Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Thieske

Hoeveel leden heeft de KVC? Zegt toch wel wat dat CC al op minstens 125 leden zit. Zou mooi zijn als de beide Cambuur supporters verenigingen in de toekomst gaan samenwerken... CC voor de jongere fanatiekere supporters.

Nightmarelwd

Citaat van: Thieske op juli 06, 2013, 11:35:01
Hoeveel leden heeft de KVC? Zegt toch wel wat dat CC al op minstens 125 leden zit. Zou mooi zijn als de beide Cambuur supporters verenigingen in de toekomst gaan samenwerken... CC voor de jongere fanatiekere supporters.

Leeftijd moet niet uitmaken  ;)
MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: Thieske op juli 06, 2013, 11:35:01
Hoeveel leden heeft de KVC? Zegt toch wel wat dat CC al op minstens 125 leden zit. Zou mooi zijn als de beide Cambuur supporters verenigingen in de toekomst gaan samenwerken... CC voor de jongere fanatiekere supporters.

Samenwerken als de kvc niet eens met cc wil communiceren? Als ik het zo lees vindt de kvc de cc alleen maar een obstakel of blok aan het been.

Kvc had ca vijf jaar geleden 800 leden volgens mij. Er is nooit veel acquisitie gepleegd. Een absoluut onwaardig leden aantal voor zo'n club als cambuur met grote achterban. Een imago probleem moet wel mee spelen anders zou het leden aantal absoluut hoger liggen.

Ik ben al jaren lang lid, ook voor de club natuurlijk maar de laatste jaren zit er totaal geen lijn in. Zou niet weten wat hun visie is.

De UL is niks beter. Je hoord of ziet nooit wat. Kijk naar het topic hier van ul. Wordt nooit gereageerd.

Het leeft niet, terwijl cc begint te bruisen.

Die flyer vind ik zulke slappe propaganda dat ik dat helemaal klaar mee ben.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Wat staat er in dan? Heb hem niet gelezen maar meteen weg gegooid.

Nightmarelwd

Citaat van: Unknown op juli 06, 2013, 15:28:07
Wat staat er in dan? Heb hem niet gelezen maar meteen weg gegooid.



[verwijderd door de beheerder]
MI-Sider for Life

brambo3004

Ik vind het ook niet erg chique van de KvC. Ook ik zie weinig activiteit vanuit de KvC de laatste tijd behalve die tenenkrommende bingoavonden. Ik weet ook dat een aantal personen in vorige besturen er financieel een potje van hebben gemaakt. Maar... de KvC heeft bij mij wel wat krediet opgebouwd. Dat je in gesprekken met de BVO niet altijd 100% resultaat hebt is evident. Ik weet dat een aantal mensen achter de schermen hard aan het werk zijn voor de KvC. Het is ook niet de vraag 'kies je voor KvC of voor CC?'. KvC is al jaren een serieuze partij die ook serieus genomen wil blijven worden. Op het forum is al genoemd dat de KvC is betrokken bij het brainstormen over het nieuwe stadion. Iets dergelijks zie ik met CC niet gebeuren. CC wil meer vanuit de supporter handelen. Ik blijf de KvC steunen en word geen lid van CC, want ik vind dat de KVC de belangen van de supporter voldoende verdedigt. Ik hou niet van kleine kapitalen aan vuurwerk bij trainingen en brieven alsof ons supporters groot onrecht wordt aangedaan, ondanks dat ik de beginselen van CC opzich wel steun. Ik weet dat het CC-gehalte op het forum hoog is, maar ik vind het KvC-bashen een beetje jammer. Net als ik het CC-bashen in die flyer ook jammer vind.

SCC-J

"KVC de belangen van de supporter voldoende verdedigt"
"Dat je in gesprekken met de BVO niet altijd 100% resultaat hebt is evident"

Wat heeft de KvC afgelopen jaar binnen gehaald voor de supporters dan wel verdedigt?


"CC wil meer vanuit de supporter handelen." vanuit wat handelt de kvc? .... Dat weet niemand meer....
"Ik hou niet van kleine kapitalen aan vuurwerk bij trainingen" Wat doet KvC met al hun geld??? .... juist meteen alles naar de BVO

Vorig bestuur heeft heel wat op gebouwd wat nu vakkundig wordt afgebroken


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 18:06:14
"KVC de belangen van de supporter voldoende verdedigt"
"Dat je in gesprekken met de BVO niet altijd 100% resultaat hebt is evident"

Wat heeft de KvC afgelopen jaar binnen gehaald voor de supporters dan wel verdedigt?


