Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

mij zal het best wese ik gaan liever in een auto.

0517

Citaat van: Daddy T. op augustus 16, 2013, 21:16:15
Club moet niet zo moeilijk doen, logistiek gezien is dit voor iedereen makkelijker (supporter, SCC, betreffende club en politie) en je hebt een hogere opkomst bij uitwedstrijden!

En laten we nu eens met zn allen aan dit laatste punt werken. De afgelopen en de komende weken zullen tientallen mensen uitkaarten aanschaffen (waaronder veel leden van de HK en groot tegenstandersvan de uitkaart). Het wordt weer tijd voor saamhorigheid onder de supporters. Actie CC!

pvanbuijtene

Volle uitvakken kunnen je punten opleveren die je hard nodig hebt!!!

douwelwd

het is ook niet goed te krijgen he, is het een verplichte buscombi dan staat men  klaar met fuck the combi en is het een autocombi waar steeds om gevraagd is, moet het ineens weer een bus zijn, ik vind het niet vreemd dat de BVO er zo langzamerhand een punthoofd van krijgt.....een vrije keuze dat het en bus en autocombi is is misschien makkelijk regelbaar van uit Cambuurculture echter de club kan het overzicht snel verliezen zo en wie krijgt de boete als het onverhoopt misgaat? niet de supp vereniging, maar de club dus is het in mijn bescheiden mening logisch dat de club ook de controle wil
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

SCC-J

Citaat van: douwelwd op augustus 16, 2013, 22:32:08
het is ook niet goed te krijgen he, is het een verplichte buscombi dan staat men  klaar met fuck the combi en is het een autocombi waar steeds om gevraagd is, moet het ineens weer een bus zijn, ik vind het niet vreemd dat de BVO er zo langzamerhand een punthoofd van krijgt.....een vrije keuze dat het en bus en autocombi is is misschien makkelijk regelbaar van uit Cambuurculture echter de club kan het overzicht snel verliezen zo en wie krijgt de boete als het onverhoopt misgaat? niet de supp vereniging, maar de club dus is het in mijn bescheiden mening logisch dat de club ook de controle wil
Denk dat je even de tekst moet lezen en de verschillen tussen auto en buscombi en daarbij horende reglementen....

Waarom kan het bij andere clubs wel  (blijf het herhalen)

denistel

wat douwe bedoeld is dat cambuur niet in staat voor dat er een paar bussen heen gaan waar geen controle op is
en of dat bij andere clubs wel kan is een ander verhaal maar gebeurd dat vaak dan ik heb daar geen kijk op.

nac en groningen moeten hier toch ook met een bus combi naar toe en dat zal voor demeeste clubs gelden neem ik aan.

Galdiano

Weetje ik kan begrijpen dat cambuur met een buscombi alles zelf wil regelen.
Maar met auto combi kan een zelfgeregelde bus toch prima! Beter 1 bus met 50 man, dan 10 auto's met elk 5 man!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: denistel op augustus 16, 2013, 23:49:54
wat douwe bedoeld is dat cambuur niet in staat voor dat er een paar bussen heen gaan waar geen controle op is
en of dat bij andere clubs wel kan is een ander verhaal maar gebeurd dat vaak dan ik heb daar geen kijk op.
Hoezo geen controle? Iedereen in een "vrijwillige" bus bij een autocombi moet zich nog steeds opgeven obv uitkaart, je hebt de fanatiekere groep bij elkaar een 1 bus. Hoe makkelijk wil je het hebben? Waar ligt een groter risico... iedereen in 1 grote bus of in 6-8 losse busjes of 10-15 auto's.... :|

Citaat van: denistel op augustus 16, 2013, 23:49:54
nac en groningen moeten hier toch ook met een bus combi naar toe en dat zal voor demeeste clubs gelden neem ik aan.
Bij ons stadion kun je geen 150 auto's kwijt direct achter 't uitvak, dus obv veiligheid en verleden logisch dat zij verplicht in de bus moeten.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

nou 150 zou wel kunnen toch op het nieuwe stuk.


