Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Bestaat de kvc nog wel? Dit soort dingen moet de kvc toch ook op kunnen pakken?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ameland

Citaat van: Cambuur Culture op augustus 22, 2013, 20:46:23
BVO niet langer bereid regeling te treffen voor uitwedstrijdbezoek door supporters die ver weg wonen?

In het verleden viel altijd wel wat te regelen voor de supporter die verder weg woonde, maar toch graag een uitwedstrijd van Cambuur wilde bezoeken. Van een aantal supporters vernamen wij echter dat de BVO niet langer bereid zou zijn een regeling te treffen voor deze supporters. Ook de supporter die aan de andere kant van het land woont zou eerst naar Leeuwarden af moeten reizen om in het uitvak plaats te kunnen nemen. Indien dit inderdaad het geval is levert dit voor de supporter die verder weg woont onmogelijke situaties op.

Supportersclub Cambuur Culture heeft in onderstaande e-mail veiligheidsmanager Sarah Tromp om opheldering gevraagd.

http://cambuurculture.nl/wordpress/bvo-niet-langer-bereid-regeling-te-treffen-voor-uitwedstrijdbezoek-door-supporters-die-ver-weg-wonen/
Mooie open communicatie! :thumbsup
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Vanuit Helmond

Citaat van: Cambuur Culture op augustus 22, 2013, 20:46:23
BVO niet langer bereid regeling te treffen voor uitwedstrijdbezoek door supporters die ver weg wonen?

In het verleden viel altijd wel wat te regelen voor de supporter die verder weg woonde, maar toch graag een uitwedstrijd van Cambuur wilde bezoeken. Van een aantal supporters vernamen wij echter dat de BVO niet langer bereid zou zijn een regeling te treffen voor deze supporters. Ook de supporter die aan de andere kant van het land woont zou eerst naar Leeuwarden af moeten reizen om in het uitvak plaats te kunnen nemen. Indien dit inderdaad het geval is levert dit voor de supporter die verder weg woont onmogelijke situaties op.

Supportersclub Cambuur Culture heeft in onderstaande e-mail veiligheidsmanager Sarah Tromp om opheldering gevraagd.

http://cambuurculture.nl/wordpress/bvo-niet-langer-bereid-regeling-te-treffen-voor-uitwedstrijdbezoek-door-supporters-die-ver-weg-wonen/
Keurige mail bedankt voor jullie inzet.

denistel

belachelijk gedoe toch als je op 10 km van eindhoven woont of arnhem of waar dan ook.

regel dan wat als bvo...vandaag hoorde ik dat er teleurstelling wat dat er maar 3 bussen mee
gaan ik heb direkt gezegd dat het van 2 kanten moet komen .

de bvo moet er alles aan doen om zo veel mogelijk supporters mee te krijgen naar uitwedstrijden
en daar heb ik me twijfels over als je bijv op donderdag al de kaartverkoop stopt en door dit soort dingen
omsupporters op een dag 800 km te laten rijden.

Don

Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 23:35:05
belachelijk gedoe toch als je op 10 km van eindhoven woont of arnhem of waar dan ook.

regel dan wat als bvo...vandaag hoorde ik dat er teleurstelling wat dat er maar 3 bussen mee
gaan ik heb direkt gezegd dat het van 2 kanten moet komen .

de bvo moet er alles aan doen om zo veel mogelijk supporters mee te krijgen naar uitwedstrijden
en daar heb ik me twijfels over als je bijv op donderdag al de kaartverkoop stopt en door dit soort dingen
omsupporters op een dag 800 km te laten rijden.
Dat de kaartverkoop donderdags al stopt vind ik ook vreemd. Het kan natuurlijk zo zijn dat ze in zwolle graag op tijd willen weten hoeveel supporters er komen. Alleen betwijfel ik of het uitmaakt of er nu 3 of 4 bussen komen. Donderdags geef je door we hebben nu 3 bussen vol en we verwachten nog 1 a 2 bussen erbij. Dan kan de lokale driehoek daar eventueel nog op inspelen.

Donderdags stoppen met de kaartverkoop zal wel weer de weg zijn met de minste weerstand.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Clint

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2013, 21:01:25
Bestaat de kvc nog wel? Dit soort dingen moet de kvc toch ook op kunnen pakken?

Tuurlijk moeten ze dat kunnen en bij verzoeken zullen ze dat ook echt wel in gang willen zetten.

Probleem is dat vanuit het bestuur van de KVC niemand hier op het forum zit. Nu moet dat geen probleem zijn met al die 'kleine-meisjes-media' die er tegenwoordig is, zoals Facespuit en Twatter. :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 22:54:24
Keurige mail bedankt voor jullie inzet.

