Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dan vind ik het alsnog lachwekkend dat de BVO zich daar druk om gaat maken. Het Hertsje is een prachtig stuk leesvoer met de nodige scherpe kantjes en ;) vooral in de columns. Ik denk dat nagenoeg ieder KvC lid zich daar wel in kan vinden.

Wat is het volgende punt? Het forum is te negatief van toon? Oh nee, zoiets hebben we al eens gehad...

Ronnie tng

Dat is duidelijk en een goede zaak Montana. Maar ik kan me niet voorstellen dat de reactie zoals jij die nu geeft ook aan de BVO is gegeven. Er zit namelijk een wereld van verschil tussen jou reactie nu en de reactie van de BVO betreuren en de volgende keer overleg. Het lijkt mij niet dat dat kan komen door iets wat "ongelukkig" notuleren.

Maar goed we zijn het er nu dus allemaal over eens. |:)



SCC-J

Hoe komt het dan zo in de notule? Aanwezige van de kvc kijken dit na toch? Wat is er op dit punt dan gezegd tegen de bvo in het gesprek zelf?

John Hiatt

Volgens mij moeten we gewoon stoppen over dit onderwerp. Morgenavond is er een hele belangrijke wedstrijd!

Len Cantello

•   Supportersmagazine KvC
Vanuit de BVO is er redelijk veel commentaar geweest op de column Poel des verderfs ..............Het bestuur van de KvC betreurt de gang van zaken.......


:X :X :X :X
Ipv achter de columnist te gaan staan, betreurt men de zaak....... Het moet gvd niet gekker worden. Triest.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mscc

Wat was er nou zó schokkend in die columm dan? Heb het hertje al een tijdje niet meer gehad ivm verhuizing.

Clint

Mail effe naar de secretaris welke laatste je hebt gekregen. Stuurt die de rest wel op (mits je betaald hebt uiteraard).
En geef dan ook effe je nieuwe adres op.

Len Cantello

Heb 'm deze keer ook niet ontvangen...  :?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Culture


Montana

Ik had niet zoveel zin om te reageren om op jullie eenzijdige aanvallen vanuit jullie, gecommuniceerd vanachter een toetsenbord richting KvC, en mij (Maarten) in het bijzonder, te reageren. (Als jullie naar mij persoonlijk schrijven, onderteken de 'open brief' dan ook persoonlijk).
Misschien moeten jullie je eens af gaan vragen hoe het toch kan dat (sommige) mensen niet (meer) de nodige moeite nemen om op jullie negatieve en eenduidige manier van communiceren te reageren. Dat jullie ervoor kiezen om totaal niet op een constructieve wijze te werk gaan is jullie goed recht, helemaal prima, maar kom niet met deze verwijtende onzin.
Jullie weten mij te vinden dus vraag/reageer/verwijt ons maar wat jullie willen, face to face. Jullie weten me te vinden.

Maarten (Montana)
Mede-Voorzitter KvC.


Ronnie tng

Er is op 1 februari een mail gestuurd met de een aantal vragen. Hier is niet op gereageerd wat resulteerde in nog een mail (7 februari) om alsnog te antwoorden. Inmiddels 18(!) februari is er nog steeds geen antwoord. Dan is het toch niet meer dan logisch dat we dat laten weten?

Je hebt het over eenzijdige kritiek. Ik ben van mening dat wanneer er kritiek geuit word, dit altijd goed onderbouwd is. Vind je van niet, kom alsjeblieft met voorbeelden waaruit blijkt dat het ongenuanceerde eenzijdige kritiek is. Wanneer je dit als aanspreekpunt voor de KvC niet aan kan en je je persoonlijk voelt aangevallen dan is dat erg jammer.

Verder weet Cambuur Culture de Kern van Cambuur te vinden, zoals hierboven is uitgelegd. Via de mail, via facebook en via een voorgesteld gesprek met een bemiddelaar. 0,0 antwoord. Dit bericht had de Kern van Cambuur kunnen voorkomen. Je weet hoe Cambuur Culture op een strakke, scherpe en harde manier kan reageren als dat nodig is en in dit geval was het wat mij betreft MEER dan nodig!