Synea

Dr passen ongeveer tussen de 14-16 bussen is. met beetje passen en meten dan.. bus neemt ongeveer ruimte van 4 a 5 auto's?? zou zo'n 75 auto's zijn x 5 mensen, 375 man met max cap van 400.. (alhoewel er makkelijk 500-600 in kunnen alleen dan sta je wel lekker knus:) )
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Kunstgras

Citaat van: cambuurculture.nl
Logo- en wapengebruik Cambuur; slordig, chaotisch en bovenal zeer onprofessioneel

Het seizoen van Cambuur begon veelbelovend. Sportief blijven de successen op dit moment helaas nog even uit. Op een ander gebied leken echter grote stappen de goede kant op genomen te worden. Vanaf het begin van dit seizoen werd het historische Cambuurwapen namelijk op steeds meer plekken in ere hersteld.

Zo bracht shirtsponsor Faber Vlagen begin dit seizoen nieuwe Cambuur vlaggen uit. Na lange tijd was eindelijk weer (officiële) merchandise te verkrijgen waarop het door ons geliefde wapen te bewonderen was. Ook op de foto waarop ons prachtige blauwe uitshirt (de enige juiste kleur voor een uitshirt!) werd gepresenteerd was ons mooie wapen in de rechterbovenhoek prominent aanwezig. Het leek dat dit het begin van het einde was van het door velen verafschuwde Pama-logo. Supportersclub Cambuur Culture was dan ook erg te spreken over deze ontwikkelingen.

Toen algemeen directeur Gerald van den Belt, die aangeschoven was bij ons kennismakingsgesprek met Sarah Tromp, ons ook nog eens aangaf dat het Cambuurwapen toch wel "in het DNA van de Cambuursupporter zit" wisten we het zeker. Dit is einde verhaal voor het Pama-logo!

Dat het Pama-logo voorlopig nog steeds op het briefpapier en ander 'oud spul' staat begrijpen we. Het volledig (her)invoeren van een logo/wapen kost erg veel geld. Wel zijn wij van mening dat zaken die makkelijk en goedkoop te vervangen zijn voorzien moeten worden van ons mooie wapen. Om een voorbeeld te noemen, op wedstrijddagen wordt de hoofdingang opgeleukt door Cambuur vlaggen. Op deze vlaggen staat nog steeds het Pama-logo.   Dit terwijl shirtsponsor Faber Vlaggen nota bene recent nieuwe mooie vlaggen heeft gemaakt voorzien van ons échte wapen..

Daarnaast komen wij zelfs op nieuwe dingen toch nog steeds het Pama-logo tegen. Zo staat het Pama-logo op de nieuwe borden van bushaltes . Ook op de nieuwe website van Cambuur prijkt als 'vanouds' het Pama-logo. Daarnaast wordt het Pama-logo helaas ook nog steeds gebruikt door vrijwel alle media.

Het Cambuurwapen valt daarentegen wel weer te bewonderen op een doek dat voor de Noord-tribune hangt  ter promotie van de sociale media (waar vervolgens weer het Pama-logo wordt gebruikt)  van Cambuur. Ook is deze week een nieuw rompertje uitgebracht met het originele wapen. En daarnaast is de aanvoerdersband tevens 'gewoon' voorzien van ons wapen.

Al met al is het een warboel. Er is geen lijn in te ontdekken welk logo of wapen op dit moment wordt gebruikt. Supportersclub Cambuur Culture heeft, net als de meeste supporters, een sterke voorkeur voor ons historische wapen. Los hiervan staat het door elkaar gebruiken van logo en wapen ronduit slordig, chaotisch en bovenal zeer onprofessioneel.

Wij hebben commercieel directeur Ard de Graaf dan ook een e-mail  gestuurd waarin we hem verzoeken een eenduidige lijn te volgen in het logo- en/of wapengebruik. De voorkeur van SC Cambuur Culture gaat duidelijk uit naar het wapen. Het Cambuurwapen zit namelijk inderdaad in ons DNA!

STAND UP FOR THE CULTURE!

http://cambuurculture.nl/wordpress/logo-en-wapengebruik-cambuur-slordig-chaotisch-en-bovenal-zeer-onprofessioneel/

Ruppppert

The Making of Old Skool Banners & Flags By Cambuur Culture

Cambuur Culture


dit is mien club

Zou mooi zijn als jullie met de club overeen konden komen dat jullie zelf aan twee bussen invulling mogen geven.
Met eigen leden van de Cambuur  Culture.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Bij een buscombi is dit mogelijk. autocombi helaas niet ,vooral omdat CC wel bussen uit de regio weet te huren