Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2013, 11:54:18
Bij een buscombi is dit mogelijk. autocombi helaas niet ,vooral omdat CC wel bussen uit de regio weet te huren

Volgens mij was dat nu ook niet mogelijk met de buscombi.
Maar dit moet gewoon te regelen zijn door de CC
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Tromp: Het stuk uit jullie gespreksverslag over (eigen) busvervoer naar wedstrijden komt niet overeen met wat er is besproken met CC. Ik heb aangegeven dat ik er geen probleem mee heb als jullie bij elkaar in een bus willen zitten, bij inschrijving buscombi kunnen jullie dit aangeven. Ik heb echter niet gezegd dat jullie buiten de combi om op eigen initiatief een bus kunnen huren. Hier geef ik geen toestemming voor. De vervoersregeling voor Go Ahead Eagles is overigens nog niet bekend. Dit publiceren we t.z.t. op onze site.

Www.cambuurculture.nl

Met buscombi is een cc bus wel mogelijk .

Ameland

Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2013, 17:16:07
Tromp: Het stuk uit jullie gespreksverslag over (eigen) busvervoer naar wedstrijden komt niet overeen met wat er is besproken met CC. Ik heb aangegeven dat ik er geen probleem mee heb als jullie bij elkaar in een bus willen zitten, bij inschrijving buscombi kunnen jullie dit aangeven. Ik heb echter niet gezegd dat jullie buiten de combi om op eigen initiatief een bus kunnen huren. Hier geef ik geen toestemming voor. De vervoersregeling voor Go Ahead Eagles is overigens nog niet bekend. Dit publiceren we t.z.t. op onze site.

Www.cambuurculture.nl

Met buscombi is een cc bus wel mogelijk .
Dan is het dus geen CC bus maar een buscombi bus met CC mensen er in?! kortom nog altijd onder de vlag van de uitkaart en de club..
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

pvanbuijtene

Voor iedereen gelijke regels toch?

Kunstgras

Citaat van: Ameland op augustus 22, 2013, 17:43:49
Dan is het dus geen CC bus maar een buscombi bus met CC mensen er in?! kortom nog altijd onder de vlag van de uitkaart en de club..

Bij buscombi's regelt de BVO de bussen. Dit is ook wel te begrijpen.

We hebben echter een mail naar Sarah Tromp gestuurd waarin we verzoeken toch een eigen bus te mogen regelen bij autocombi's.  Zoals SCC-J aangeeft kunnen wij wel bussen uit de provincie regelen. Bij meerdere bedrijven is dit voor ons zelfs geen enkel probleem. We hebben nog geen antwoord op onze mail ontvangen.

Kunstgras

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 22, 2013, 17:45:19
Voor iedereen gelijke regels toch?

Dat lijkt me wel ja! Als Cambuur Culture bij buscombi's een eigen bus(lijst) kan krijgen lijkt het me dat dit ook mogelijk is voor andere supporters. Als DIMC te horen heeft gekregen dat een Franeker/Berlikum bus niet is toegestaan horen we dit graag van hem. Dan gaan we daar achteraan.

Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:14:14
Dat lijkt me wel ja! Als Cambuur Culture bij buscombi's een eigen bus(lijst) kan krijgen lijkt het me dat dit ook mogelijk is voor andere supporters. Als DIMC te horen heeft gekregen dat een Franeker/Berlikum bus niet is toegestaan horen we dit graag van hem. Dan gaan we daar achteraan.
En zo is het. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat ze voor ons niks meer wil regelen bij buscombi's.

Kunstgras

Kan je dat iets meer toelichten?

Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:17:16
Kan je dat iets meer toelichten?
Bij Roda waren er volgens haar teveel mensen die buiten de combi wilden, en dus moest ze lang op de parkeerplaats staan om af te rekenen. Dit kwam door mensen die in Limburg of omgeving op vakantie waren. Gevolg is dat Sara heeft besloten dat er niks meer geregeld kan worden als mense die ver weg wonen buiten de combi om willen reizen. Hilversum moet zaterdag via Leeuwarden in de combi, Als hij  naar PEC wil. Ongeveer een half uur met Sara aan de telefoon gezeten maar schiet niks op.

Dokkumer

Och gut, was ze bang dat haar make up en haar dan niet meer goed zat? Begin nu te merken dat mevrouw een chronische beperking qua clubgevoel heeft.

Kunstgras

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:25:25
Bij Roda waren er volgens haar teveel mensen die buiten de combi wilden, en dus moest ze lang op de parkeerplaats staan om af te rekenen. Dit kwam door mensen die in Limburg of omgeving op vakantie waren. Gevolg is dat Sara heeft besloten dat er niks meer geregeld kan worden als mense die ver weg wonen buiten de combi om willen reizen. Hilversum moet zaterdag via Leeuwarden in de combi, Als hij  naar PEC wil. Ongeveer een half uur met Sara aan de telefoon gezeten maar schiet niks op.

Dat Tromp niks wil regelen voor supporters die op vakantie zijn kan ik nog inkomen. Iedereen kan wel zeggen dat hij op vakantie is.

Maar Tromp heeft dus aangegeven ook niets meer te willen regelen voor mensen die aan de andere kant van het land wonen? Als dat echt zo is is dat belachelijk natuurlijk! Onder Keimpe was altijd wel iets te regelen. Vanuit Cambuur Culture zullen we contact met Tromp opnemen. Zodra we iets horen laten we het weten.

punkman

Maar even voor de duidelijkheid.
Ik neem aan dat CC een bus besteld met de gegevens dat het om Cambuur supporters gaat, en niet om een plaatselijke hockey club zoals jaren terug.
Hoe is het dan mogelijk dat het CC wel lukt een regionale vervoerder te regelen en dat een BVO als Cambuur dit schijnbaar niet voor elkaar krijgt.
Kan iemand uitleggen waar dat verschil vandaan komt ?

Kunstgras

Als we worden opgehaald bij de Kleine Leeuwarder, en aangeven via het Cambuurplein naar de Langeleegte te willen reizen, dan lijkt het me duidelijk dat het niet om een hockeywedstrijd gaat. ;)

punkman

Dat is duidelijk.
Maar waarom kan Cambuur Culture wel een regionaal busbedrijf regelen en de BVO niet ?
Dat is wat ik graag wil weten, snap er niks van dat vanuit de BVO dit blijkbaar onmogelijk is.

Galdiano

Citaat van: punkman op augustus 22, 2013, 18:48:15
Dat is duidelijk.
Maar waarom kan Cambuur Culture wel een regionaal busbedrijf regelen en de BVO niet ?
Dat is wat ik graag wil weten, snap er niks van dat vanuit de BVO dit blijkbaar onmogelijk is.

Kwestie, geen energie willen steken om een nieuwe partner te vinden. Er zijn een aantal bedrijven die op omvallen staan. Die zijn erg blij met ieder ritje!

Sarah denkt alleen in bezwaren en beperkingen ipv met de supporters mee te denken!
Tsja wat wil je als je uit het politie wereldtje komt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets