Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Aan CC. kunnen jullie misschien niet nog 1 lekker zelfgemaakt doek maken net  zoals wij zijn cambuur.
op de plek van het Ultras Leoverdia doek want straalt niks uit en is totaal niet meer een mooi doek.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Galdiano

Citaat van: thankyou op augustus 22, 2013, 19:00:20
Aan CC. kunnen jullie misschien niet nog 1 lekker zelfgemaakt doek maken net  zoals wij zijn cambuur.
op de plek van het Ultras Leoverdia doek want straalt niks uit en is totaal niet meer een mooi doek.

Hebben de ultra's ooit wel mooie doeken gehad dan?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

thankyou

haha dat zijn U woorden maar dat leeft totaal niet meer en vanuit CC kan daar een veel mooier doek hangen denk ik
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Destroyer

Citaat van: thankyou op augustus 22, 2013, 19:00:20
Aan CC. kunnen jullie misschien niet nog 1 lekker zelfgemaakt doek maken net  zoals wij zijn cambuur.
op de plek van het Ultras Leoverdia doek want straalt niks uit en is totaal niet meer een mooi doek.

Je kunt beter aan de UL dit bericht sturen. Misschien kunnen ze zelf eens creatief zijn ipv alleen die plastic meuk op te hangen. aar jah, niemand van hun reageert hier  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Maak er maar een statement tegen de uitkaart van.
Area 58

Ameland

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:12:03
Bij buscombi's regelt de BVO de bussen. Dit is ook wel te begrijpen.

We hebben echter een mail naar Sarah Tromp gestuurd waarin we verzoeken toch een eigen bus te mogen regelen bij autocombi's.  Zoals SCC-J aangeeft kunnen wij wel bussen uit de provincie regelen. Bij meerdere bedrijven is dit voor ons zelfs geen enkel probleem. We hebben nog geen antwoord op onze mail ontvangen.

Wat zijn de mogelijkheden voor een treincombi? of zijn die er niet?
Lijkt me een serieuze kans om veel supporters mee te krijgen, en elk dorp heeft wel een treinstation.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Galdiano

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 20:01:54
Wat zijn de mogelijkheden voor een treincombi? of zijn die er niet?
Lijkt me een serieuze kans om veel supporters mee te krijgen, en elk dorp heeft wel een treinstation.

Ajax heeft een eigen station bij het uitvak!

Maarja met dat wief aan het roer, zal dat wel niet geregeld worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Don

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2013, 20:07:41
Ajax heeft een eigen station bij het uitvak!

Maarja met dat wief aan het roer, zal dat wel niet geregeld worden.
Zijn er in Nederland überhaupt nog clubs die treincombi's hebben? Volgens mij is een treincombi tegenwoordig ook veelste duur. Een treinstel huren is niet te betalen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Ameland

Citaat van: Don op augustus 22, 2013, 20:28:12
Zijn er in Nederland überhaupt nog clubs die treincombi's hebben? Volgens mij is een treincombi tegenwoordig ook veelste duur. Een treinstel huren is niet te betalen.
Kan het nou zoveel duurder zijn dan een buscombi van een dikke 30 euro?
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Dokkumer

Citaat van: thankyou op augustus 22, 2013, 19:00:20
Aan CC. kunnen jullie misschien niet nog 1 lekker zelfgemaakt doek maken net  zoals wij zijn cambuur.
op de plek van het Ultras Leoverdia doek want straalt niks uit en is totaal niet meer een mooi doek.
Zijn die doeken niet van de HK zelf afkomstig? Meende dat ze indertijd door de verkoop van MI-Side spul die doeken bekostigd hebben.

Daddy T.

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 20:35:46
Kan het nou zoveel duurder zijn dan een buscombi van een dikke 30 euro?

Ajax-utrecht vorig jaar:

De prijs voor de treincombi naar Arena is vastgesteld op € 39,05 en is als volgt opgebouwd:
Trein: € 18,55
Ticket € 15,40
TicketBox toeslag: € 3,39
Stewarding: € 1,70
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Don

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 20:35:46
Kan het nou zoveel duurder zijn dan een buscombi van een dikke 30 euro?
met de trein van leeuwarden naar station amsterdam bijlmer arena kost een enkeltje al 23,50...
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Cambuur Culture

BVO niet langer bereid regeling te treffen voor uitwedstrijdbezoek door supporters die ver weg wonen?

In het verleden viel altijd wel wat te regelen voor de supporter die verder weg woonde, maar toch graag een uitwedstrijd van Cambuur wilde bezoeken. Van een aantal supporters vernamen wij echter dat de BVO niet langer bereid zou zijn een regeling te treffen voor deze supporters. Ook de supporter die aan de andere kant van het land woont zou eerst naar Leeuwarden af moeten reizen om in het uitvak plaats te kunnen nemen. Indien dit inderdaad het geval is levert dit voor de supporter die verder weg woont onmogelijke situaties op.

Supportersclub Cambuur Culture heeft in onderstaande e-mail veiligheidsmanager Sarah Tromp om opheldering gevraagd.

Citaat van: mail aan Sarah Tromp
Beste Sarah,

Niet alle supporters van Cambuur wonen in Leeuwarden en omgeving. Vele supporters wonen in andere delen van ons land. Voor deze supporters is het vaak niet te doen om bij een verplichte combiregeling eerst naar Leeuwarden af te reizen, om vervolgens de reis naar de te bezoeken club te maken. In het verleden was met uw voorganger de heer Vellinga vaak wel iets te regelen. Hiermee werd bereikt dat ook de supporter die ver weg woont toch gewoon in het uitvak plaats kon nemen.

Er bereiken ons echter berichten dat de BVO niet langer bereid is voor een oplossing te zorgen voor de supporter die ver weg woont. Ten eerste willen we u vragen of deze berichten juist zijn?

Indien deze berichten kloppen, roepen wij u op uw beslissing te herzien. Supportersclub Cambuur Culture is van mening dat alle supporters de gelegenheid geboden moet worden de uitwedstrijden van onze club te bezoeken.

Wanneer supporters die ver weg wonen eerst naar Leeuwarden moeten komen om een uitwedstrijd te bezoeken levert dit onmogelijke situaties op. Dit kost simpelweg te veel tijd, te veel kilometers en te veel geld. Het enige wat hiermee bereikt wordt is dat deze supporters op zoek gaan naar andere manieren om de wedstrijd te bezoeken. Dit kan niet de bedoeling zijn.

In het verleden was voor supporters die verder weg wonen altijd een oplossing te bedenken. Waarom zou dit nu niet meer mogelijk zijn?

Met vriendelijke groet,

Bestuur Supportersclub Cambuur Culture

http://cambuurculture.nl/wordpress/bvo-niet-langer-bereid-regeling-te-treffen-voor-uitwedstrijdbezoek-door-supporters-die-ver-weg-wonen/

Don

Citaat van: Daddy T. op augustus 22, 2013, 20:44:29
Ajax-utrecht vorig jaar:

De prijs voor de treincombi naar Arena is vastgesteld op € 39,05 en is als volgt opgebouwd:
Trein: € 18,55
Ticket € 15,40
TicketBox toeslag: € 3,39
Stewarding: € 1,70
Dat trein ritje is ook een stuk korter. Maar het gebeurd nog wel dus die treincombi's.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl