Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 22:58:42
Ze zijn bang! En zien het leden aantal drastisch minder worden, en zien cambuur culture als bedreiging! Ik vind het schandalig en dan druk ik me nog zacht uit!

Ik kan wel vertellen dat de mailbox van de kvc vandaag uitpuilt met opzeggingen, door deze actie, en ze zich zelf nog meer in de vingers snijden.

Ik ben van mening dat de kvc de cc niet als bedreiging moet zien, maar als aanvulling, twee visie's, en dat moet je als positief inzien!

Ook supporters die niks met cc hebben, valt op dat de kvc zich schuil houd en eigenlijk niemand weet wat ze doen!

Ik heb de brief nog niet gelezen, ben benieuwd. Laten we vooropstellen dat het niet de bedoeling gaat zijn dat 2 supportersclubs elkaar de tent uit gaan concurreren. Ik wacht op de brief voordat ik me hier verder over uit laat.
Liefst ben ik gewoon lid van beide. Zoals iedere supporter lid zou moeten zijn van de supportersverenigingen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

ik steun oek beide en de kvc laat een flijer uitdelen bij de sk,s wel erg slim en het staat ze vrij om dat te doen toch.

De Jager

Citaat van: denistel op juli 05, 2013, 23:31:53
ik steun oek beide en de kvc laat een flijer uitdelen bij de sk,s wel erg slim en het staat ze vrij om dat te doen toch.

Ja hoor, vind het ook een goede actie van hun om leden te verven. Echter de laatste tekst is een sneer richting cambuul culture. Zeer kinderachtig!

SCC-J

komt er gewoon op neer om vooral NIET lid te worden van CC, erg zielig van de KVC! vandaag mij lidmaatschap bij KVC opgezegd!!

denistel

ik hev de flijer wel uitdeeld maar de tekst nog niet lezen zal ik straks ff doen

Destroyer

Citaat van: denistel op juli 05, 2013, 23:31:53
ik steun oek beide en de kvc laat een flijer uitdelen bij de sk,s wel erg slim en het staat ze vrij om dat te doen toch.

Ik steunde ze ook allebei. Maar dit vind ik zo'n lage actie dat ik echt het lidmaatschap kvc ga opzeggen. Achterbakse steek richting CC. Waarom moet dit überhaupt gezegd worden in een flyer?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Ik had mijn donateurschap 3 maanden geleden beëindigd en ben vooral na het lezen van de flyer blij dat ik dat gedaan heb. 

De KvC is hard achteruit gegaan de laatste jaren. Veel mensen hebben hun donateurschap beëindigt en niet omdat men overstapt naar CC, maar om het beleid wat ze voeren. Het is een verlengstuk van de BVO en niet meer van de supporters.

Waarom een donateurswerving op deze manier? Dan ook nog je huiswerk niet doen bijvoorbeeld de KvK. Wat verwacht men van deze actie, dat het donateurs op gaat leveren of dat men zoals Galdiano aangeeft een volle mailbox hebben.

1. Gaat uw geld naar de juiste doeleinden?
2. Zin acties in strijd met regels van de BVO, KNVB en justitie?
3. Is een supportersgroep ingeschreven bij de KvK?

1. Wie maakte de sfeeractie tijdens de eerste trainingen, laatste training voor De Graafschap uit?
2. Regels BVO, KNVB en justitie? Is er de afgelopen tijd iets gebeurd dan wat niet door de beugel kon?
3. Zijn ingeschreven.

De KvC in de tijd van Clint en Roepieh, daar wist je wat je aan de KvC had. Wat die mannen hebben opgebouwd brokkelt beetje bij beetje af.





MI-Sider for Life

Sonnema

Ik moet de brief ook nog lezen, maar waarom kan er niet 1 grote supportersvereniging komen die duidelijk op 1 lijn zit op supportersbeleid en die voor de supporters opkomt. Ik ben lid van de KVC en het blad 't Hertsje staan altijd wel leuke verhalen in maar voor de rest heb ik niet echt het gevoel dat ze voor de supporters opkomen. Lees op het forum het verhaal over de Uitkaart. Ben zelf een liefhebber van de oldschool, mooie spandoeken met mooi vuurwerk zoals je dat ook ziet bij andere clubs. Probeer toch eens nader tot elkaar te komen en maak er 1 mooie supportersvereniging van die de Clubcultuur in ere houdt.

Destroyer

Zal nu zeker nooit meer gebeuren vrees ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juli 06, 2013, 08:56:52
Ik moet de brief ook nog lezen, maar waarom kan er niet 1 grote supportersvereniging komen die duidelijk op 1 lijn zit op supportersbeleid en die voor de supporters opkomt. Ik ben lid van de KVC en het blad 't Hertsje staan altijd wel leuke verhalen in maar voor de rest heb ik niet echt het gevoel dat ze voor de supporters opkomen. Lees op het forum het verhaal over de Uitkaart. Ben zelf een liefhebber van de oldschool, mooie spandoeken met mooi vuurwerk zoals je dat ook ziet bij andere clubs. Probeer toch eens nader tot elkaar te komen en maak er 1 mooie supportersvereniging van die de Clubcultuur in ere houdt.

Wat ik al eerder aangegeven heb, er kunnen prima meerdere supporters verenigingen zijn.
Echter je moet wel door 1 deur kunnen.

Wat Nightmare aangeeft is volkomen waar, toen Roepieh en Clint maar ook M. Nogbij de kvc zaten werd er voor de supporters opgekomen. Niemand maar dan ook niemand weet waar de Kvc mee bezig is. Het enige wat ik zie is af en toe een bingo en een forumavond.

Ze laten zich volledig overrulen door de bvo. Er is al diverse malen contact gezocht  door supporters met vragen over de uitkaart, maar niemand krijgt antwoord, zelfs cc niet!
Heel af en toe kruipen ze uit hun schuilkelder om vervolgens 2 a 3 maand niks van zich te laten horen!

Ik heb het idee dat de kvc zichsteeds meer bezig gaat houden ala de vriendenclub van vroeger, alle koffiecorners voorzien van vrijwilligers, hertje draaiende houden, papier ophalen en thats it! Ze komen niet meer op voor de supporters en zijn niet meer zichtbaar, tevens is de UL op sterven na dood van wat ik begreep, en vervult de cc de rol als sfeermakers prima!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

sfeer maken doet iedereen op de tribune niet alleen CC!

Galdiano

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 09:50:50
sfeer maken doet iedereen op de tribune niet alleen CC!

Doel daarbij meer op doeken, en acties bij trainingen.
UL doet het bijna niet meer, en cc doet dat goed ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

wat betreft samenwerking ligt de bal bij de KVC! http://cambuurculture.nl/wordpress/kern-van-cambuur-weigert-te-communiceren-met-cambuur-culture/

"Tijdens de forumavond spraken wij met een bij beide partijen bekende Cambuur supporter over onze slechte contacten met de KvC. Deze supporter stelde voor samen in gesprek te gaan, waarbij hij wilde bemiddelen tussen Cambuur Culture en de KvC. Wij zijn op dit aanbod ingegaan, omdat we het gesprek aan wilden blijven gaan. De Kern van Cambuur heeft echter aangegeven weinig zin in een gesprek te hebben. Ondanks de weigering van de KvC blijven wij bereid het gesprek aan te gaan."

Sander Scc

Echt in en in triest die flyer!!!!

Maargoed dit zijn waarschijnlijk de laatste stuiptrekkingen van de kvc! Ze zijn behoorlijk hun eigen graf aan het graven.
Totaal respectloos tegenover de visie van het vorige bestuur! Jullie moeten je echt doodschamen KvC!!



SCCornjum

Ook ik steun beide supporters verenigingen.

Het is nu wel duidelijk dat CC geen klein clubje is, en zou dus ook aan tafel moeten gaan zitten bij de BVO.
Watching Football Is Not A Crime