hebt opgezegd dan houd de KVC je wel lid zonder te betalen. Tenminste, bij mij wel  :_schater
Je krijgt geeneens een bevestiging dat je hebt opgezegd. En een paar weken geleden kreeg ik nog een "donateurskaart" in de bus. Nou ja, lekkere administratie daar  :X

Nu de vakantieperiode weer voorbij is zijn wij druk doende de administratie bij te werken.

Met vriendelijke groet,

SCS Kern van Cambuur

KernvanCambuur

Veel informatie is te vinden op website www.kernvancambuur.nl.
Voor serieuze vragen en opmerkingen aan de Kern van Cambuur zijn wij het beste rechtstreeks te bereiken via mailadres info@kernvancambuur.nl.

Met geel-blauwe groet,

|:)
Kern van Cambuur