Clint

Is er vanuit jullie wel contact gezocht met die intermediair dan?

Montana

Dat is fijn Ronnie, welke mails bedoel je?
(ik heb geen mails gehad dus die mag je alsnog naar mij sturen (montanalwd@gmail.com, weet ik zeker dat ik ze snel en direct heb).

Je hoort mij niet zeggen dat ik me persoonlijk aangevallen voel, vind het alleen een beetje kinderachtig door een 'open brief' aan mij te richten en te ondertekenen als "Cambuur Culture", maar enfin.
Dat ik/we ff niet hebben gereageerd via FB heeft nou juist met jullie toonzetting te maken, ik mag hopen dat jullie dat ooit zelf in gaan zien.

Verder vind ik het gewoon flauw dat er maar doorgegaan wordt op het incidentje van onze notulen, ik heb het uitgelegd hoe het zit, de columnist heeft het uitgelegd en zo is het. Altijd iets negtiefs willen vinden en daarop doorgaan.

Misschien werkt communicatie tussen ons idd het beste face 2 face want indien we zo spreken is het haast nog gezellig ook, in tegenstelling tot de communicatie via mediale kanalen.

Ik spreek je vanavond wel ff.


Ronnie tng

#58
Citaat van: Montana op februari 18, 2013, 14:00:21
Dat is fijn Ronnie, welke mails bedoel je?
(ik heb geen mails gehad dus die mag je alsnog naar mij sturen (montanalwd@gmail.com, weet ik zeker dat ik ze snel en direct heb).
De mails zijn te lezen op www.cambuurculture.nl en zijn verzonden naar de algemene email adres van de KvC en naar email van voorzitter KvC.

Citaat van: Montana op februari 18, 2013, 14:00:21
Je hoort mij niet zeggen dat ik me persoonlijk aangevallen voel, vind het alleen een beetje kinderachtig door een 'open brief' aan mij te richten en te ondertekenen als "Cambuur Culture", maar enfin.
Dat ik/we ff niet hebben gereageerd via FB heeft nou juist met jullie toonzetting te maken, ik mag hopen dat jullie dat ooit zelf in gaan zien.
Ik vind het vreemd dat je je afvraagt om welke mails het gaat, terwijl je dus blijkbaar wel kan vertellen dat het aan jou gericht is en het is ondertekend als Cambuur Culture. Wat betreft het onderteken van de brief heb je een punt, volgende keer staat er keurig mijn naam onder.

Citaat van: Montana op februari 18, 2013, 14:00:21
Verder vind ik het gewoon flauw dat er maar doorgegaan wordt op het incidentje van onze notulen, ik heb het uitgelegd hoe het zit, de columnist heeft het uitgelegd en zo is het. Altijd iets negtiefs willen vinden en daarop doorgaan.
Wij zijn puur supporters gericht, en nemen dit soort dingen gewoon hoog op. Ik heb nog op geen enkele manier een rectificatie gezien. Sterker nog, de columnist wist pas geleden nog niet eens dat het gepubliceerd is. En dan kan je zeggen dat het ongelukkig genotuleerd is, maar er is nog geen duidelijk statement hierover ingenomen. Ik kan je trouwens genoeg positieve dingen benoemen. Maar dat zetten we binnenkort nog wel eens op een rijtje. Wij zijn alleen negatief als dat in onze optiek terecht is.

Citaat van: Montana op februari 18, 2013, 14:00:21
Misschien werkt communicatie tussen ons idd het beste face 2 face want indien we zo spreken is het haast nog gezellig ook, in tegenstelling tot de communicatie via mediale kanalen.
Natuurlijk als we dingen bespreken face to face kan je duidelijker praten. Wij kregen echter te horen dat de KvC daar niet zoveel trek in heeft. Dat sluit natuurlijk aan op het negeren van berichten met vragen.

Ronnie tng

Citaat van: clint op februari 18, 2013, 13:53:45
Is er vanuit jullie wel contact gezocht met die intermediair dan?

:y