Bedankt voor de ondersteuning, er kwam maar geen reactie van de andere kant op mijn mails.
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: clint op augustus 23, 2013, 07:59:15
Tuurlijk moeten ze dat kunnen en bij verzoeken zullen ze dat ook echt wel in gang willen zetten.

Probleem is dat vanuit het bestuur van de KVC niemand hier op het forum zit. Nu moet dat geen probleem zijn met al die 'kleine-meisjes-media' die er tegenwoordig is, zoals Facespuit en Twatter. :devil
Leven die lui nog in de jaren zeventig of zo. Hier zie je toch juist wat er speelt?  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: clint op augustus 23, 2013, 07:59:15
Tuurlijk moeten ze dat kunnen en bij verzoeken zullen ze dat ook echt wel in gang willen zetten.

Probleem is dat vanuit het bestuur van de KVC niemand hier op het forum zit. Nu moet dat geen probleem zijn met al die 'kleine-meisjes-media' die er tegenwoordig is, zoals Facespuit en Twatter. :devil
Montana ook niet meer? Of durft hij zich niet meer te vertonen ;)


Wat doet SCS Kern van Cambuur?

Naast de verwezenlijking van de algemene doelen, zoals het behartigen van de belangen van supporters, het bewaken van de clubcultuur en het behoud van betaald voetbal in Leeuwarden in algemene zin en informeren, doet de Kern van Cambuur nog heel wat meer. Een overzicht.

De Kern van Cambuur

    strijdt voor een transparant en rechtvaardig supportersbeleid
    beheert het eigen supportershome 't Hertsje
    beheert alle kiosken in het stadion, waaronder de bierkiosken
    geeft het supportersmagazine 't Hertsje uit (4 x per seizoen)
    verkoopt programmaboekjes
    is een belangrijke gesprekspartner voor de SC Cambuur BVO, de Raad van Commissarissen, de gemeente, de politie en  de KNVB
    ondersteunt de BVO tijdens Open Dagen en de 1e training
    draait mee in de Commissie Stadionverboden (CSC) en denkt mee over veiligheidszaken
    zamelt oud papier in

Vanuit Helmond

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een antwoord op mijn mail naar de KvC krijg. Heb er weinig vertrouwen in. Destemeer een reden om lid te worden van CC die wel iets doen.

Andre-Lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2013, 21:01:25
Bestaat de kvc nog wel? Dit soort dingen moet de kvc toch ook op kunnen pakken?

Gaat tijd worden om mijn lidmaatschap om te zetten naar CC heb ik het idee.

dit is mien club

KVC doet in mijn ogen al jaren te weinig, makke lammetjes die ja knikken tegen de beleidsbepalers...
Ik heb veel meer vertrouwen in CC.

Uit beleid = WAN beleid
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:14:14
Dat lijkt me wel ja! Als Cambuur Culture bij buscombi's een eigen bus(lijst) kan krijgen lijkt het me dat dit ook mogelijk is voor andere supporters. Als DIMC te horen heeft gekregen dat een Franeker/Berlikum bus niet is toegestaan horen we dit graag van hem. Dan gaan we daar achteraan.

In het verleden hebben wij een bus laten rijden over Franeker en Berlikum, (Bolsward was ook aanwezig).
in deze bus zaten ook een aantal stewerds van de club maar deze mochten we toen nog zelf benaderen.
We hadden zelf een lijst van de club gekregen deze moesten we een dag voor de wedstrijd inleveren inclusief het geld.
Voordeel was dat de bus uit Franeker kwam en iedereen weer netjes in zijn woonplaats uit liet stappen.

Deze constructies is niet meer mogelijk.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Mp

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 23, 2013, 10:15:14
Gaat tijd worden om mijn lidmaatschap om te zetten naar CC heb ik het idee.

Heeft CC ook de service dat je oude lidmaatschap (bij KVC) wordt stopgezet?  ;)

Ik heb het idee dat de KVC meer een spreekbuis van de BVO naar de supporters is dan dat ze daadwerkelijk zelf een standpunt heeft.

Destroyer

Citaat van: Mp op augustus 23, 2013, 11:24:59
Heeft CC ook de service dat je oude lidmaatschap (bij KVC) wordt stopgezet?  ;)

Ik heb het idee dat de KVC meer een spreekbuis van de BVO naar de supporters is dan dat ze daadwerkelijk zelf een standpunt heeft.

Kan maar 1 keer per jaar voor het nieuwe seizoen begint volgens mij.
** Poolwinner 18/19 - 21/22