"CC wil meer vanuit de supporter handelen." vanuit wat handelt de kvc? .... Dat weet niemand meer....
"Ik hou niet van kleine kapitalen aan vuurwerk bij trainingen" Wat doet KvC met al hun geld??? .... juist meteen alles naar de BVO

Vorig bestuur heeft heel wat op gebouwd wat nu vakkundig wordt afgebroken

Jij weet ook dat de KvC forumavonden organiseert en regelmatig in overleg is met de BVO over bijv. eerste training, nieuw stadion, veiligheidszaken, ed. Ik blijf donateur van de KvC omdat ik geloof in overleg tussen de BVO en de supportersvereniging. Waar dat tientje per jaar dat ik doneer naartoe gaat is niet zo belangrijk voor mij. Dat er vuurwerk van wordt gekocht bij CC spreekt niet in jullie voordeel, maar dat is mijn mening. Daar zal ik het niet op aan laten komen. Maar begrijp me niet verkeerd. Als het over de uitkaart gaat heb ik nog liever dat hij vandaag dan morgen verdwijnt. Maar ik heb vertrouwen in goed overleg tussen de BVO en de KvC en niet in opgewonden brieven naar VdBelt. De KvC vertoont de laatste tijd niet zijn beste vorm en als het zo blijft geef ik ook mn donateurschap op, maar één misstap (die flyer) gun ik ze wel. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in de KvC dan in CC om supportersbelangen te verdedigen, maar daarin ben ik vast één van de weinigen op dit forum :devil

SCC-J

#159
Citaat van: brambo3004 op juli 06, 2013, 20:16:34
Jij weet ook dat de KvC forumavonden organiseert en regelmatig in overleg is met de BVO over bijv. eerste training, nieuw stadion, veiligheidszaken, ed. Ik blijf donateur van de KvC omdat ik geloof in overleg tussen de BVO en de supportersvereniging.
Je bent totaal niet concreet
wat is hier in bereikt voor de supporters?


1e misstap was het gezamenlijk statement van bvo en kvc. wat CC binnen 2 minuten op het forumavond van tafel wist te vegen. (vol fouten en feitelijke onjuistheden. bevestigd door keimpe zelf)

2e fout weigeren met CC te communiceren ! terwijl CC heeft aangetoond meer kennis in huis te hebben over de uitkaart


brambo3004

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 20:22:36
Je bent totaal niet concreet
wat is hier in bereikt voor de supporters?


1e misstap was het gezamenlijk statement wat van bvo en kvc. wat CC binnen 2 minuten op het forumavond van tafel wist te vegen. (vol fouten en feitelijke onjuistheden) bevestigd door keimpe zelf

2. fout weigeren met CC te communiceren !

Eerste training: rekening houden met tijdstip, liefst in stadion (zoals afgelopen jaren is gedaan)
Nieuw stadion: zoals genoemd door Clint --> brainstormen over zaken die wij als supporters graag zien (stoelen tot aan veld, supportershome)
Veiligheidszaken: overleg over uitkaart, evaluatie-avonden --> ook al heeft dit tot nu toe weinig opgeleverd, is overleg wel de weg die bewandeld moet worden.
En misschien ben ik te goed in vertrouwen, maar ik ga er vanuit dat de KvC met enige regelmatig druk uitoefent op de BVO om de uitreisregeling zoveel mogelijk te versoepelen.
Ik ben helemaal niet zo tegen CC. En als jullie aantonen een grote groep supporters te vertegenwoordigen (waar het nu op begint te lijken) verwacht ik ook van de BVO dat ze met jullie praten.

Clint

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 18:06:14

" Wat doet KvC met al hun geld??? .... juist meteen alles naar de BVO

Nou, niet alles hoor, slechts 80%. Dat staat trouwens in de statuten. 'Ter bevordering en handhaving van betaald voetbal in Leeuwarden'.

Daar is toch verder ook niks mis mee. Zuipen voor je club, weet je wel? Zo heeft de kvc ooit al eens meer afgedragen dan de hoofdsponsor betaalde. Daar mogen we als supporters trots op zijn.

Nightmarelwd

Citaat van: clint op juli 06, 2013, 22:34:32
Nou, niet alles hoor, slechts 80%. Dat staat trouwens in de statuten. 'Ter bevordering en handhaving van betaald voetbal in Leeuwarden'.

Daar is toch verder ook niks mis mee. Zuipen voor je club, weet je wel? Zo heeft de kvc ooit al eens meer afgedragen dan de hoofdsponsor betaalde. Daar mogen we als supporters trots op zijn.

Dat was in 2009 Clint en ja toen zaten er andere en juiste mensen in het bestuur van de KvC.
MI-Sider for Life

gobo

Citaat van: Nightmarelwd op juli 06, 2013, 16:10:46


Je kunt hier van alles uithalen. Valt ook helemaal niks uit op te maken.
Ik ga er van uit dat alle supportersverenigingen en aanhangsels daarvan het beste met cambuur voor hebben. Ik steun ze beide en ben van mening dat we coulant richting elkaar moeten zijn. Enig respect van de KVC richting CC is hier op zijn plaats. Andersom is dat ook het geval.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.